Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkökulma: Miksi Meghan ja Harry eivät näytä esimerkkiä? Yllätysmuutto Los Angelesiin on itsekkyyden huippu

Kommentit (1944)

Vierailija
781/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistu ketjusta ja lopeta muiden ihmisten solvaaminen.

Muistakaa, ettei tässä ketjussa saa solvata myöskään Harrya tai Meghania. 

Palstapoliisi siellä etätöitään tekemässä. Kuulutko johonkin M&H:n suojelujoukkoihin?

En. Lue kommentti 801, ja etenkin sen viimeinen kappale. 

Vierailija
782/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa jos Harry olisi esikoinen, mitä siitä seuraisi? Ei uskalla ajatella /

Jos Harry olisi ollut vanhempi Dianan kuollessa, niin hänen elämänsä voisi olla hyvinkin erilaista. Tai jos Harry olisi ollut esikoinen, tai vaikka ainoa lapsi, niin ehkä Dianakin saattaisi olla elossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei muka saa, heitähän tämä käsittelee.

Koska on tekopyhää sanoa "muita ihmisiä ei saa solvata", jos ei kerran tarkoita sitä. Sanokaa mieluummin "älä solvaa minua", koska siitähän tässä on kyse. Sekin on tietysti aika naurettava pyyntö, koska miksi anonyymiä kommentoijaa ottaa niin sydämestä, jos joku on eri mieltä?  On lapsellista väittää, että vain kommentoijia haukutaan, vaikka ketjussa on sivukaupalla haukkumista ja arvostelua. Miksi sitä ei myönnetä, vaan naamioidaan se pelkästään faktojen esittämiseksi? Toisaalta ei ihmetytä, etteivät mammat kykene arvioimaan omaa käytöstään.

Ihan absurdia sekin, että väitetään toisten kommentoijien olevan rakastuneita Meghaniin ja Harryyn, jos he eivät ole samaa mieltä näiden haukkujien kanssa. Millaiselle ihmiselle tulee edes mieleen sanoa noin? Ilmeisesti sellaiselle, joka ei pysty näkemään kuin oman mielipiteensä. Eivätkö he uskalla nähdä muita vaihtoehtoja, koska se horjuttaisi uskoa heidän omaan maailmankuvaansa? Vai onko kyse pelkästään haukkumisesta? Jos on, niin silloin ollaan taas takaisin tekopyhyydessä. Olisi vain syytä ottaa haukut vastaan, jos itsekin niitä latelee.

Ihmistä voi ja saa puolustaa, vaikkei hänestä pidä. Voi olla, että sellainen toiminta on teille suurimmalle osalle aivan käsittämätöntä, mutta näin se vain on. Muita kommentoijia saa haukkua, jos he puhuvat ihan puutaheinää. Te ette voi sitä estää, vaikka kuinka yritätte. Jos ei pää kestä, niin teidän pitää mennä keskustelemaan Meghanista ja Harrystä suljetulle palstalle. 

Ehkä se tuntuu vähän kummalliselta, että pöyristyjät valitsevat juuri esimerkiksi tämän ketjun silmätikukseen, vaikka keskustelu on ollut asiallista. Sen sijaan monesta muusta julkkiksesta ja vähemmänkin julkkiksesta on todella asiattomia keskusteluja ollut tällä palstalla - ja Meghanistakin on joskus trollioletetut ja oudot salaliittoteoreetikot kirjoitelleet rasistisia ja omituisia juttuja. Mutta tässä ketjussa en ole niitä huomannut (tosin en ole ihan koko ketjua lukenut) vaan puolustelijoita ottaa pattiin muun muassa keskustelu Kalifornian koronavirustilanteesta, herttuaparin turvamieskuluista ja Meghanin lifestyle-brändin tulevaisuudesta. Miksi ihmeessä? Mikään näistä asioista ei ole sellaista, ettei niistä "saisi" keskustella.

Minulle puolestaan tämä hölmö keskustelunaihe on ollut viime päivinä henkireikä, kun en ole enää eksynyt lukemaan koronahysteriaa. On paljon parempi olo.

Vierailija
784/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä Suomessa heistä ajatellaan mutta täällä jenkeissä Harrya pidetään tyhmänä. Lisäksi ulkonäkökeskeisessä Kaliforniassa on myös keksitty useita vitsejä Harryn kaljusta johtuen. Toisinsanoen pariskunta joutuu kohtaamaan heitä jo valmiiksi ivaavat ihmiset jotka odottavat vain että mitä tyhmää se Harry nyt taas sanoo, Meghanista nyt puhumattakaan. He tulevat olemaan tilaisuuksien narripariskunta. ei kovin hyvä alku uudelle elämälle.

Venäjä jo aloitti Greta huijauksellaan. Sääliksi käy Harryä. Maitojuna tuuttaa jo asemalla...

Kertoo tosi paljon Harrystä kun kuvittelee Gretan soittavan hänelle...

Tiedä vaikka Meghan järjesti soiton olihan hänellä se merkillinen Putin kuva tissien välissäkin. Kiero kuin korkkiruuvi. Narsisti toimii niin että kumppani josta hyötyy pysyy varmasti itsellä ja Harryn nolaaminen pitää hänet itsellä tiukemmin.

Vierailija
785/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapoliisi siellä etätöitään tekemässä. Kuulutko johonkin M&H:n suojelujoukkoihin?

Lue sinä tämä minun kommenttini missä kysyn, että millä oikeuksilla asetat itsesi muiden yläpuolelle joksikin ylituomariksi tai idoliesi hartaaksi puolustajaksi? Kyseiset tyypit eivät todellakaan lue näitä juttuja, eikä kukaan heille näitä käännä englanniksi :D Eivät nämä M&H-keskustelut täältä tyrehdy, vaikka kuinka siellä kiukuissasi piehtaroit. Ja taitaakin olla juuri päinvastoin, eli heität vaan bensaa liekkeihin :D

Vierailija
786/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se tuntuu vähän kummalliselta, että pöyristyjät valitsevat juuri esimerkiksi tämän ketjun silmätikukseen, vaikka keskustelu on ollut asiallista.

Voi olla noinkin, mutta eipä tuo poista ristiriitaa väitteeltä "ei saa haukkua, paitsi sitä kohdetta, jonka minä valitsen".

Siksi toisekseen, eiköhän joka ketjussa ole aika samanlaista. Ei tämä ole poikkeus. Minusta täällä ihan turhaan kuvitellaan tietävänsä kuka on kirjoittanut mitäkin. Esim. minä olen aika monesta asiasta samaa mieltä toisten kanssa (en ole silti kommentoinut kuin muutaman kerran), mutta en sentään kaikesta. Jos sitten yhden kerran kirjoitan eriävän mielipiteen, niin heti tulee kauhea huuto "miksi olet tässä ketjussa, jos rakastat Meghania!! Etkö tajua, että täällä haukutaan häntä? Mene pois, jos et kestä faktojen toteamista." 

Ja kuitenkin sama ihminen on saattanut yläpeukuttaa minun aikaisempaa kommenttia ja hehkuttanut olevansa samaa mieltä. 

Eli miksi kommentoinnin pitää olla tuollaista? Joku epävarmuus omasta mielipiteestäkö ajaa noihin purkauksiin? Ilmeisesti he jollain tasolla tajuavat olevansa pahansuopia, eivätkä kestä kuulla sitä ääneen. Täysin mustavalkoista ajattelua. Minä ainakin pystyn näkemään sekä hyviä että huonoja puolia lähes jokaisesta asiasta, esim. tämän ketjun aiheena olevasta pariskunnasta. 

Vierailija
787/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei muka saa, heitähän tämä käsittelee.

Koska on tekopyhää sanoa "muita ihmisiä ei saa solvata", jos ei kerran tarkoita sitä. Sanokaa mieluummin "älä solvaa minua", koska siitähän tässä on kyse. Sekin on tietysti aika naurettava pyyntö, koska miksi anonyymiä kommentoijaa ottaa niin sydämestä, jos joku on eri mieltä?  On lapsellista väittää, että vain kommentoijia haukutaan, vaikka ketjussa on sivukaupalla haukkumista ja arvostelua. Miksi sitä ei myönnetä, vaan naamioidaan se pelkästään faktojen esittämiseksi? Toisaalta ei ihmetytä, etteivät mammat kykene arvioimaan omaa käytöstään.

Ihan absurdia sekin, että väitetään toisten kommentoijien olevan rakastuneita Meghaniin ja Harryyn, jos he eivät ole samaa mieltä näiden haukkujien kanssa. Millaiselle ihmiselle tulee edes mieleen sanoa noin? Ilmeisesti sellaiselle, joka ei pysty näkemään kuin oman mielipiteensä. Eivätkö he uskalla nähdä muita vaihtoehtoja, koska se horjuttaisi uskoa heidän omaan maailmankuvaansa? Vai onko kyse pelkästään haukkumisesta? Jos on, niin silloin ollaan taas takaisin tekopyhyydessä. Olisi vain syytä ottaa haukut vastaan, jos itsekin niitä latelee.

Ihmistä voi ja saa puolustaa, vaikkei hänestä pidä. Voi olla, että sellainen toiminta on teille suurimmalle osalle aivan käsittämätöntä, mutta näin se vain on. Muita kommentoijia saa haukkua, jos he puhuvat ihan puutaheinää. Te ette voi sitä estää, vaikka kuinka yritätte. Jos ei pää kestä, niin teidän pitää mennä keskustelemaan Meghanista ja Harrystä suljetulle palstalle. 

Ehkä se tuntuu vähän kummalliselta, että pöyristyjät valitsevat juuri esimerkiksi tämän ketjun silmätikukseen, vaikka keskustelu on ollut asiallista. Sen sijaan monesta muusta julkkiksesta ja vähemmänkin julkkiksesta on todella asiattomia keskusteluja ollut tällä palstalla - ja Meghanistakin on joskus trollioletetut ja oudot salaliittoteoreetikot kirjoitelleet rasistisia ja omituisia juttuja. Mutta tässä ketjussa en ole niitä huomannut (tosin en ole ihan koko ketjua lukenut) vaan puolustelijoita ottaa pattiin muun muassa keskustelu Kalifornian koronavirustilanteesta, herttuaparin turvamieskuluista ja Meghanin lifestyle-brändin tulevaisuudesta. Miksi ihmeessä? Mikään näistä asioista ei ole sellaista, ettei niistä "saisi" keskustella.

Minulle puolestaan tämä hölmö keskustelunaihe on ollut viime päivinä henkireikä, kun en ole enää eksynyt lukemaan koronahysteriaa. On paljon parempi olo.

Samoin.

No tämä tässä just mättää, ihmesyyttelyä ilman syytä. :o Minä kysyin tuolta yhdeltä ulisijalta, että missä olet silloin, kun Maisaa tai Martsua oikein kunnolla roastataan, mutta vastaukseksi sain jotain puuta heinää kuinka olen joku ongelmalöyhkä ja levitän jotain ympäristööni vai mitä se nyt olikaan. Tekstit kuin jostain suljetulta osastolta.

Ja aika paljon on täällä ollut linkkejä esim. Ilta-sanomista, eli eikö noiden uikuttajien pitäisi ottaa sinne vaikka yhteyttä "solvaamisesta ja väärien tietojen levittämisestä"? Papukaijakin toistaa sanoja, mutta ei sitä sen takia ammuta. Nyt jotain kivaa ja hyödyllistä puuhaa keksimään arvon uikuttajat, niin ei tarvitse muiden silmille tulla hyppimään ja turhautumiaan purkamaan!

Vierailija
788/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue sinä tämä minun kommenttini missä kysyn, että millä oikeuksilla asetat itsesi muiden yläpuolelle joksikin ylituomariksi tai idoliesi hartaaksi puolustajaksi? Kyseiset tyypit eivät todellakaan lue näitä juttuja, eikä kukaan heille näitä käännä englanniksi :D Eivät nämä M&H-keskustelut täältä tyrehdy, vaikka kuinka siellä kiukuissasi piehtaroit. Ja taitaakin olla juuri päinvastoin, eli heität vaan bensaa liekkeihin :D

Sinulla lienee lukutaidossa vikaa. Olen jo pari kertaa sanonut, etten ole mikään Harry ja Meghan -fani, en tosin mikään vihaajakaan. Minä en kritisoi sitä, että heitä arvostellaan. En ole tätä ketjua pyytänyt poistettavaksi, en yhden yhtä kommenttiakaan. Kritisoin tiettyjä kommentteja, joista olen eri mieltä. Kritisoin välillä myös niiden mielipiteiden esittäjiä, jos he osoittavat kypsymättömyyttä nähdä asioita eri kanteilta tai jos he haukkuvat muita vain siksi, että heillä on eri mielipide. 

Lue kommentti 807, etenkin se tummennettu kohta. Sinäkin olet saattanut yläpeukuttaa minun kommenttejani. Mitäs siitä tuumaat?

Se, että sinä jankkaat minun olevan Harryn ja Meghanin fani ei kerro kauhean hyvää sinun kypsyydestäsi. 

Vierailija
789/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ollut mikään yllätysmuutto, vaan kyse on suuren narsistin suuresta suunnitelmasta, joka on toteutumassa käsikirjoituksen mukaan. Ainut takapakki oli Sussex royal tittelin käyttökielto, mutta kyllä Megan tähänkin keksii keinot.

Vierailija
790/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla lienee lukutaidossa vikaa. Olen jo pari kertaa sanonut, etten ole mikään Harry ja Meghan -fani, en tosin mikään vihaajakaan. Minä en kritisoi sitä, että heitä arvostellaan. En ole tätä ketjua pyytänyt poistettavaksi, en yhden yhtä kommenttiakaan. Kritisoin tiettyjä kommentteja, joista olen eri mieltä. Kritisoin välillä myös niiden mielipiteiden esittäjiä, jos he osoittavat kypsymättömyyttä nähdä asioita eri kanteilta tai jos he haukkuvat muita vain siksi, että heillä on eri mielipide. 

Lue kommentti 807, etenkin se tummennettu kohta. Sinäkin olet saattanut yläpeukuttaa minun kommenttejani. Mitäs siitä tuumaat?

Se, että sinä jankkaat minun olevan Harryn ja Meghanin fani ei kerro kauhean hyvää sinun kypsyydestäsi. 

En tuumaa sinusta mitään. Olet yhdentekevä.

Vierailija
791/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin selostama elefanttiohjelma julkaistaan 3. huhtikuuta, ja nyt jo kriitikot sanovat, että Meghanin esitys siinä on ylitunteellinen.  Ei hyvältä näytä...

Vierailija
792/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi ollut mikään yllätysmuutto, vaan kyse on suuren narsistin suuresta suunnitelmasta, joka on toteutumassa käsikirjoituksen mukaan. Ainut takapakki oli Sussex royal tittelin käyttökielto, mutta kyllä Megan tähänkin keksii keinot.

Tämä tosiaan on kuin joku shakkipeli siirtoineen. Välillä saa ihmetellä, että mites tuokin nyt noin meni, mutta sitten selviääkin jonkin olevan kätevästi taas palanen jotain suurempaa suunnitelmaa. Harkittu ja käsikirjoitettu juoni, joka etenee pikkuhiljaa mutta tehokkaasti. Takapakkia tulee aina välillä, mutta hymy ei hyydy.

Vierailija
793/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanin selostama elefanttiohjelma julkaistaan 3. huhtikuuta, ja nyt jo kriitikot sanovat, että Meghanin esitys siinä on ylitunteellinen.  Ei hyvältä näytä...

Raskaana?

Vierailija
794/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana?

Joko pitelee mahaansa kaksin käsin?

Vierailija
795/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana?

No kyllähän se jo näkyisi jos viime syksynä olisi ollut raskaana.

Vierailija
796/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narrated by Meghan, The Duchess of Sussex.

Taitaa kohta lähteä tuokin titteli.

Vierailija
797/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada jäi yllättäen taakse – Meghan ja Harry söivät sanansa ja muuttivat Los Angelesiin!

www.mtvuutiset.fi/artikkeli/meghan-ja-harry-soivat-sanansa-ja-muuttivat…

Vierailija
798/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän ei vaan ole erityisen hyvä ääninäyttelijä, vaikka Harry niin sanookin?  Disneyllä ajateltiin, että olkoon nyt tämän kerran, mutta ei tuostakaan taida pysyvää uraa tulla.  

Vierailija
799/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän ei vaan ole erityisen hyvä ääninäyttelijä, vaikka Harry niin sanookin?  Disneyllä ajateltiin, että olkoon nyt tämän kerran, mutta ei tuostakaan taida pysyvää uraa tulla.  

Voihan sitä vaikka pantata äitinsä koruja, jotta saa maksettua siippansa Disneyprojektiin mukaan...

Vierailija
800/1944 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ruma ääni ja hän on surkea näyttelijä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä