Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, kun korona on ohi?

Vierailija
28.03.2020 |

Mitä aiot tehdä, kun korona on ohi? Muuttuuko arjessasi jokin verrattuna aikaan ennen koronaa? Aiotko toteuttaa jonkun haaveen?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille, uimahallille ja sitten kirjastoon. Kotimatkalla paikallisen kapakan kautta pikkukännit. Kotona sitten hyvää ruokaa vaimon kanssa.

Vierailija
82/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan uuden lomamatkan. Mulle etelänmatka lasten kanssa oli pitkäaikainen haave ja säästämisen kohde. Vanhin ei matkusta enää kauan lapsen hinnalla eikä varmaan suostu pian lähtemäänkään äidin kanssa. En yhden koronan takia suostu luopumaan haaveestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin muuttaa ostokäyttäytymistä. Laitan Kiinassa valmistetut tuotteet niin hyvin kun pystyn boikottiin (kaiken alkuperäähän en mitenkään pysty jäljittämään). Nyt on saanut huomata, kuin paljon sinne on viety sellaistakin tuotantoa, jota voisi järjestää lähempänäkin ja kuinka riippuvaisia yhden valtion tuotannosta koko maailma tuntuu olevan. Ja vielä kuinka tietää kuinka kyseenalaisissa olosuhteissa tuotanto tehdään, niin vastaisuudessa pidän paremmin silmällä mitä ostan.

Mutta kun tämä on ohi niin, kivempi taas nähdä tuttuja, työkavereita ja käydä vapaasti ulkona ja harrastaa.

Vierailija
84/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tekemään töitä takaisin työpaikalle ja vien lapset päiväkotiin. Käyn kirpputoreilla ja kirjastossa. Muuten tämä ei juurikaan ole vaikuttanut kotihiiren elämään.

Vierailija
85/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaan uuden lomamatkan. Mulle etelänmatka lasten kanssa oli pitkäaikainen haave ja säästämisen kohde. Vanhin ei matkusta enää kauan lapsen hinnalla eikä varmaan suostu pian lähtemäänkään äidin kanssa. En yhden koronan takia suostu luopumaan haaveestani.

Ihana nauti ja ole hyvällä omalla tunnolla, saatte upeita muistoja ja tuette niitä joiden elanto turismissa on.

Maailma ei kaadu vastuulliseen matkailuun.

Älä välitä noista ääliöistä täällä, putkiaivot eivät tule vihaansa pidemmälle asioita laajemmin näkemään, koskaa.

Vierailija
86/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan ulkomaan matkan. En ole matkustanut Ruotsia pidemmälle 10 vuoteen, ja tänä kesänä oli tarkoitus vihdoin lähteä etelään lasten kanssa. Oli säästettykin jo sitä varten. No, tänä kesänä ei mennä, mutta ehkä talvilomalla tai ensi kesänä.

Vierailija
87/98 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan lapsiamme ja lapsenlapsiamme kovasti ja pitkään.  Samoin ystäviä.

Toivon, että kantakahvilamme on vielä pystyssä ja voimme alkaa taas tukea sen pärjäämistä.

Haaveilen nyt  koronanloppumisjuhlien järkkäämisestä:)

Vierailija
88/98 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömmin ulos bunkkerista eli kodistani, johon olen linnoittautunut.

Vierailija
89/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä nyt alkaa pikkuhiljaa mennä usko siihen että tämä koskaan menisi ohi. :(

Vierailija
90/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan ulkomaille

Vierailija
91/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion käydä töissä, metsälenkeillä, rentoutua kotona, matkustaa välillä Suomen sisällä tapaamaan läheisiä, tavata kavereita ja läheisiä muutenkin sekä harrastaa koiraharrastusta.

Mikään ei siis ole nyt elämässäni toisin.

Vierailija
92/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Pariisiin. Haluan mennä Montmartelle ja jonottaa Louvressa. Sieltä haluan mennä Lontooseen. Kuopus ei ole sitä vielä nähnyt.

Vierailija
93/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan matkan ainakin. Matkahaaveita on paljon.

Vierailija
94/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei minua enää ole silloin.

Vierailija
95/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salille, uimahallille ja sitten kirjastoon. Kotimatkalla paikallisen kapakan kautta pikkukännit. Kotona sitten hyvää ruokaa vaimon kanssa.

Näitä kaikkia voit tehdä nytkin, ei ole kiellettyä.

Vierailija
96/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan Viroon.

Vierailija
97/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättelen ja halailen.

Vierailija
98/98 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen baariin kännäämään. Siis sitten kun olen saanut koronarokotteen. Viimeksi helmikuussa oon ollut baarissa. Kotona olen kyllä miehen kanssa kännännyt korona-aikana ja pari kertaa kaverien kanssa kesällä kun tilanne oli parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän