Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissojen pelkääjät ovat naurettavia!

Vierailija
28.03.2020 |

Meillä on kissoja 2. Sosiaalisia tapauksia, puskevat päällä ja kehräävät, antavat silittää jne.
Eräs ystävä käy meillä usein kahvilla ja oikein säpsähtelee kun kissa ilmestyy jalkoihin. Olen monasti sanonut ettei se tee mitään, ole rauhassa, mutta tyyppi menee jäykäksi. Viimeeksi kissa hyppäsi pöydälle joka on ikkunan edessä, niin tämä ystävä pyysi minua hätyyttämään sen pois. Ihmettelin miksi, emme olleet pöydänääressä vaan pöytä on tyhjänpanttina muuten, paitsi sillä pidän muutamaa viherkasvia ja se toimii kissojen kyttäyspaikkana.
On kuulemma luonnotonta että eläin pomppii tasoilla, niiden pitäisi kuulemma kestää lattialla niin sitten hän voisi rauhoittua.
Pyysi minut lukitsemaan kissat makuuhuoneeseen aina kun käy meillä ja väittää vaan että vihaa kissoja, eikä voi tunnustaa että oikeasti pelkää niitä. Kissat eivät ole ikinä tehneet hänelle mitään.
Minua ärsyttää koko vaatimus, ja aion pitää kissat jatkossakin vapaana kotonani.
Onko muut kissaihmiset kokeneet samaa?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän kissojen omistajilla on usein naarmuille raavitut käsivarret?

Ne ovat leikkineet kissansa kanssa. Pelkäätkö sinä siis kissan kynsiä?

Vierailija
22/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yritäpä ite joskus pukea kissalle ballerinamekko ja tule sitten näyttämään käsivarsiasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yritäpä ite joskus pukea kissalle ballerinamekko ja tule sitten näyttämään käsivarsiasi!

Koirat ne vaan heiluttavat häntäänsä ballerinapuku päällä, vailla omaa tahtoa. Kyllä isäntä, aivan isäntä.

Vierailija
24/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat valtavan rasittavia. Minäkin pelkään kissoja. Tulevat aina kynsien kanssa repii kankaat. Viimeksi mul tuli reikä sukkahousuihin ja kauhea naarmu.

Mä pelkään kun ne kynnet sattuu kamalasti! Eikö koskaan tiedä milloin ne sitten tassulla viuhtoo.

Sitten se järkyttävä haju mitä niistä lähtee ja karva.

Vierailija
25/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kimppuuni on kerran hyökännyt kissa. Käveli minua pitkin, käyttäen kynsiään. Syvät haavat jäi ja pelkäsin jotain verenmyrkytystä. Mutta eipä jäänyt pelkoa, otin itse myöhemmin kissan.

Vierailija
26/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat myös arvaamattomia kuten koirulitkin

Vierailija
27/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovat valtavan rasittavia. Minäkin pelkään kissoja. Tulevat aina kynsien kanssa repii kankaat. Viimeksi mul tuli reikä sukkahousuihin ja kauhea naarmu.

Mä pelkään kun ne kynnet sattuu kamalasti! Eikö koskaan tiedä milloin ne sitten tassulla viuhtoo.

Miauuu, mekään ei tykätä sinusta. Olet epämiellyttävän hajuinen, näköinen ja kuuloinen. Varmistamme vain ettet enää tule valtakuntaamme.

Miisu

Vierailija
28/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tuollaisen kanssa kaveerata. Vaikea kuvitella, miten muukaan keskustelu sujuisi ko henkilön kanssa. Mielenkiintoisia mielipiteitä ja mukavaa keskustelua.

Vierailija
29/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kissoista tosi paljon, mutta olen tavannut joitakin yksilöitä, joiden lähellä en voi olla rennosti. Niillä on tapana kynsiä ihmisiä, ja se sattuu. Ymmärrän kissapelon, jos kokemukset kissoista rajoittuvat lähinnä sellaisiin kissoihin.

Vierailija
30/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pelkää. Lapset ampuvat niitä huvikseen maillamme.

Vierailija
31/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään tajua... tiedän yhden tyypin joka perääntyy hädissään ja peittää kasvot kun kissa tulee lähelle aivankuin se olisi joku inhottava käärme. Ei siinä mitään, huvittaa vain kun kissakin katsoo koko touhua ihmeissään.

Vierailija
32/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi syödä kissapaikoissa mitään. Oksettaa nähdä askapersep jopa leikkuulaudalla. Myös se kusenhaju salpaa hengityksen. Omistaja ei tunne sitä ollenkaan.

Vierailija
33/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Mitä naurettavaa on fobioissa.

Kissojen pelko, ötökkäkammo, bakteerikammo, korkeanpaikankammo suljetunpaikankammo, torikammo....

Siinä tavallisimpia.

Kissafobia?! Jo on erikoinen. Ettei olisi vaan kissaviha? Vai miltä kuulostaa: lammasfobia, lehmäfobia, sikafobia, hamsterifobia tai kultakalafobia?

Aivan, tekosyyltä.

Tiedoksesi, että fobia voi kehittyä ihan mitä tahansa asiaa, eläintä jne. kohtaan. Toiset fobiat ovat yleisimpiä kuin toiset, mutta mikään ei ole mahdoton. Aika moni pelkää koiria, miksei sitten kissoja?

Vierailija
34/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi syödä kissapaikoissa mitään. Oksettaa nähdä askapersep jopa leikkuulaudalla. Myös se kusenhaju salpaa hengityksen. Omistaja ei tunne sitä ollenkaan.

Riippuu kuule ihan kissanomistajasta tuollainen. Puhtaana pidetty kissanvessa ei haise. Eikä ole omaa kuvitelmaa, vaan nirppanokkaisimmat, suorapuheisimmat vieraatkin ovat kysyttäessä todenneet että näin ei meillä ole.

Vierailija
35/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kissoista pitää paljon niin että innostuu nähdessään kissan ja juoksee sitä kohti, niin kissa säikähtää ja lähtee karkuun.

Jos koiran nähdessään innostuu niin että juoksee sitä kohti, niin koirakin innostuu.

Tämä vinkkinä niille, jotka haluavat vältellä kissoja. Näytelkää innostunutta ja kiinnostunutta, niin kissa ajattelee, että olet vaarallinen hullu, ja pakenee.

Vierailija
36/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat yrjöttäviä matolaatikoita. Hyvä kissa on rapusyöteiksi paloteltu kissa.

Vierailija
37/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve kissa ei haise pahalta, korkeintaan perärööri tuoksahtaa ja hengitys, koska kissat eivät pese hampaitaan.

Kissan kusi taas ei liity aiheeseen, eritteet tuppaavat haisemaan, oli mikä olento tahansa kyseessä.

Ja valtaosa haisevista kissoista (joita en ole henkilökohtaisesti tavannut), ovat sellaisia jotka päästetään pihalle vaeltelemaan ja pyörimään hiekassa ja mullassa. Kyllä vähemmästäkin haisee.

Vierailija
38/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoti per kissa on sopiva annostus.

Mutta muistakaa ampuma-aselaki. Taajamassa ei saa hommaa hoitaa,

Vierailija
39/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäsin kissoja lapsena kun sain syvän naarmun häirittyäni (silitettyäni) vierasta kissaa.

Nyt olen kissanomistaja, tuo halinalle on niin mukava ja kiltti että oikein pakahdun onnesta. Tungen kasvojani sen pehmeään mahaturkkiin, se tulee viereeni puskemaan ja pörisemään, leikimme hippaa ympäri asuntoa. Sillä on aina ihmiseen koskiessaan kynnet sisäänvedettynä ja se alkaa kehräämään jos sitä puhuttelee.

Vierailija
40/55 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuule ihan kissanomistajasta tuollainen. Puhtaana pidetty kissanvessa ei haise. Eikä ole omaa kuvitelmaa, vaan nirppanokkaisimmat, suorapuheisimmat vieraatkin ovat kysyttäessä todenneet että näin ei meillä ole.

Ihan tasan tarkasti huomasin sen ammoniakin hajun aina XD. Sitten vaan hiekat pois ja lootan pesu. Ei se sen kummempaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme