Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkökulma: Miksi Meghan ja Harry eivät näytä esimerkkiä? Yllätysmuutto Los Angelesiin on itsekkyyden huippu

Kommentit (1944)

Vierailija
1741/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä oli ystävien antama juttu (eli Meghanin lähettämä) ja siinä viitattiin avioliittovaikeuksiin.

Vierailija
1742/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitainen ajatus, että toisaalta vetäytyvät hovista ja ikävästä brittijulkisuudesta, mutta kuitenkin ilmestyvät julkisuuteen Los Angelesissa, ja edelleen herttuana ja herttuattarena.  Kertovat soitosta kuningattarelle, aikovat julkaista kirjan hovista eroamisestaan jne.  

Ei ole nahty julkisuudessa Los Angelesissa, mita nyt yksi ruokajakelu juttu oli. Ei kiinnosta amerikan lehdistoa, taalla on muut jutut tarkeampia. Taitaa Meghan hulluja kismittaa.

Jaaha viimeksihän väitit ettet ole edes USA ssa. Miten on? Meghan on kyllä joka lehdessä siellä.

Nyt menee kylla hulluus potenssiin 10. Koskaan en ole missaan vaittanyt etta en ole USAssa. Vuosikymmenet olen taalla asunut ja voin todistaa etta M&H eivat ole millaan tavalla uutisissa. Tosin en lue niita keksittyja juttuja joita myydaan lehdissa kaupan kassalla. 

Kyllä sinä vaan sanoit noin, että se hulluus on sielläpäässä. Kielsit olleesi siellä ja kyselinkin kuinkan sinä nyt et olekaan siellä, koska väitit lapsesi menneen samaan kouluunkin kuin Meghan. Nyt taas olet siellä , mutta et edes tiedä kuinka MM on joka lehdessä. Juttusi horjuvat.

Laita linkki missa olen noin kirjoittanut, taidat sekoittaa johonkin toiseen palstalaiseen. En ole koskaan, missaan sanonut etta lapseni ja Meghan olisivat olleet samassa koulussa. Ihan eri ikaluokkaa ja eri puolella maata. 

Nyt ymmarran miten nama jutut Meghanista syntyvat, hourupaiden paasta.

Ei kuule Meghan ketjut ole tallella enää, kiitos teikäläisten. Uskottavuutesi on nolla siis.

Lupaatko soittaa minulle ja sanoa kaiken tuon pain naamaa jos laitan tahan puhelinnumeroni?

Kyllä sen keskustelun näkivät kaikki muutkin julkisella palstalla.

Taisi sinulla menna pupu poksyyn. :D

Joo meillä on AV llä tapana soitella kaikkiin numeroihin joita palstalla on, heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doria also served a time in prison and Mr Markle baled her out, so who knows what might happen to M M.

Vierailija
1744/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa että se sama mafia joka tappoi Dianan katsoo myös tehtävän päättyneen ja sitten tulee marttyyri tai kaksi. On minusta selvää, että Hollywoodin sakki on aika hurjaa väkeä. Clintonin lentelyt Lolita Expressenillä ei asiaa auta yhtään koska he ovat Meghanin takana. Ja paljon muita ylläritahoja. Kun ne Dianan kanssa onnistuivat jo melkein kaatamaan monarkian niin mikseivät ne yrittäisi jälleen, samantapaisella asetelmalla?

Vierailija
1745/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitainen ajatus, että toisaalta vetäytyvät hovista ja ikävästä brittijulkisuudesta, mutta kuitenkin ilmestyvät julkisuuteen Los Angelesissa, ja edelleen herttuana ja herttuattarena.  Kertovat soitosta kuningattarelle, aikovat julkaista kirjan hovista eroamisestaan jne.  

Ei ole nahty julkisuudessa Los Angelesissa, mita nyt yksi ruokajakelu juttu oli. Ei kiinnosta amerikan lehdistoa, taalla on muut jutut tarkeampia. Taitaa Meghan hulluja kismittaa.

Jaaha viimeksihän väitit ettet ole edes USA ssa. Miten on? Meghan on kyllä joka lehdessä siellä.

Nyt menee kylla hulluus potenssiin 10. Koskaan en ole missaan vaittanyt etta en ole USAssa. Vuosikymmenet olen taalla asunut ja voin todistaa etta M&H eivat ole millaan tavalla uutisissa. Tosin en lue niita keksittyja juttuja joita myydaan lehdissa kaupan kassalla. 

Kyllä sinä vaan sanoit noin, että se hulluus on sielläpäässä. Kielsit olleesi siellä ja kyselinkin kuinkan sinä nyt et olekaan siellä, koska väitit lapsesi menneen samaan kouluunkin kuin Meghan. Nyt taas olet siellä , mutta et edes tiedä kuinka MM on joka lehdessä. Juttusi horjuvat.

Laita linkki missa olen noin kirjoittanut, taidat sekoittaa johonkin toiseen palstalaiseen. En ole koskaan, missaan sanonut etta lapseni ja Meghan olisivat olleet samassa koulussa. Ihan eri ikaluokkaa ja eri puolella maata. 

Ei kuule Meghan ketjut ole tallella enää, kiitos teikäläisten. Uskottavuutesi on nolla siis.

Lupaatko soittaa minulle ja sanoa kaiken tuon pain naamaa jos laitan tahan puhelinnumeroni?

