Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menet jonkun luokse yöksi vietkö syömistä/juomista mennessäsi?

Vierailija
28.03.2020 |

Seurustelen ja kun tavataan on se tapahtunut tähän asti mun luona. Miehelle tulee matkaa mun luokse n. 40 km
Miten sää toimisit? Veisitkö ruokaa ja/tai juomaa mennessäsi? Mua on alkanut kypsyttämään tää mies siinä mielessä, kun tulee kun hotelliin, ees omaa pyyhettä ei oo mukana. Ikinä ei oo tuonut kukkia tai suklaatakaan. Toki tuleehan hänelle polttoaine kustannuksia, kun ajaa tänne, mutta onko tää teidän mielestä ok?
Tuntuu typerälle ruveta sanomaan yli 40-vuotiaalle miehelle tommosesta mikä ainakin mulle ois itsestään selvyys.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain pitäisi tuoda. Joko kysyy että mitä toisin tai sitten vaikka se perus viinipullo.

Vierailija
2/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa tavata välillä miehen luona. Tee kokeeksi niin että käyt siellä muutaman kerran ja viet joka kerta jotain. Sitten katsot onko mies tajunnut, kun seuraavan kerran tulee sun luo. Jos ei oo tajunnu niin seuraavaa miestä kehiin.

Tää koske ruokia yms. Pyyhe kuuluu kyllä saada kyläpaikasta jos seurustellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhettä tai muitakaan liinavaatteita en tuo mukanani. Viiniä ja muuta juotavaa on. Soitan matkalta ja kysyn mitä tuon. Joskus pizzaa tai mäkkäristä jotain. Joskus ruoka odottaa valmiina.

Kyllä ukkoa ärsyttäisi pizzalaatikko, jos karjalanpaisti odottaa uunissa.

Puhuminen on yliarvostettua, mutta näissä tilanteissa suositeltavaa.

4/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miesystävä tulee sun luokse ap kylään, käyttekö sitten yhdessä ruokaostoksilla? Mun mielestä miehen ei tarvii tuoda ruokaa tai juomaa sun luokse, jos te kuitenkin yhdessä käytte ruokaostoksilla ja maksatte ruokaostokset suunnilleen puoliksi.

Kun minä olin nuori ja seurustelin miehen kanssa, joka asui 150km päässä, tapasimme noin joka toinen viikonloppu. Kun minä menin käymään hänen luonaan, kävimme ruokakaupassa ja maksoimme loppulaskun tasan puoliksi. Mutta kun mies tuli käymään minun luonani, olin jo ennakkoon käynyt ruokaostoksilla eikä hän tehnyt elettäkään maksaakseen omaa osuuttaan ruuista. Se alkoi pikku hiljaa hiertää, varsinkin kun mies oli tosi tarkka rahoistaan , ettei vaan jäisi yhtään miinukselle.

Vierailija
5/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä vien tuliaisia. Ystäville kahvia tai jotain muuta. Viimeksi pari ystävääni sai saippuaa ja käsidesiä. Miesystäväni käy noin pari kertaa kuukaudessa yökylässä ja tuo juotavaa, kun tykkää itse juoda. Lapsilleni tuo limsaa tai jäätelöä.

Vierailija
6/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan vien. Kun menen tyttiksen luoksen niin hän nielee muutaman lastin illan ja yön aikana.

Vierailija
7/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty muutaman kerran yhdessä kaupassa ja ei ole tehnyt elettäkään, että maksaisi laskua tai edes sitä puolta laskusta. Ap

Vierailija
8/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Seuraavaa ukkoa voisit alkaa katsella.

Vierailija
9/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meillä tapana kavereiden tai likkaystävän kanssa ensin tuoda tavarat kämpille ja sitten yhdessä käydään ruoka- ja kaljakaupassa.

10/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan käyty muutaman kerran yhdessä kaupassa ja ei ole tehnyt elettäkään, että maksaisi laskua tai edes sitä puolta laskusta. Ap

Sitten kun menet käymään hänen luona yökylässä, niin suinkaan ei pidä osallistua ruokakaupassa ostosten maksuun, se on reilua.

Tai sitten on se vaihtoehto, että se, joka tulee kylään toisen luokse, ostaa kaupasta kaiken oman ruuan, eli todennäköisesti jotain pakastepizzaa ja mikroruokia, mutta se on toki tylsempää, kuin jos yhdessä tehtäisiin herkkuruokaa, mutta jos miestä harmittaa se, jos hän jää miinukselle, eikö halua ottaa sitä riskiä, niin sitten on parempi, että molemmat syövät omia ruokiaan.

11/11 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n kannattaisi tehdä niin, että kun hän menee yökylään miesystävän luokse, niin kysyy ennakkoon, että ostaako mies ruokakaupasta yhteiset ruuat vai pitääkö ap:n tuoda omat eväät mukanaan?

Toki se on vähän tylsää, jos mies sanoo, että pitää tuoda omat ruuat, että jos vaikka illalla haluaa katsoa elokuvaa ja On ostanut omat limut, sipsit ja karkit ja toinen Ei ole ostanut mitään, niin sitten toinen syö omia eväitään ja toinen ei syö mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä