Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiroilee ja pelaa alakerrassa, ei ole nukkunut koko yönä yhtään

Vierailija
28.03.2020 |

Taitaa olla pinna kireällä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee lopulta nukkumaan ala siivoamaan.

Vierailija
2/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos ei huuda täysillä kuten minun naapuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan säkin valvonut koko yön, kun tiedät hänen tekemiset.

Vahdit hänen elämää?

Vierailija
4/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vahdi hänen elämää, tehköön mitä haluaa. Itse nukuin sikeästi koko yön. Kerran heräsin yöllä vessaan ja mies oli hereillä ja pelasi. Menin takaisin nukkumaan ja kun heräsin aamulla niin pelasi vieläkin. Nyt pesee hampaitaan ja menossa nukkumaan. Ilmeisesti kaikki siivoamiset ja ruuan laitto jää nyt minulle. Kuka tuon miehen huolis meidän elämästä?

Ap

Vierailija
5/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vahdi hänen elämää, tehköön mitä haluaa. Itse nukuin sikeästi koko yön. Kerran heräsin yöllä vessaan ja mies oli hereillä ja pelasi. Menin takaisin nukkumaan ja kun heräsin aamulla niin pelasi vieläkin. Nyt pesee hampaitaan ja menossa nukkumaan. Ilmeisesti kaikki siivoamiset ja ruuan laitto jää nyt minulle. Kuka tuon miehen huolis meidän elämästä?

Ap

Nukuit sikeästi KOKO YÖN?

Mitä nyt hypit vessassa ja kävit avaimen reiästä tirkkimässä mitä mies puuhaa.😄

Vierailija
6/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olin juonut vettä illalla paljon ab kuurin takia, siksi wc hätä iski yöllä. Enkä tirkkinyt avaimen reiästä. Huomasin ettei ollut sängyssä nukkumassa ja toisesta huoneesta kuului kovaääninen kiroilu. Mikä sulla on? Taidat olla pelikaveri.

Ap

Vierailija
7/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ymmärrystä peliin. Kannattaa kiukuttelun sijaan ennemmin kysellä miehen vointia. Kuulostaa siltä, että peli tarjoaa pakoa ahdistavasta todellisuudesta. Jos pelimaailma on se, joka kiroilusta huolimatta, auttaa unohtamaan hetkeksi ikävät asiat, on tuntitolkullakin pelaaminen ok. Viel parempi on, jos joku auttaa löytämään iloa todellisuudesta.

Vierailija
8/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olin juonut vettä illalla paljon ab kuurin takia, siksi wc hätä iski yöllä. Enkä tirkkinyt avaimen reiästä. Huomasin ettei ollut sängyssä nukkumassa ja toisesta huoneesta kuului kovaääninen kiroilu. Mikä sulla on? Taidat olla pelikaveri.

Ap

Mitä se pelaa? Tennistä? Korttia? Shakkia?

Vierailija
9/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tuollaista lapsellista käytöstä arvostaisi aikuiselta mieheltä. Oisko aika keskustella, taitaa olla peliriippuvainen?

Vierailija
10/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mitä se pelaa? Tennistä? Korttia? Shakkia?

Pleikkarilla vissiin pelasi. En tiedä tarkemmin mitä pelasi. Ihme kommentteja täällä. Pelaaminen koko yön ja kiroilu siis ok lapsiperheessä. Ok sitten.

Ap

Vierailija
11/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tuollaista lapsellista käytöstä arvostaisi aikuiselta mieheltä. Oisko aika keskustella, taitaa olla peliriippuvainen?

Ei hänelle voi keskustella. Suuttuu jos huomauttaa asioista. On lyhyt pinnainen. Melkein toivon että kuolisi koronaan.

Ap

Vierailija
12/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänelle voi keskustella. Suuttuu jos huomauttaa asioista. On lyhyt pinnainen. Melkein toivon että kuolisi koronaan.

Ap

Ap, en ihmettele, jos miehellä pinna tiukalla! Sähän olet ihan kamala tiukkis, eikö mies saa rentoutua, koska sä et pidä siitä.

Ota ero, jos et miestäsi enää rakasta.

Roikut vaan hänessä ja yrität pilata hänenkin elämän.

Vierailija
13/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, en ihmettele, jos miehellä pinna tiukalla! Sähän olet ihan kamala tiukkis, eikö mies saa rentoutua, koska sä et pidä siitä.

Ota ero, jos et miestäsi enää rakasta.

Roikut vaan hänessä ja yrität pilata hänenkin elämän.

Kyllä se on kuule ihan toiste päin. Mies roikkuu minussa.

Ap

Vierailija
14/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos ei voisi harrastaa koska puoliso ei vaan tykkää harrastuksesta.

Vierailija
15/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman ymmärrystä peliin. Kannattaa kiukuttelun sijaan ennemmin kysellä miehen vointia. Kuulostaa siltä, että peli tarjoaa pakoa ahdistavasta todellisuudesta. Jos pelimaailma on se, joka kiroilusta huolimatta, auttaa unohtamaan hetkeksi ikävät asiat, on tuntitolkullakin pelaaminen ok. Viel parempi on, jos joku auttaa löytämään iloa todellisuudesta.

Miehet ei pelaa ja hakkaa jotain hel.... pleikkaria.

Vierailija
16/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei pelaa ja hakkaa jotain hel.... pleikkaria.

Totta. Naisiahan niiden pitäisi hakata, jotta jännästatus säilyy.

Vierailija
17/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kiihkeää aamupillua niin paineet purkautuu ja nukkuu rauhallisesti. 👉🏻✊🏻

Vierailija
18/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexy man kirjoitti:

Hyi hel...vata.. ei kyllä tulis mieleenkään koskea enää pitkällä tikullakaan.

Ap

Vierailija
19/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexy man kirjoitti:

Helpottaisi kovasti myös Ap:n stressiä.

Vierailija
20/23 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sexy man kirjoitti:

Hyi hel...vata.. ei kyllä tulis mieleenkään koskea enää pitkällä tikullakaan.

Ap

No älä sitten koske. Anna vaan bloukkari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä