Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herpes tuhoaa suhteeni

Vierailija
28.03.2020 |

Olen 28-vuotias nainen ja pitkä parisuhde päättyi hiljattain. Sain kumppaniltani aikoinaan herpeksen, joka oireilee minulla genitaalialueella. Eri kävi huono tuuri: hänellä oli oireeton huuliherpes.

Nyt sinkkuna olen pulassa, kun tapailukumppanit ja säädöt yksi kerrallaan jättävät kanssani leikin kesken, kun kerron heille tästä taudista. Eivät missään nimessä halua sitä itselleen.

Olen ihan rikki siitä ajatuksesta, että seksielämäni loppui tähän. Mikä avuksi?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus ja lääkärikin taisi sanoa, että neljäsosa suomalaisista kantaa virusta. Että ei kannata kuulemma vaipua synkkyyteen

Itsellä uusi aikoinaan muutaman kk välein mutta kun sain valasikloviiri- estolääkitysreseptin on pysynyt pois. Avoimesti silloiselle kumppanille, nykyiselle vaimolle kerroin ja hänelle ei ollut ongelma.. olen ollut onnekas 

Vierailija
82/87 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kaikki leväperäiset naiset saavat tuon tartunnan.

Normaali, fiksu nainen ei tuollaista tautia koskaan voi saada.

Paitsi tietenkin voi saada sen uskottomalta, pettävältäaviomieheltä ja elämänkumppanilta.

Kamalaa luettavaa tämmöiset heitot.. Itse sain genitaaliherpeksen r@iskauksen yhteydessä. Ei siinä paljon valinnoista ollut kiinni. Vähän voisi miettiä mitä kommentoi. 

Ja vielä muuten, sen kanssa voi kyllä elää. Olin sinkku silloin ja rehellisesti kerroin tapailu kumppaneille, että mikä tilanne. Helpommin kerrottava ja hyväksyttävä asia, vaikka ikävä vaiva sekin, kuin mistä sen sai.. Mutta se on oma keskustelunsa ja ne aina täällä poistetaan, jos siitä jatkan. Tiedettävästi kukaan ei ole siitä tartuntaa saanut minulta. Söin silloin estolääkettä, vaikka harvoin oireili. Nyt olen pitkässä suhteessa ja ei ole hänkään saanut, vaikka suojaamatonta seksiä harrastetaan. Kyllä sen kanssa oppii elämään.

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kaikki leväperäiset naiset saavat tuon tartunnan.

Normaali, fiksu nainen ei tuollaista tautia koskaan voi saada.

Paitsi tietenkin voi saada sen uskottomalta, pettävältäaviomieheltä ja elämänkumppanilta.

Kamalaa luettavaa tämmöiset heitot.. Itse sain genitaaliherpeksen r@iskauksen yhteydessä. Ei siinä paljon valinnoista ollut kiinni. Vähän voisi miettiä mitä kommentoi. 

Ja vielä muuten, sen kanssa voi kyllä elää. Olin sinkku silloin ja rehellisesti kerroin tapailu kumppaneille, että mikä tilanne. Helpommin kerrottava ja hyväksyttävä asia, vaikka ikävä vaiva sekin, kuin mistä sen sai.. Mutta se on oma keskustelunsa ja ne aina täällä poistetaan, jos siitä jatkan. Tiedettävästi kukaan ei ole siitä tartuntaa saanut minulta. Söin silloin estolääkettä, vaikka harvoin oireili. Nyt olen pitkässä suhteessa ja ei ole hän

EI KYLLÄ OPI. Elämä pilalla.  😢  Elän kossoilleni,

Vierailija
84/87 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin vaan ilmoitat, että etsit miestä, jolla on herpes.

Pistä lähikuvat.

Tosin, yksikään mies ei sitä kuitenkaan myönnä, vaikka tietäisikin siitä, että ihan sama.

Vierailija
85/87 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku mikä trolliketju tää ketju on? Herpesvirus on lähes jokaisella. Jopa se sukupuolielimiinkin ilmentyvä on monella. Joillain aiheuttaa oireita joskus, Joillain ei koskaan. Itselläni huuliherpes, ollut pikkulapsesta saakka. 

Vierailija
86/87 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinku mikä trolliketju tää ketju on? Herpesvirus on lähes jokaisella. Jopa se sukupuolielimiinkin ilmentyvä on monella. Joillain aiheuttaa oireita joskus, Joillain ei koskaan. Itselläni huuliherpes, ollut pikkulapsesta saakka. 

ÄLÄ PUHU   P A CKAA.   Ei ole.

Ihotautilääkäri.

Vierailija
87/87 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain XUsta herpeksen. Ei olisi kannattanut niihin rientoihin ryhtyä.