Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rammsteinin Till Lindemann on tehohoidossa

Vierailija
27.03.2020 |

Koronan takia.

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se kai olla joku trooppinen tautikin, kun mieshän on matkaillut ainakin ympäri Etelä-Amerikkaa aiemmin, mutta varmasti siihen on olemassa lääke toisin kuin koronaan.

Tietääkö joku, mistä saksalaislehdet saavat nuo tiedot? Eikö sielläkin terveystiedot ole kuitenkin tarkasti yksityisasioita.

Vierailija
122/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku manne, nehän laulaa pljon. Sukunimi viittais siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumejuntit ei kiinnosta.

Tartunta on sitä paitsi kaukana kuolemasta, vaikka Yle niin yrittää väittääkin.

Vierailija
124/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sanomassa pedofiilejä töissä?

Vierailija
125/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006455521.html

Yllärikäänne! Lindemannilla ei välttämättä olekaan koronaa, vaan "pelkkä" keuhkokuume.

Ihan sama, pääasia, että ulkonaliikkumiskielto jatkuu. Siinäpähän oppii, ilkeä keuhkokuume.

Vierailija
126/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti jollakin on haukkua Lindemannin ulkonäköä? Jos kaikki mun mielestä rumat voisi mun päätöksellä heittää veivinsä, suurin osa ihmisistä heittäisi. Mutta ei esimerkiksi Till Lindemann, siinä on karulla tavalla h*lvetin hyvännäköinen mies, oikea äijä, eikä mikään söpö poika.

Niin mutta Clint Eastwood näyttää kuulemma paremmalta ponchossa. Ja taatusti laulaa paremmin.

Laittakaa linkki jossa Clint Eastwood laulaa!

Bonarina Visagen Clint Eastwood "tribuutti":  https://www.youtube.com/watch?v=AZQCjX6bii4

Vierailija
127/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti jollakin on haukkua Lindemannin ulkonäköä? Jos kaikki mun mielestä rumat voisi mun päätöksellä heittää veivinsä, suurin osa ihmisistä heittäisi. Mutta ei esimerkiksi Till Lindemann, siinä on karulla tavalla h*lvetin hyvännäköinen mies, oikea äijä, eikä mikään söpö poika.

Niin mutta Clint Eastwood näyttää kuulemma paremmalta ponchossa. Ja taatusti laulaa paremmin.

Bonarina Visagen Clint Eastwood "tribuutti":  https://www.youtube.com/watch?v=AZQCjX6bii4

Ohhoh! Kiitos :D.

Vierailija
128/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko show koronan takia muuttunut, mutta itse ainakin mietin tässä taannoisella Helsingin keikalla (joka oli loistava) että toivottavasti ei oo herralla koronaa, kun useita kertoja purskutti vettä/sylkeä eturivin päälle. Samaisella keikalla järjestyksenvalvoja takavarikoi ovella käsidesini. Näinä aikoina, kun se on kaikkialta loppu se muistuu mieleen, vaikkei rahallisesti mikään menetys ollut.

Vierailija
129/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakua. :(

Vierailija
130/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clintti on muuten aika hyvä pianisti.

Vierailija
131/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Saksassa on vain 23 ihmistä tehohoidossa niin uskomatonta että yksi on Till Lindemann. Onko siellä eri kriteerit tehohoidon määritelmälle?

23 tehohoidossa ei pidä paikkaansa. Siis on varmasti nuo 23 ja varmasti on myös paljon paljon enemmän, mutta sitä ei haluta kertoa ettei synny paniikkia ja vihaa eliittiä kohtaan.

Vierailija
132/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei olekaan :-)

Vierailija
133/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen näkönen vanha jäbä jolla ei ole vibratoa. Hyhhyh.

Vierailija
134/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona ei olekaan :-)

Koronaa ei olekaan!

Ihme tämä "autocorrect"???

Vierailija
135/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde ois aina kiva. Ei voi olla noin vaikeeta liittää linkki. 

Näinpä! Toisaalta, jos lähteen taso on "keksin omasta päästäni" tai "asia kerrottiin minulle unessa", voi olla vaikea löytää linkkiä asiaan...

Jos älykkyyden taso on niin matala, ettei väitteen kiinnostaessa pysty laittamaan googleen hakuun Till Lindeman corona, niin sille ei voi normaalit ihmiset mitään.

Joillain ei taas ole tarpeeksi älykkyyttä laittaa linkkiä, liian vaikeata

Vierailija
136/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tillin parasta ennen oli 15 v. sitten.

Voi tätä nykyihmisten empatian määrää! Onneksi itse olet varmasti nuori ja kaunis, eikä sinua mikään uhkaa. Muut saa kuolla pois.

Kaikilla on aikansa. Heidän aika oli. Nyt on minun. Ja sitten jonkun muun. Nyt olisi oikeasti aika hyvä aika lähteä, niin ei jää historiaan raihnaisena vanhuksena kuten esim. joku Ozzy tms.

Hei viiden pennin filosofi, sinä et päätä, koska on muiden aika lähteä.

Ohis

Vierailija
137/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä virusta erity koko ajan tasaisesti, eka testi oli positiivinen.

Vierailija
138/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on paranemaan päin.

Vierailija
139/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Saksassa on vain 23 ihmistä tehohoidossa niin uskomatonta että yksi on Till Lindemann. Onko siellä eri kriteerit tehohoidon määritelmälle?

23 tehohoidossa ei pidä paikkaansa. Siis on varmasti nuo 23 ja varmasti on myös paljon paljon enemmän, mutta sitä ei haluta kertoa ettei synny paniikkia ja vihaa eliittiä kohtaan.

Noin 850 on teholla tai muuten kriittisiä tapauksia.

Vierailija
140/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää joku manne, nehän laulaa pljon. Sukunimi viittais siihen.

Tässäpä sulle historian oppitunti. 

Lidemann on perinteinen germaaninen nimi. Samanlaisia nimiä on myös germaanisessa Ruotsissa. No aikanaan Ruotsiin majoittui mus talaisia. Omaksuivat Ruotsalaiset siis germaanise nimet kuten Lindemann. No sitten Ruotsissa kyllästyttiin jostain syystä mus talaisiin ja mm. vainottiin heitä ja te loituskaan ei ollut poissuljettu. Siispä musta laisest germaanisine nimine tulivat pakolaisiksi Suomen puolelle, jossa vainot eivät olleet lainkaan niin voimakkaita kuin muissa osissa Ruotsin imperiumia. Siitä siis nämä nimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä