Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, kun korona on ohi?

Vierailija
28.03.2020 |

Mitä aiot tehdä, kun korona on ohi? Muuttuuko arjessasi jokin verrattuna aikaan ennen koronaa? Aiotko toteuttaa jonkun haaveen?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen ääliöitä täällä on, jotka heti vain matkustelisi? Eikö tämä pandemia saa oikeasti ketään miettimään tarkemmin tuollaista turhan päiväistä seilaamista pitkin maailmaa? SARS 3 odotellessa. Jospa se olisi se vika virus meille ihmisille.

Ehkä yhden ihmisen kerran vuodessa reissaaminen ei maapalloa tuhoa?

Lopeta sinä rättien osto ja moralisointi!

En ostele juurikaan rättejä. Ja niin ne yhdetkin sankarit siellä Alpeilla meinasi, että mitäpä mun yhdestä reissusta. Ihmisten suurin harha on, että omilla yksittäisillä teoilla ei olisi merkitystä. Tuskin se lepakon syöjä siellä Kiinassakaan ajatteli, että sillä olisi mitään merkitystä, jos hän vähän maistelee.

En jaksa tapella sinun kanssasi. Se että joku käy kerran vuodessa alpeilla ei tätä palloa tuhoa, nyt vähän laajenna näkemystäsi siitä mikä tuhoaa.

On toki normaalia suunnata viha yhteen asiaan, mutta se on kapeakatseista ja jopa tyhmää.

Miten niin et jaksa? Mitä muuta tekemistä sulla on kuin homehduttaa takalistoasi himassa ja unelmoida maailmanmatkoista. Ja mä nyt vain olen nyt vihainen. Eikö saisi olla? Edes tällaisena aikana ei saisi suuttua. Aina pitäisi hymistellä ja olla niin positiivinen. En tiedä normaalista, mutta kai nyt sentään vihaan on oikeus, jos ei mihinkään muuhun.

Hahahaa kun toetäisit, vaikka mitä muuta kuin suunnata viha yhteen ryhmään, poikkeat äärijärjestöistä ajattelullasi miten?

Hahaa sullekin, vaikka en kyllä ymmärrä mitä hauskaa tässä kaikessa on. Kiva, että sua huvittaa.

Vierailija
42/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen terapiaan, kun en pääse viruskammosta yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan toteuttaa arvojeni näköistä elämää. Aion erota puolisostani ja vaihtaa ammattia. 

Vierailija
44/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kännit. Enkä sen jälkeen halua enää kuulla tai nähdä mitään koronaan liittyvää.

Vierailija
45/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen ääliöitä täällä on, jotka heti vain matkustelisi? Eikö tämä pandemia saa oikeasti ketään miettimään tarkemmin tuollaista turhan päiväistä seilaamista pitkin maailmaa? SARS 3 odotellessa. Jospa se olisi se vika virus meille ihmisille.

En ostele juurikaan rättejä. Ja niin ne yhdetkin sankarit siellä Alpeilla meinasi, että mitäpä mun yhdestä reissusta. Ihmisten suurin harha on, että omilla yksittäisillä teoilla ei olisi merkitystä. Tuskin se lepakon syöjä siellä Kiinassakaan ajatteli, että sillä olisi mitään merkitystä, jos hän vähän maistelee.

En jaksa tapella sinun kanssasi. Se että joku käy kerran vuodessa alpeilla ei tätä palloa tuhoa, nyt vähän laajenna näkemystäsi siitä mikä tuhoaa.

On toki normaalia suunnata viha yhteen asiaan, mutta se on kapeakatseista ja jopa tyhmää.

Mutta lomailu Alpeilla tai missään muuallakaan on täysin turhaa. Teollisuus ja työpaikat taas ei ole vaikka saastuttavat valtavasti.

Kuule moni pikkukylä on riippuvainen turismista, kuten myös lentoyhtiöt, ne työllistävät myös ihmisiä, matkailu myös avartaa maailmankuvaa ja vähentää stressiä.

Sitten on vain keksittävä uusi elinkeino. Ihmiset on pärjänneet ennen yletöntä reissaamistakin ja tulevat pärjäämään sitä ilman tulevaisuudessakin. Maailmankuvaa voi avartaa kirjastossa tai Wikipediassa.

Vierailija
46/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siirryn mökiltä Uudellemaalle, ainakin piipahtamaan.

Vierailija
47/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v*ttu teitä matkailijoita. Luulisi että tästä olisi jotain jo opittu, mutta ei. Tämä ei koskaan häviä jos matkustamista ei aleta rajoittaa enemmän. Itse olen alkanut jo valmistella omaa eduskuntavaalikampanjaa ja olen ajatellut, että lentovero ja matkustamisrajoitteet olisivat kärkiteemojani.

Mä voisin äänestää sua. Mä en ymmärrä mikä helvetin ihmisoikeus/perusoikeus on matkustaa. Matkustaminen etenkin kaukokohteisiin on kyseenalaista: lentäminen, paikallisten olot turistikohteissa, luonnon tuhoutuminen matkustavien "heinäsirkkaparvien" takia, taudit, jätehuolto, seksiturismi etc.

Vierailija
48/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kipitän alkoon ja otan kunnon kännit, mitä en ole tehnyt pian vuoteen. Meinaa vähän sapettaa kaikki. Saatan jopa lähteä kaupungille. Varmaan joskus syssymmällä sitten.

Vierailija
49/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v*ttu teitä matkailijoita. Luulisi että tästä olisi jotain jo opittu, mutta ei. Tämä ei koskaan häviä jos matkustamista ei aleta rajoittaa enemmän. Itse olen alkanut jo valmistella omaa eduskuntavaalikampanjaa ja olen ajatellut, että lentovero ja matkustamisrajoitteet olisivat kärkiteemojani.

Mä voisin äänestää sua. Mä en ymmärrä mikä helvetin ihmisoikeus/perusoikeus on matkustaa. Matkustaminen etenkin kaukokohteisiin on kyseenalaista: lentäminen, paikallisten olot turistikohteissa, luonnon tuhoutuminen matkustavien "heinäsirkkaparvien" takia, taudit, jätehuolto, seksiturismi etc.

Kyllä ja jokainen matkusteleva ihminen tietää tasan tarkkaan, että jos kaikki maailman ihmiset eläisi kuin he niin maapallo tuhoutuisi hetkessä. Silti vaan minä minä minä, minun matkusteli ja minun maailman avartaminen.

Vierailija
50/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siirretyt kesälomat. Toivottavasti jo ennen ensi joulua

T. Koronapotilaita kuvaava röntgenhoitaja

Vierailija
51/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen sijoitusteni raketointia.

Vierailija
52/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni kulkee normaalistikin projektista projektiin. Nyt on koronan vuoksi jouduttu laittamaan projekteja jäihin. Ne ainakin lämmitellään uudestaan, kunhan reitti on taas selvä. Ja nyt on hyvää aikaa suunnitella ja kehitellä uusia projekteja. Saapa näkyä ja kuulua, millaisia ne sitten ovat.

Vierailija
53/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän puolisoni.

Vierailija
54/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan mun poikaystävän luo ulkomaille. Korona oli estänyt tämän suunnitelman. Ekana päivänä en päästä häntä poistumaan sängystä kuin vain vessaan ja jääkaapille. Siitä se elo sitten varmaan tasoittuu pikkuhiljaa normaaliksi arjeksi.

Vierailija
55/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudun hoitoalalta heti kun mahdollista.

Vierailija
56/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin taas normaalista arjesta. 

Vierailija
57/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan samaa. Minä olen köyhä joten minulla ei ole varaa juuri käydä missään.

Vierailija
58/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lomailu Alpeilla tai missään muuallakaan on täysin turhaa. Teollisuus ja työpaikat taas ei ole vaikka saastuttavat valtavasti.

Kuule moni pikkukylä on riippuvainen turismista, kuten myös lentoyhtiöt, ne työllistävät myös ihmisiä, matkailu myös avartaa maailmankuvaa ja vähentää stressiä.

Sitten on vain keksittävä uusi elinkeino. Ihmiset on pärjänneet ennen yletöntä reissaamistakin ja tulevat pärjäämään sitä ilman tulevaisuudessakin. Maailmankuvaa voi avartaa kirjastossa tai Wikipediassa.

Ilmeisesti ei voi tai sitten et ole laajentanut kummassakaan.

Sen siitä saa kun elää vain länsimaissa, jossa sosiaaliturva on ja wikipideiaa ainoana sivistyslähteenään.

Kivoja ideoita heitellä, syvempään analyysiin et kuitenkaan kykene itse.

Tulee mieleen se julkkis jonka mielestä nyt ei tulisi desinfioida käsiä. En jaksa tätä tyhmyyttä nyt. Dindong.

Vierailija
59/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa kumpikin tahoillamme teemme kaikkemme, että henkiä säästyisi. Kun tämä päättyy, ajan hänen luokseen ja juodaan kahvit. Ehkä syödään vähän pullaakin.

Vierailija
60/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka terdelle ottamaan drinksuja ja sitten tilaamaan matkaa etelään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä