Rammsteinin Till Lindemann on tehohoidossa
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde ois aina kiva. Ei voi olla noin vaikeeta liittää linkki.
Näinpä! Toisaalta, jos lähteen taso on "keksin omasta päästäni" tai "asia kerrottiin minulle unessa", voi olla vaikea löytää linkkiä asiaan...
Jos älykkyyden taso on niin matala, ettei väitteen kiinnostaessa pysty laittamaan googleen hakuun Till Lindeman corona, niin sille ei voi normaalit ihmiset mitään.
Mutta katsos kun suomalaiset akateemisesti koulutetut ovat sitä mieltä, että lähde pitää mainita, koska niin on aina heidän korkeakoulutuksissaan opetettu ja päähän iskostettu. Muuten ei sitten osata toimia, eikä varsinkaan ymmärtää.
Lindemann: Moskovan konsertista (15.3.) paluun jälkeen oli viety kovan kuumeen takia sairaalaan.
Tämän linkin mukaan ei olisi enää hengenvaarassa: https://www.tag24.de/thema/coronavirus/coronavirus-rammstein-till-linde…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä! Toisaalta, jos lähteen taso on "keksin omasta päästäni" tai "asia kerrottiin minulle unessa", voi olla vaikea löytää linkkiä asiaan...
Jos älykkyyden taso on niin matala, ettei väitteen kiinnostaessa pysty laittamaan googleen hakuun Till Lindeman corona, niin sille ei voi normaalit ihmiset mitään.
Mutta katsos kun suomalaiset akateemisesti koulutetut ovat sitä mieltä, että lähde pitää mainita, koska niin on aina heidän korkeakoulutuksissaan opetettu ja päähän iskostettu. Muuten ei sitten osata toimia, eikä varsinkaan ymmärtää.
Lähteitä siksi, että Suomen uutississa varoitellaan koko ajan keskustelupalstoilla ja somessa liikkuvista vääristä tiedoista, valeuutisista ja huhupuheista ja painotetaan, että vain tiedotusvälineet antavat tutkittua ja tarkistettua faktatietoa. Täällä kirjoittelemassa on myös työttömiä / lomautettuja eri alan ammattilaisia, jotka seuraavat myös muiden maiden medioita ja siksi täällä voi olla myös sellaista tietoa, joka Suomen mediassa on vasta päivien kuluttua. Uskottavuuden takia on hyvä laittaa linkki alkuperäisiin lähteisiin, joista kielitaitoiset voivat myös halutessaan lukea lisätietoja tai arvioida lähteen luotettavuutta.
Tillin parasta ennen oli 15 v. sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ap ja akateemisesti koulutettu. En kyllä laita linkkejä ihan kaikkiin nettikeskusteluihin mutta en puhu paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti koronaan sairastuneita julkisuuden henkilöitä alkaa tulla yhä enemmän, kun tauti leviää esimerkiksi New Yorkissa. Joidenkin koronaan kuolleiden sikäläisen taide/musiikkialan henkilöiden muistokirjoituksia oli jo eilen.
Totta kai niitä tulee tuhansittain, jos ja kun tämä epidemia/pandemia painelee läpi kansakuntien, kuten asiantuntijat ovat kertoneet.. Toivoa toki sopii, että ruumiita tulisi mahdollisimman vähän.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä nykyihmisten empatian määrää! Onneksi itse olet varmasti nuori ja kaunis, eikä sinua mikään uhkaa. Muut saa kuolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen laittaa kyllä lähteen akateemiseen tekstiin. Muut voitte olla sitten uskomatta ja odottaa vaikka kun seiska mainitsee asiasta. Google on ystävämme!
Eli onx se ny jo parantunu vai ei
Tänne ei laiteta linkkejä, kun eivät osaa liittää. :D
Itkunyyhvaliuli jostain linkistä jonka löytää about sekunnissa kun avaa muunkin sivun kun av forumin.
Mä luen usein jonkun uutisen ja jos kyseessä on sen verran merkittävä henkilö että jokainen löytää monta lähdettä googlesta niin oletan että lähettämäni linkki ei todellakaan ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luen usein jonkun uutisen ja jos kyseessä on sen verran merkittävä henkilö että jokainen löytää monta lähdettä googlesta niin oletan että lähettämäni linkki ei todellakaan ole ainoa.
Ja olisinkohan lukenut ton Aftonbladet tms joten linkittäisin sitten lehden jo linkkaamaa linkkiä.
Mulle on kyllä jäänyt sellainen käsitys, että modet ei tykkää linkeistä.
Yleensä jos uutisketju on tuore, niin tiedät löytäväsi uutisen is tai il etusivulta. Ootteko te uusia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kyllä jäänyt sellainen käsitys, että modet ei tykkää linkeistä.
Yleensä jos uutisketju on tuore, niin tiedät löytäväsi uutisen is tai il etusivulta. Ootteko te uusia täällä.
Käsityksesi on väärä.
Ei ollut tätä ainakaan ketjun aloituksen aikaan IS:n tai IL:n etusivulla.
No Hesarissa ainakin asiasta maininta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä nykyihmisten empatian määrää! Onneksi itse olet varmasti nuori ja kaunis, eikä sinua mikään uhkaa. Muut saa kuolla pois.
Kaikilla on aikansa. Heidän aika oli. Nyt on minun. Ja sitten jonkun muun. Nyt olisi oikeasti aika hyvä aika lähteä, niin ei jää historiaan raihnaisena vanhuksena kuten esim. joku Ozzy tms.
Äsken tuli hesarin sivuille uutinen tästä.
Rahalla tätä ei voi parantaa muuta kun saamalla paikan ventilaattoriin.
Heikko immuniteetti ja game over. Jos on huonot elämäntavat, niin se nostaa tilastollisesti kuolinriskiä.
Tuohon on myös kuollut terveitä 20-30 vuotiaita. Immuniteetti voi antaa periks helposti.