Näkökulma: Miksi Meghan ja Harry eivät näytä esimerkkiä? Yllätysmuutto Los Angelesiin on itsekkyyden huippu
Kommentit (1944)
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, tuleeko Meghan ensi kesänä Archien kanssa Balmoraliin Skotlantiin vierailulle? Siellä perinteisesti pitää olla aamuaikaisesta asti valmiina ongelle tai patikoimaan, tai piknikille. Myös metsästys kuuluu aktiviteetteihin. Sunnuntaiaamuna pitää nousta kirkkoon. Siellä on aika koleaa ja Dee-joen rannassa on hyttysiä. Linnassa ei ole minkäänlaista lämmitystä, jotakin puhaltimia ja takkoja vain, niin miten Kalifornian lämpöön tottunut prinsessa siellä viihtyy.
Olin lukevinani jostain, että ovat hyväksyneet kutsun. En nyt vaan muista että mistä. Oisko ollut Iltis.
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät Harry ja Meghan aherra kuten William ja Kate, vaan vetävät ties kuinka monetta viikkoa lonkkaa ensin Kanadassa ja nyt Kaliforniassa?[/quote
Harry ja Meghan eivät voi ahkeroida samalla tavalla, koska vetäytyivät kuninkaallisista velvollisuuksista. Toki jotain puuhailevat. Meghan tekee keittokirjaa ja suunnittelee keittiövälinesarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, tuleeko Meghan ensi kesänä Archien kanssa Balmoraliin Skotlantiin vierailulle? Siellä perinteisesti pitää olla aamuaikaisesta asti valmiina ongelle tai patikoimaan, tai piknikille. Myös metsästys kuuluu aktiviteetteihin. Sunnuntaiaamuna pitää nousta kirkkoon. Siellä on aika koleaa ja Dee-joen rannassa on hyttysiä. Linnassa ei ole minkäänlaista lämmitystä, jotakin puhaltimia ja takkoja vain, niin miten Kalifornian lämpöön tottunut prinsessa siellä viihtyy.
Olin lukevinani jostain, että ovat hyväksyneet kutsun. En nyt vaan muista että mistä. Oisko ollut Iltis.
Mieli voi silti muuttua. Tuntuu välillä siltä, että M & H muuttavat useammin mieltänsä kuin vaihtavat sukkia.
Wallis II on minä itse narsistisen luonteen laadun omaava itsekäs siipeilijä, joka poimii rusinat pullasta ja jättää sen jälkeen sotkussa muiden korjattavaksi. Äidiksi tultuaan luonne on vain korostunut. Eipä tullut toista Dianaa, tuli Wallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttaa suomalaisten naisten laheiset valit Harryyn ja Meghaniin. Tiedetaan heidan suunnitelmansa ja ajatuksensa puhumattakkaan mielentiloista.
Vierailetteko usein toistenne luona?
Asuu tuossa naapurissa. Koirien haukunta ottaa päähän. Joogamusiikki soi heti aamuviideltä. Harry potkii palloa ulkona iltapäivällä. Ei yhtään naapurirauhaa.
Onko Harry tehnyt jo katan takapihalla, kun valititte melusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonne hautausmaalle se Harry ja Meghankin joskus haudataan, mutta toivottavasti saavat elää pitkän ja hyvän elämän. Samaa toivon myös kaikille heidän haukkujilleen ja parjaajilleen, sillä tämä ihmisen yksi elämä on kuitenkin niin arvokas.
No voi että, siellä se jalomielinen ja ylevä marttyyrisielu moralisoi illan ratoksi. Kiitos paljon, samaa toivon myös sinulle, oikein pitkää ja antoisaa elämää. Mutta jos noin mieli pahoittuu, niin kannattaisiko kuitenkin suunnata intressejä positiivisempaan focukseen, kuin tällaisille haukkujia ja parjaajia vilisevälle av-palstalle?
Tämä on ihan laillista hommaa, ja samanlaista kommentointia ovat ip-lehtien ja monien muidenkin yleisöpalstat täynnä. Tuskin me av-mammat ollaan nekin ehditty täyttämään kommentoinnillamme.
On valitettavaa, ettei kaikkea voi määrätä, muuttaa, parantaa tai hallita, vaan maailmassa on pahuutta ja kurjuutta, mutta näin se vaan nyt menee.Ahdistukseen on toki lääkkeensä;
Siirry pois somekanavilta, tee pitkä ja mieltä puhdistava kävelylenkki, juo iso kupillinen aromikasta teetä ja tassuttele turvalliseen sänkyysi. Vedä peitto korville, unohda tämä raadollinen palsta ja koko maailmantuska ja anna itsesi vaipua vaaleansiniseen uneen.Aamulla voi olla mieli jo iloisempi. Hyvää yötä! :)
Huh, miten ilkeä vastaus ihan asialliseen kommenttiin. Rivien välistä paistaa ilkeys. Sulla ei selvästi ole hyvä olla itsesi kanssa, kun hyökkäät näin ihan asiallista kommentoijaa vastaan. Olen myös samaa mieltä kommentoijan kanssa, jolle vastasit.
Silloin alkaa tuntua jopa vähän pelottavalta, kun käsketään poistumaan keskustelusta. Projisoidaan oma ahdistus toiseen kirjoittajaan, vedotaan jopa oman kirjoittelun laillisuuteen ym. Vaikka olisi kuinka laillista, niin itse en ikinä pystyisi tällaiseen parjaamiskampanjaan täysin tuntemattomia ihmisiä ja näiden elämää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistu ketjusta ja lopeta muiden ihmisten solvaaminen.
Muistakaa, ettei tässä ketjussa saa solvata myöskään Harrya tai Meghania.
Palstapoliisi siellä etätöitään tekemässä. Kuulutko johonkin M&H:n suojelujoukkoihin?
En. Lue kommentti 801, ja etenkin sen viimeinen kappale.
Lue sinä tämä minun kommenttini missä kysyn, että millä oikeuksilla asetat itsesi muiden yläpuolelle joksikin ylituomariksi tai idoliesi hartaaksi puolustajaksi? Kyseiset tyypit eivät todellakaan lue näitä juttuja, eikä kukaan heille näitä käännä englanniksi :D Eivät nämä M&H-keskustelut täältä tyrehdy, vaikka kuinka siellä kiukuissasi piehtaroit. Ja taitaakin olla juuri päinvastoin, eli heität vaan bensaa liekkeihin :D
Sinulla lienee lukutaidossa vikaa. Olen jo pari kertaa sanonut, etten ole mikään Harry ja Meghan -fani, en tosin mikään vihaajakaan. Minä en kritisoi sitä, että heitä arvostellaan. En ole tätä ketjua pyytänyt poistettavaksi, en yhden yhtä kommenttiakaan. Kritisoin tiettyjä kommentteja, joista olen eri mieltä. Kritisoin välillä myös niiden mielipiteiden esittäjiä, jos he osoittavat kypsymättömyyttä nähdä asioita eri kanteilta tai jos he haukkuvat muita vain siksi, että heillä on eri mielipide.
Lue kommentti 807, etenkin se tummennettu kohta. Sinäkin olet saattanut yläpeukuttaa minun kommenttejani. Mitäs siitä tuumaat?
Se, että sinä jankkaat minun olevan Harryn ja Meghanin fani ei kerro kauhean hyvää sinun kypsyydestäsi.
En tuumaa sinusta mitään. Olet yhdentekevä.
Kuitenkin innoissasi yläpeukutat kommenttejani, jotka sattuvat miellyttämään sinua. Ymmärrän, että harmittaa, kun et tiedä, milloin teet niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ei vaan ole erityisen hyvä ääninäyttelijä, vaikka Harry niin sanookin? Disneyllä ajateltiin, että olkoon nyt tämän kerran, mutta ei tuostakaan taida pysyvää uraa tulla.
Voihan sitä vaikka pantata äitinsä koruja, jotta saa maksettua siippansa Disneyprojektiin mukaan...
Ei nuo tainneet saada niitä Dianan koruja... Häätiarakin oli kopio.
Häätiara oli aito, mutta laina. Palutettu visusti takaisin Elisabetin aarrekammion kätköihin. Dianan akvamariinisormuksen sai huomenlahjaksi ja pitää varmasti siitä kiinni, vaikka ero tulisikin.
Häätiara ei ollut aito.
Miksei olisi ollut?
Ei ollut. Koska siellä on tiedetty, mikä tuo on naisiaan. Hänelle ei ole uskottu koruja, eikä hän ole saanut liikkua yksin missään kuninkaallisissa residensseissä.
Sen epäaitouden näkee ihan selvästi itsekin, koska tiara ei kimalla auringossa kuin aito kimaltaisi.
No just. Tää on taas näitä ”faktoja”.
Ei ole, vaan faktoja.
Meghan jäi kiinni salakuvaamisesta kaksi kertaa. Siksi hän ei saanut liikkua siellä yksin - ja hänhän yöpyi nytkin hotellissa. Harry hovissa.
Katso itse siitä häävideosta Youtubesta, miltä feikkitimantti näyttää auringonpaisteessa.
Mikä tää salakuvaamisjuttu on? Mitä salakuvasi ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli voi silti muuttua. Tuntuu välillä siltä, että M & H muuttavat useammin mieltänsä kuin vaihtavat sukkia.
No ihan totta. Disneyltä soitetaan, että nyt saisi tulla tekemään kaksi pientä kolmen sekunnin kuiskausta peltohiirenä, ja pariskunta peruu välittömästi sovitut kesälomareissut kuningattaren vieraaksi.
Vierailija kirjoitti:
Wallis II on minä itse narsistisen luonteen laadun omaava itsekäs siipeilijä, joka poimii rusinat pullasta ja jättää sen jälkeen sotkussa muiden korjattavaksi. Äidiksi tultuaan luonne on vain korostunut. Eipä tullut toista Dianaa, tuli Wallis.
Sydämellinen patojen herttuatar, isin kulta.
Disneyn pamppu riensi ojentamaan 3 miljoonan dollarin shekin hairylle ja meksulle muka hyvantekevaisyyteen, mutta juuri silla hetkella heilla ei ollut omaa jarjestoa mihin rahat olisi voinut laittaa. Nyt ovat ilmoittaneet etteivat aiokaan perustaa omaa hyvantekevaisyysjarjestoa. Se kolme millia taitaa olla mukava bonus, silla saa muutaman mekon hankittua taas .
Vierailija kirjoitti:
Disneyn pamppu riensi ojentamaan 3 miljoonan dollarin shekin hairylle ja meksulle muka hyvantekevaisyyteen, mutta juuri silla hetkella heilla ei ollut omaa jarjestoa mihin rahat olisi voinut laittaa. Nyt ovat ilmoittaneet etteivat aiokaan perustaa omaa hyvantekevaisyysjarjestoa. Se kolme millia taitaa olla mukava bonus, silla saa muutaman mekon hankittua taas .
Mitä ihmettä, ovatko tosiaan ilmoittaneet? Onko lähdettä? Minä olen jotenkin ollut siinä käsityksessä, että aikoivat nyt keskittyä omaan hyväntekeväisyystyöhönsä. Tämähän menee aina sekavammaksi.
Meghan lahjoitti palkkionsa elefanttien suojeluun. Turha yrittää tuostakin vääntää jotain höpöväitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Se meni norsujen suojelemiseen eli järjestölle, joka on jo olemassa.
Näyttää yksi suomalainen formulastarakin lentäneen monacosta lappiin aussityttiksensä kanssa eikä haittaa ketään. Rikkailla on omat säännöt. Ei oo lapista kotoisin mun mielestä.
Valheita ja vääristelyä. Pysykää nyt faktassa edes.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on ilmastonsuojeluasiat taas pinnalla, joten yksityiskoneilla suhataan ja kun täytyy vielä kipaista moikkaamassa Elton ja Beyoncekin . Pari gaalakolttua siihen vielä ja Archielle jokunen merkkipöksy, niin siinäpä se. Harry saa luvan soitella isäpapalta omat avustukset itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää yksi suomalainen formulastarakin lentäneen monacosta lappiin aussityttiksensä kanssa eikä haittaa ketään. Rikkailla on omat säännöt. Ei oo lapista kotoisin mun mielestä.
Niinpä näyttää. Mutta koska näitä rikkaita on niin paljon, ei tässä mitenkään jaksa/ehdi luetella tai käsitellä ihan kaikkia, joten aloitus koskee nyt vain tätä yhtä mainittua paria. Heti kun löytyy oma ketju formulatähtien lapinmatkailuista, niin tavataan siellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ei vaan ole erityisen hyvä ääninäyttelijä, vaikka Harry niin sanookin? Disneyllä ajateltiin, että olkoon nyt tämän kerran, mutta ei tuostakaan taida pysyvää uraa tulla.
Voihan sitä vaikka pantata äitinsä koruja, jotta saa maksettua siippansa Disneyprojektiin mukaan...
Ei nuo tainneet saada niitä Dianan koruja... Häätiarakin oli kopio.
Häätiara oli aito, mutta laina. Palutettu visusti takaisin Elisabetin aarrekammion kätköihin. Dianan akvamariinisormuksen sai huomenlahjaksi ja pitää varmasti siitä kiinni, vaikka ero tulisikin.
Häätiara ei ollut aito.
Miksei olisi ollut?
Ei ollut. Koska siellä on tiedetty, mikä tuo on naisiaan. Hänelle ei ole uskottu koruja, eikä hän ole saanut liikkua yksin missään kuninkaallisissa residensseissä.
Sen epäaitouden näkee ihan selvästi itsekin, koska tiara ei kimalla auringossa kuin aito kimaltaisi.
No just. Tää on taas näitä ”faktoja”.
Ei ole, vaan faktoja.
Meghan jäi kiinni salakuvaamisesta kaksi kertaa. Siksi hän ei saanut liikkua siellä yksin - ja hänhän yöpyi nytkin hotellissa. Harry hovissa.
Katso itse siitä häävideosta Youtubesta, miltä feikkitimantti näyttää auringonpaisteessa.
Vuorikristalli ja cubic zirconia kimaltelee ihan samalla tavalla auringonpaisteessa, joskus jopa paremminkin. Tiedan koska minulla on perittyja vanhoja timanttikoruja ja olen voinut vertailla.
Yle.fi viimeisimmät:
Yhdysvalloista on tullut nopeasti maailman koronapesäke. Siellä on todettu jo lähes 165 000 tartuntaa, enemmän kuin missään muussa maassa.
Pelkästään maanantaina viruksen aiheuttama tauti tappoi ainakin 540 ihmistä, yhteensä kuolleita on yli 3 000. Noin kolmannes uhreista on New Yorkin osavaltiossa.