Rammsteinin Till Lindemann on tehohoidossa
Kommentit (161)
Miksi Boris Jonssonin koronatartunnasta ei ollut linkkiä aaveella?
Vaadimme tasa-arvoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Voi kamala. :(
https://www.bz-berlin.de/leute/corona-drama-rammstein-saenger-till-lind…
Kamalan näköinen tyyppi.
Koronapandemia, julkkiksetkin sairastuu ja joku jonnetar kommentoi ulkonäköä. LOL.
Lindemann on niitä miehiä, jotka pitää nähdä livenä (läheltä) eikä mikään Zoolander.
Ehkä nyt ainakin viisikymppiset heräävät siihen, että jopa entiset huippu-urheilijat voivat sairastua vakavasti koronan takia. Lindemann oli nuorena uinnin Euroopan mestari ja olisi ollut myös olympialaisissa ellei olisi loukannut itseään.
Onpa täällä ilkeitä ja pahansuopia ihmisiä.
No, sehän on selvää, että kun itsellä on asiat huonosti, korona pelottaa jne, niin puretaan se paha olo sitten keskustelupalstalla muihin ja vaikkapa maailmankuulun bändin laulajan koronaan sairastumiseen.
Tillin ulkonäkö on pelkkää teatteria, on oikeasti hyvin rauhallinen ja kotonaan viihtyvä tyyppi. Suomen keikoillaankin hän on nauttinut ja ylistänyt maamme kaunista luontoa ja on julkaissut aiheesta useita kuvia sosiaalisessa mediassa. Ei ole mikään juoppo, tai narkkari, vaikka ulkonäkö on aika raju.
Olen lukenut paljon Rammsteinista ja varsinkin keulahahmo Tillistä, koska Rammsteinin musiikki on ollut lähellä sydäntäni jo liki 20 vuotta.
Mielestäni hän on mahtava esiintyjä ja ainutlaatuinen artisti.
T. 53 vuotia täti, joka toivoo hänelle kovasti voimia ja pikaista paranemista.
Vierailija kirjoitti:
No Hesarissa ainakin asiasta maininta.
Miksi jokaisen pitäisi lähteä erikseen kaivelemaan googlea ja metsästämään kyseistä juttua, kun aloittajan on äärimmäisen helppo linkata se juttu tänne, minä on juuri itse lukenut? Varsinkin näin kriisitilanteessa otsikot vaihtuivat tiuhaan tahtiin ja jo muutamassa tunnissa uutiset ovat hautautuneet tuoreempien alle. Ei jokainen tätä ketjua juuri sillä hetkellä lue, kun tämä avattu, vaan tätä voidaan lukea vielä huomennakin ja silloin kyseisen uutisen löytäminen on vieläkin vaikeampaa.
Till selviää, on niin kova. Tsemppiä Till toivottaa fani, jolle annoit nimmarin. Se on mulla vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
No, sehän on selvää, että kun itsellä on asiat huonosti, korona pelottaa jne, niin puretaan se paha olo sitten keskustelupalstalla muihin ja vaikkapa maailmankuulun bändin laulajan koronaan sairastumiseen.
Tillin ulkonäkö on pelkkää teatteria, on oikeasti hyvin rauhallinen ja kotonaan viihtyvä tyyppi. Suomen keikoillaankin hän on nauttinut ja ylistänyt maamme kaunista luontoa ja on julkaissut aiheesta useita kuvia sosiaalisessa mediassa. Ei ole mikään juoppo, tai narkkari, vaikka ulkonäkö on aika raju.
Olen lukenut paljon Rammsteinista ja varsinkin keulahahmo Tillistä, koska Rammsteinin musiikki on ollut lähellä sydäntäni jo liki 20 vuotta.
Samaa mieltä, kirjoitin että sain häneltä nimmarin 2004 vuonna ja oli tosi kohtelias ja ihana faneille tuolloinkin. Lavalla on rooli ja show, oikeasti kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde ois aina kiva. Ei voi olla noin vaikeeta liittää linkki.
Näinpä! Toisaalta, jos lähteen taso on "keksin omasta päästäni" tai "asia kerrottiin minulle unessa", voi olla vaikea löytää linkkiä asiaan...
Jos älykkyyden taso on niin matala, ettei väitteen kiinnostaessa pysty laittamaan googleen hakuun Till Lindeman corona, niin sille ei voi normaalit ihmiset mitään.
Kyse ei ole siitä, löytyykö googlella vaan yleisestä toimintatavasta. Laitetaan se lähde mukaan kun avataan keskustelu jostain uutisaiheesta.
Paitsi että eipä tässäkään edes avattu keskustelua. Joillakin on ilmeisesti niin yksinäinen ja yksinkertainen elämä, ettei heillä ole ketään, kenen kanssa puhua. Sitten he postaavat tänne pelkän uutisen/otsikon/linkin. Keskustelemisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Mutta ehkä se tuo tunteen, että on jotenkin tärkeä ihminen, kun ehtii ensimmäisenä kertoa jotain, minkä ihan jokainen pystyy netistä itsekin lukemaan.
Lindemannille voimaa selviytymiseen.
Ich brauch Benzin !
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kyllä jäänyt sellainen käsitys, että modet ei tykkää linkeistä.
Yleensä jos uutisketju on tuore, niin tiedät löytäväsi uutisen is tai il etusivulta. Ootteko te uusia täällä.
Olen huomannut myös että linkin sisältävät aloitukseni usein poistetaan, mikä niissä on tuomittavaa? Iltasanomien ja varsinkin Iltalehden jutut on suunnattu vain roskaväelle, joten en käy niiden sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä asioiden kieltäminen ja saivartelu kaikesta jonninjoutavasta kertoo siitä että ihmisen perusturvallisuus on horjunut. Maailma ei ollutkaan niin ennustettava kuin moni luuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Voi kamala. :(
https://www.bz-berlin.de/leute/corona-drama-rammstein-saenger-till-lind…
Kamalan näköinen tyyppi.
Koronapandemia, julkkiksetkin sairastuu ja joku jonnetar kommentoi ulkonäköä. LOL.
Lindemann on niitä miehiä, jotka pitää nähdä livenä (läheltä) eikä mikään Zoolander.
Ehkä nyt ainakin viisikymppiset heräävät siihen, että jopa entiset huippu-urheilijat voivat sairastua vakavasti koronan takia. Lindemann oli nuorena uinnin Euroopan mestari ja olisi ollut myös olympialaisissa ellei olisi loukannut itseään.
Siis oikeasti. Ihan tavalliseen influenssaan voi sairastua työikäinenkin vakavasti. Onko ihmisillä jotain ihmeellisiä harhaluuloja ikuisesta elämästä, vai mikä ihme tämän koronapaniikin taustalla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä! Toisaalta, jos lähteen taso on "keksin omasta päästäni" tai "asia kerrottiin minulle unessa", voi olla vaikea löytää linkkiä asiaan...
Jos älykkyyden taso on niin matala, ettei väitteen kiinnostaessa pysty laittamaan googleen hakuun Till Lindeman corona, niin sille ei voi normaalit ihmiset mitään.
Mutta katsos kun suomalaiset akateemisesti koulutetut ovat sitä mieltä, että lähde pitää mainita, koska niin on aina heidän korkeakoulutuksissaan opetettu ja päähän iskostettu. Muuten ei sitten osata toimia, eikä varsinkaan ymmärtää.
Tää lähdejuttu on kyllä hauska. Mä olen omin silmin nähnyt miten pitkän matkan vaeltaja potki asematunnelissa koiraa, mutta sitä ei uskota koska ei ole lähdettä eli linkkiä uutiseen tai videoon. Ainoa lähde on minä + muut paikalla olleet. Toki jos kertoisin asiasta jollekin lehdelle ja lehti tekisi siitä uutisen niin sitten uskottaisiin. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta katsos kun suomalaiset akateemisesti koulutetut ovat sitä mieltä, että lähde pitää mainita, koska niin on aina heidän korkeakoulutuksissaan opetettu ja päähän iskostettu. Muuten ei sitten osata toimia, eikä varsinkaan ymmärtää.
Tää lähdejuttu on kyllä hauska. Mä olen omin silmin nähnyt miten pitkän matkan vaeltaja potki asematunnelissa koiraa, mutta sitä ei uskota koska ei ole lähdettä eli linkkiä uutiseen tai videoon. Ainoa lähde on minä + muut paikalla olleet. Toki jos kertoisin asiasta jollekin lehdelle ja lehti tekisi siitä uutisen niin sitten uskottaisiin. xD
Tietenkin sinulla pitää olla todisteita, jos jonkun ei kovin helposti uskottavan jutun kerrot ja myös haluat, että ihmiset sen uskovat. Tämä on anonyymipalsta, jonne kuka vaan voi kirjottaa mitä vaan ja se myös näkyy. Valtaosa avauksista on puhtaita trollauksia.
Jos juttu on epäuskottava, se on sitä erityisesti anonyymipalstalla, eikä se siitä muuta yhtään uskottavammaksi, että sinä kerrot omin silmin sen nähneesi. Se on vain tarina, muiden tarinoiden joukossa. Tämä on kylmä fakta, jonka jo pikkulapsikin ymmärtää.
Ehkä ihmiset oikeasti vaan pelkäävät olla kipeinä muutaman päivän. Ihan sama mitä maksaa, mutta kukaan ei saisi ikinä kärsiä päänsärkyä, hengenahdistusta ja kuumetta. Till toipuu tästä, niin kuin 99.98% sairastuneista.
Tilli polttaa tupakkaa, joten on riskiryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihmiset oikeasti vaan pelkäävät olla kipeinä muutaman päivän. Ihan sama mitä maksaa, mutta kukaan ei saisi ikinä kärsiä päänsärkyä, hengenahdistusta ja kuumetta. Till toipuu tästä, niin kuin 99.98% sairastuneista.
Till on tehohoidossa, eli siis todennäköisesti jo hengityskoneessa. Tehohoidosta selvinneiden prosentti on jotain aivan muuta, kuin 99,98.
Nii onx se ny parantunu jo? Haloooo??