Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsalihasten erkauma ja surkeat vatsalihakset

Vierailija
27.03.2020 |

Ennen raskautta minulla oli hyvät vatsalihakset. Sitten raskaus aiheutti erkauman, jota olen nyt vuoden kuntouttanut ja jumpannut. Mutta vatsalihakset ei toimi edelleenkään. Ihan kuin niitä ei edes olisi enää olemassa. Miten kummassa saan ne kuntoon niin, että ne tukisi keskivartalon hallintaa edes jotenkin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saakaan jos erkauma laaja.

Treenasin mutta mikään ei auttanut. Onneksi pääsin leikkaukseen ja erkauma korjattiin. Nyt on taas pystynyt treenaamaan kun vuosi leikkauksesta. Nyt pystyy tekemään vatsatreenejä, ennen ne oli mahdotonta tehdä.

Hakeudu leikkausjonoon.

Vierailija
2/3 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta! Joku epärationaalinen vauvakuume on vaivannut minua viime aikoina, vaikka en ole koskaan enne halunnut lapsia. Viestisi innoittamana pysyn takuulla lapsettomana vastaisuudessakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kuulla joltakin, joka on fyssarilta saanut ohjeita erkauman treenauttamiseen, että mitä siellä oikein neuvotaan tekemään. Mulla on jo 2 vuotta edellisestä raskaudesta mutta erkauma on edelleen olemassa, eittämättä lähdin liian nopeasti treenaamaan eikä erkauma ehtinyt palautua rauhassa, tiedä häntä olisiko se kuroutunut umpeen muutenkaan.

Kuulemma sitä voi treenata, jotenkin, mutta miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan