Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rammsteinin Till Lindemann on tehohoidossa

Vierailija
27.03.2020 |

Koronan takia.

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Saksassa on vain 23 ihmistä tehohoidossa niin uskomatonta että yksi on Till Lindemann. Onko siellä eri kriteerit tehohoidon määritelmälle?

Vierailija
102/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Rip.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti jollakin on haukkua Lindemannin ulkonäköä? Jos kaikki mun mielestä rumat voisi mun päätöksellä heittää veivinsä, suurin osa ihmisistä heittäisi. Mutta ei esimerkiksi Till Lindemann, siinä on karulla tavalla h*lvetin hyvännäköinen mies, oikea äijä, eikä mikään söpö poika.

Niin mutta Clint Eastwood näyttää kuulemma paremmalta ponchossa. Ja taatusti laulaa paremmin.

Laittakaa linkki jossa Clint Eastwood laulaa!

Vierailija
104/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti paranee, mutta ei haittaisi vaikka miehen laulelu jäisi jatkossa vähemmälle.

T. Puolison musiikkimaun sijaiskärsijä

Vierailija
105/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti paranee, mutta ei haittaisi vaikka miehen laulelu jäisi jatkossa vähemmälle.

Juuri tästä syystä te tavistiinat voisitte jättää ne hevimiehet meille hevinaisille. Ei tarvi sitten myöhemmin valittaa musamaustaan. Mutta ettehän toki voi, koska hevipiireissä on auttamatta parhaan näköiset ihmiset.

Vierailija
106/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä te tavistiinat voisitte jättää ne hevimiehet meille hevinaisille. Ei tarvi sitten myöhemmin valittaa musamaustaan. Mutta ettehän toki voi, koska hevipiireissä on auttamatta parhaan näköiset ihmiset.

Sanos muuta!

Vierailija
107/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin tubesta Rammstein ia. Olisi kyllä kauheaa jos... onneksi taitaa Till olla toipumaan päin.

Mun poika syntyi kun Mutter oli iso hitti. Se on mun äitienpäivälaulu.

Aikamoinen äitienpäivälaulu.. ymmärrätkö sanat ja mistä kertoo?

Vierailija
108/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin tubesta Rammstein ia. Olisi kyllä kauheaa jos... onneksi taitaa Till olla toipumaan päin.

Mun poika syntyi kun Mutter oli iso hitti. Se on mun äitienpäivälaulu.

Aikamoinen äitienpäivälaulu.. ymmärrätkö sanat ja mistä kertoo?

Äidistä tietenkin! kato vaikka jostain nettisanakirjasta jos et ymmärrä saksaa

Vierailija
109/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti koronaan sairastuneita julkisuuden henkilöitä alkaa tulla yhä enemmän, kun tauti leviää esimerkiksi New Yorkissa. Joidenkin koronaan kuolleiden sikäläisen taide/musiikkialan henkilöiden muistokirjoituksia oli jo eilen.

Totta kai.

Nimet nyt vain unohtuivat vaihteeksi.

Vierailija
110/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stirb nicht vor mir!

Vierailija
111/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutaa. Ihan hirveetä mussaa ja hirveen näköinen.

Till on ihan helvetin mukava ja välittävä ihminen. Myös faneilleen.

Vierailija
112/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Musiikkimakuko kriteereissä kärkisijoilla pitäis olla? Ja ethän ees tiedä onko lainaamasi itsekin hevifani.

T. Tavistiina laajalla raskaampaan painottuvalla musiikkimaulla

Vierailija
113/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Musiikkimakuko kriteereissä kärkisijoilla pitäis olla? Ja ethän ees tiedä onko lainaamasi itsekin hevifani.

T. Tavistiina laajalla raskaampaan painottuvalla musiikkimaulla

Kyllä, olen tosissani. Mulle musiikki on ainakin niin tärkeä asia, etten katselisi ihmistä, jonka mielestä mun kuuntelema musiikki on kärsimystä, räminää tms. Oman miehen kanssa musiikkimaku käy yksiin, kohta tulee 20 vuotta yhdessä täyteen, ja edelleen pystytään inspiroimaan ja tsemppaamaan toista musiikin kautta.

Vierailija
114/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutter kertoo vaikeasta äitisuhteesta ja kostonhalusta, mutta kuitenkin siinä kaivataan äitiä - gib mir Kraft - anna voimaa, äiti!

Vierailija
115/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä on tehty keskustelu?! Ketä kiinnostaa joku Lindemann

Vierailija
116/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde ois aina kiva. Ei voi olla noin vaikeeta liittää linkki. 

Näinpä! Toisaalta, jos lähteen taso on "keksin omasta päästäni" tai "asia kerrottiin minulle unessa", voi olla vaikea löytää linkkiä asiaan...

Jos älykkyyden taso on niin matala, ettei väitteen kiinnostaessa pysty laittamaan googleen hakuun Till Lindeman corona, niin sille ei voi normaalit ihmiset mitään.

Kyse ei ole siitä, löytyykö googlella vaan yleisestä toimintatavasta. Laitetaan se lähde mukaan kun avataan keskustelu jostain uutisaiheesta. 

laitas lähde tuolle säännölle

Täällä kukaan laita lähteitä millekään väitteelle, tämä mikään opinnäytetyö ole...

Vierailija
117/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä on tehty keskustelu?! Ketä kiinnostaa joku Lindemann

Ilmeisesti sinua kun klikkasit auki ja nostit

Vierailija
118/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Olen kaiken tämän korona-hälyn keskellä hiljaa mielessäni surrut sitä, että ensikesän Rammsteinin Tallinnan keikka saatetaan joutua perumaan. Olen odottanut sitä ihan älyttömästi. Eipä tämä uutinen muuta kuin, että tuskin toteutuu.

Toivottavasti Till toipuu ennalleen <3

Vierailija
119/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006455521.html

Yllärikäänne! Lindemannilla ei välttämättä olekaan koronaa, vaan "pelkkä" keuhkokuume.

Vierailija
120/161 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/musiikki/art-2000006455521.html

Yllärikäänne! Lindemannilla ei välttämättä olekaan koronaa, vaan "pelkkä" keuhkokuume.

No jopas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän