Milloin tuo Marin ehtii nukkua?
Kommentit (143)
Sitä olen minäkin ihmetellyt, miten hän jaksaa, mutta on kyllä vetänyt tehtävänsä kunnioitettavasti, en hakuaisi olla hänen paikallaan näinä aikoina.
Aika väsyneeltä näytti tuossa illan tv-uutisen haastattelussa.
Säälittää hänen lapset/lapsi. Varmaa kaipaa äitiänsä
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen minäkin ihmetellyt, miten hän jaksaa, mutta on kyllä vetänyt tehtävänsä kunnioitettavasti, en hakuaisi olla hänen paikallaan näinä aikoina.
Samaa mieltä, vaikka en politiikkaan liittyen olekaan kaikista asioista samoilla linjoilla.
ap
Lapsi on pieni vain hetken aikaa. Ikävää että äiti uhraa sen ajan jonninjoutavuuksiin. Niin moni katuu myöhemmin sitä että oli poissa lapsen varhaisvuodet. Sitä aikaa ei saa koskaan takaisin, töitä tulee ja menee.
Children kirjoitti:
Niin, monen lapsi kaipaa isäänsä. Eiköhän Sanna päivittäin kotiin mene. Isä on lapsen kanssa läsnä jatkuvasti. Turha sääliä.
Terv Isän kasvattama
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on pieni vain hetken aikaa. Ikävää että äiti uhraa sen ajan jonninjoutavuuksiin. Niin moni katuu myöhemmin sitä että oli poissa lapsen varhaisvuodet. Sitä aikaa ei saa koskaan takaisin, töitä tulee ja menee.
Töissä pitää kaikkien käydä. Ja onpas tosiaan jonninjoutavuuksia Marin näperrellyt, ihan tosiaan!
Jos on hetki vapaata, niin miten ihmeessä saa nukuttua, kun tää härdelli on päällä.
Itselläni on huonot unenlahjat, ja käy ylikierroksilla enkä nuku jos on työstressiä vähänkin.
Hyvä Sanna ja tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Children kirjoitti:
Niin, monen lapsi kaipaa isäänsä. Eiköhän Sanna päivittäin kotiin mene. Isä on lapsen kanssa läsnä jatkuvasti. Turha sääliä.
Terv Isän kasvattama
Viime yön oli eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
"Jonninjoutavuuksiin".
Onhan se toki joo jonninjoutavaa yrittää estää miljoonien suomalaisten sairastuminen tautiin, joka voi tappaa.
Toivottavasti Sanna saa edes hyvän rahallisen korvauksen työstään ja menetetystä äitiydestään.
Olen miettinyt ihan samaa.. Aamuvarhaisesta yömyöhään eduskunnassa tai jossain haastattelussa missä milloinkin, sitten ehkä kotiin ja pari tuntia unta kuulaan kunnes herättävä ehostamaan itseään (on aina hyvin huoliteltu ja veikkaan että itse meikkaa kuitenkin itsensä päivittäin). Ei käy kateeksi.
Lasten isä oli aikoinaan töissä aamu kahdeksasta ilta yhteentoista kun lapset pieniä ja teki pitkiä ulkomaanmatkoja. Ei pitänyt edes lomia. Pärjättiin. Hyvät suhteet ( erinomaiset) nyt aikuisiin lapsiin. Marinin lapsen hoitaa isä tod näk erinomaisesti.
Kiitän luojaani että Sanna Marin on pääministerinä eikä Antti Rinne tai kukaan muu hallituksen ministereistä. Poikkeusaika vaatii toimimaan kykenevän johtajan. Onneksi hallituksesta löytyy sentään yksi sellainen. Veikkaan että Sipilä pärjäisi myös hyvin kun hänellä on kokemusta yritysjohtamisesta ja projektien vetämisestä.
Nukkuminen on yliarvostettua nykyään.
Voisi vaihteeksi nukkua, näkyy että on äärirajoilla.
Sannalla menee vielä aamuisin varmaan noin tunti meikkaukseen ja hiusten laittoon, ne ovat aina kuitenkin puhtaat ja laitetut. Tai sitten hänellä on niin kova rutiini että tekee tuon vartissa, itse aikoinani osasin meikata vartissa kahvia juodessa samalla.
Naisilla kaiken päälle vielä tuo että pitää näyttää hyvältä.
Sannan etu on nyt tuo nuoruus, sillä hän jaksaa. Reinillä voisi jo pumppu pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jonninjoutavuuksiin".
Onhan se toki joo jonninjoutavaa yrittää estää miljoonien suomalaisten sairastuminen tautiin, joka voi tappaa.
Mitäköhän tämä av-mamma tekee työkseen, jos pitää pääministerin tehtäviä jonninjoutavina? Varmaan itse on jossain todella tärkeässä ja merkittävässä tehtävässä tai ehkei...
Yleensä ne nukkuu kolmen kuukauden kesälomalla ja kuukauden joululomalla.
Torkkupeitot hommattiin verovaroilla duunissa nukkumista varten.