Mitä teet, kun korona on ohi?
Mitä aiot tehdä, kun korona on ohi? Muuttuuko arjessasi jokin verrattuna aikaan ennen koronaa? Aiotko toteuttaa jonkun haaveen?
Kommentit (98)
Varaan uuden lomamatkan. Mulle etelänmatka lasten kanssa oli pitkäaikainen haave ja säästämisen kohde. Vanhin ei matkusta enää kauan lapsen hinnalla eikä varmaan suostu pian lähtemäänkään äidin kanssa. En yhden koronan takia suostu luopumaan haaveestani.
Ajattelin muuttaa ostokäyttäytymistä. Laitan Kiinassa valmistetut tuotteet niin hyvin kun pystyn boikottiin (kaiken alkuperäähän en mitenkään pysty jäljittämään). Nyt on saanut huomata, kuin paljon sinne on viety sellaistakin tuotantoa, jota voisi järjestää lähempänäkin ja kuinka riippuvaisia yhden valtion tuotannosta koko maailma tuntuu olevan. Ja vielä kuinka tietää kuinka kyseenalaisissa olosuhteissa tuotanto tehdään, niin vastaisuudessa pidän paremmin silmällä mitä ostan.
Mutta kun tämä on ohi niin, kivempi taas nähdä tuttuja, työkavereita ja käydä vapaasti ulkona ja harrastaa.
Menen tekemään töitä takaisin työpaikalle ja vien lapset päiväkotiin. Käyn kirpputoreilla ja kirjastossa. Muuten tämä ei juurikaan ole vaikuttanut kotihiiren elämään.
Vierailija kirjoitti:
Varaan uuden lomamatkan. Mulle etelänmatka lasten kanssa oli pitkäaikainen haave ja säästämisen kohde. Vanhin ei matkusta enää kauan lapsen hinnalla eikä varmaan suostu pian lähtemäänkään äidin kanssa. En yhden koronan takia suostu luopumaan haaveestani.
Ihana nauti ja ole hyvällä omalla tunnolla, saatte upeita muistoja ja tuette niitä joiden elanto turismissa on.
Maailma ei kaadu vastuulliseen matkailuun.
Älä välitä noista ääliöistä täällä, putkiaivot eivät tule vihaansa pidemmälle asioita laajemmin näkemään, koskaa.
Varaan ulkomaan matkan. En ole matkustanut Ruotsia pidemmälle 10 vuoteen, ja tänä kesänä oli tarkoitus vihdoin lähteä etelään lasten kanssa. Oli säästettykin jo sitä varten. No, tänä kesänä ei mennä, mutta ehkä talvilomalla tai ensi kesänä.
Halaan lapsiamme ja lapsenlapsiamme kovasti ja pitkään. Samoin ystäviä.
Toivon, että kantakahvilamme on vielä pystyssä ja voimme alkaa taas tukea sen pärjäämistä.
Haaveilen nyt koronanloppumisjuhlien järkkäämisestä:)
Kömmin ulos bunkkerista eli kodistani, johon olen linnoittautunut.
Ikävä kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa mennä usko siihen että tämä koskaan menisi ohi. :(
Aion käydä töissä, metsälenkeillä, rentoutua kotona, matkustaa välillä Suomen sisällä tapaamaan läheisiä, tavata kavereita ja läheisiä muutenkin sekä harrastaa koiraharrastusta.
Mikään ei siis ole nyt elämässäni toisin.
Lähden Pariisiin. Haluan mennä Montmartelle ja jonottaa Louvressa. Sieltä haluan mennä Lontooseen. Kuopus ei ole sitä vielä nähnyt.
Ulkomaan matkan ainakin. Matkahaaveita on paljon.
Toivon ettei minua enää ole silloin.
Vierailija kirjoitti:
Salille, uimahallille ja sitten kirjastoon. Kotimatkalla paikallisen kapakan kautta pikkukännit. Kotona sitten hyvää ruokaa vaimon kanssa.
Näitä kaikkia voit tehdä nytkin, ei ole kiellettyä.
Menen baariin kännäämään. Siis sitten kun olen saanut koronarokotteen. Viimeksi helmikuussa oon ollut baarissa. Kotona olen kyllä miehen kanssa kännännyt korona-aikana ja pari kertaa kaverien kanssa kesällä kun tilanne oli parempi.
Salille, uimahallille ja sitten kirjastoon. Kotimatkalla paikallisen kapakan kautta pikkukännit. Kotona sitten hyvää ruokaa vaimon kanssa.