Joo meillä on AV llä tapana soitella kaikkiin numeroihin joita palstalla on, heh.

Kaikenlaista soopaa saa heittaa mutta kun tulee tosi eteen janistetaan. En tieda kehen tama kirjoittelija on minut sotkenut/samaistanut mutta mitaan noita vaittelemiaan juttuja en ole koskaan mihinkaan kirjoittanut. Harvoin edes tata huhupalstaa luen, on parempaakin tekemista. 

Jos et kerran uskalla edes soittaa niin se on GOOD BYE minulta.

Vierailija
1746/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että Meghanilla oli hirmu kiire Hovissa ollessaan oli se mikä herätti lopullisesti, Hänen täytyi saada itsensä Harryn ja lapsen kanssa pois ennekuin kansalaisuus olisi astunut voimaan. Tuossa voi jäädä pelivaraa Kuningattarelle kyllä vetää pois titteliä ja muuta koska nythän Sussexin herttuattarena on ulkomaalainen. En tunne lakia mutta luulisi porsaanreikiä löytyvän kun asiat ovat noin. Harry on kuitenkin Archien isä- jos on?

Vierailija
1747/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista soopaa saa heittaa mutta kun tulee tosi eteen janistetaan. En tieda kehen tama kirjoittelija on minut sotkenut/samaistanut mutta mitaan noita vaittelemiaan juttuja en ole koskaan mihinkaan kirjoittanut. Harvoin edes tata huhupalstaa luen, on parempaakin tekemista. 

No tulipa tosi vastaan joo. Ja äläpäs nillitä useimmin meitä Meghanista kirjoittaneita ollaan luultu yhdeksi henkilöksi ja suuhumme laitettu jos vaikka mitä. Olet aika wimp.

Vierailija
1748/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan kertonut laittaneensa Harrylle itse ruokaa jokapäivä - niinhän se aina narsisti tekee, hän kontrolloi ihan syömisestä alkaen toisen koko elämää.

Herrajumala mäkin oon narsisti 😱

Vierailija
1749/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysykin poissa, hus.

Vierailija
1750/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan kertonut laittaneensa Harrylle itse ruokaa jokapäivä - niinhän se aina narsisti tekee, hän kontrolloi ihan syömisestä alkaen toisen koko elämää.

Tällä viitataan siihen miten Meghan muutti koko Harryn ravitsemuksen ja elämäntyylin pukeutumista myöten.

Vierailija
1751/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä viitataan siihen miten Meghan muutti koko Harryn ravitsemuksen ja elämäntyylin pukeutumista myöten.

Mä en tosiaan tajunnut että olen narsisti😔 mistä saan apua?

Vierailija
1752/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yrittänevät USA ssa tehdä jotain suosittua pressaehdokasta Meghanista joka sitten "kuolee" > monarkia saadaan taas tutisemaan. Kennedyt se voi vetää kuvio näyttää kehkeytyvän taas sellaiseksi.

Vierailija
1753/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tosiaan tajunnut että olen narsisti😔 mistä saan apua?

No et, ellet tajunnut muutakaan. Valitettavasti taitaa olla apu tiukassa.

Vierailija
1754/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos ei laittaisi niin olis laiska hemmoteltu pieruperse.

Vierailija
1755/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne yrittänevät USA ssa tehdä jotain suosittua pressaehdokasta Meghanista joka sitten "kuolee" > monarkia saadaan taas tutisemaan. Kennedyt se voi vetää kuvio näyttää kehkeytyvän taas sellaiseksi.

Taas tää tyyppi sekavine juttuineen🤔

Vierailija
1756/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä People lehdessä on isolla Meghanin naama ja yläpuolella  oikassa kulmassa (tulossa?) death  ja Meghanilla yllään myrkynvihreä paitapusero. Viattomuutta korostava sisältö > kelpaa marttyyriksi sitten?

https://dlisted.com/2019/02/06/duchess-meghans-friends-have-gone-to-peo…

Vierailija
1757/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meghania ja harrya inhotaan jenkeissä. enemmän kuin trumpia eikä meghanilla ole enää " superystäviä" kuten Oprah, Ellen, Obamat, Clooneyt ja Williamsit takanaan. he ovat kaikki kääntäneet selkänsä hänelle. 

meghanilla ja harrylla ei ole mitään arvoa. he ovat vain julkisuuden sylkykuppi. jotenkin tuntuu ettei harrykaan enää ole tervetullut kuninkaallisen perheensä pariin. perheelle selvisi hänen todellinen agendansa. harryhan on elänyt suurimman osan lapsuuttaan ja nuoruuttaanmuusta kuninkaallisesta perheestä syrjässä palkollisten kasvattamana ja sen jälkeen armeijassa.

Vierailija
1758/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tää tyyppi sekavine juttuineen🤔

Miten niin sekavine- olen juuri se joka näki ennen häitä miten tämä kuvio tulee menemään. Mulla on pohjaa siis ennustaa aika lailla edelleenkin. Kyllä nämä jutut näkyy kauas jos on oppinut katsomaan.

Vierailija
1759/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai Meghan on huolehtinut siitä että Harry saa cannabiskakkunsa joka päivä. 

Vierailija
1760/1944 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanista tehtiin harrykaani. Plastiikkakirurgia varmaan kuuluin lupauksiin. Nähty Virossakin joku sanoi. Millähän ...hm....klinikalla?

Tiina Jylhän The Look-klinikalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän