HS: Tehokas tapa torjua ihmiskauppaa ei ole kelvannut yhdellekään mustikoitamme ostavalle kauppaketjulle
Kommentit (27)
"Tuntuu kuin olisin kuollut, olen menettänyt kaiken"
Analyysi: Suomen suurin ihmiskauppaoikeudenkäynti pakottaa meidät kaikki katsomaan peiliin:
AP lisäilee ylen suwakki propagandaa hesarin suwakki propagandan perään. Ketään muuta tuskin kiinnostaa...
Ei lohenpääkeiton tarjoaminen ole ihmisarvon loukkaus!
20 tuntisia päiviä ja yli 4000kg marjaa. Lopputulemana jäät 60€ velkaa, kuulostaa reilulta peliltä.
Vierailija kirjoitti:
Joillain on ehkä varaa maksaa mustikasta 3 euroa litra, mutta mulla ei ole....
Sitten et syö mustikoita. Tai vaihtoehtoisesti keräät ne itse.
Vierailija kirjoitti:
20 tuntisia päiviä ja yli 4000kg marjaa. Lopputulemana jäät 60€ velkaa, kuulostaa reilulta peliltä.
S-ketju ja Kesko huijaavat samalla tavalla pientuottajia ympäri suomen.
Vierailija kirjoitti:
No sitten sä et osta. Se on niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sinä toivot, että Suomalaiset köyhät kärsivät luonnon suojelun vuoksi? Noh kyllähän tämä suwakki aate on ollut aina tiedossa...
Lukiko kukaan muu kuin minä sitä 61-kohtaista ohjetta? Ei sanaakaan jokaisenoikeuksista, yksityisteiden käytöstä, asukkaiden piha-alueiden kunnioittamisesta jne. Yllättäen reilun kaupan marjojen reiluus ei ulotu maanomistajaan asti lainkaan!
Olen sitä mieltä, että meillä ei tarvita yhtäkään ulkomaalaista poimijaa! Yksityistaloudet saavat marjoja paikallisilta poimijoilta, teollisuus voi keksiä, miten saa marjansa polkematta kenenkään oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Lukiko kukaan muu kuin minä sitä 61-kohtaista ohjetta? Ei sanaakaan jokaisenoikeuksista, yksityisteiden käytöstä, asukkaiden piha-alueiden kunnioittamisesta jne. Yllättäen reilun kaupan marjojen reiluus ei ulotu maanomistajaan asti lainkaan!
Olen sitä mieltä, että meillä ei tarvita yhtäkään ulkomaalaista poimijaa! Yksityistaloudet saavat marjoja paikallisilta poimijoilta, teollisuus voi keksiä, miten saa marjansa polkematta kenenkään oikeuksia.
Kerrankin olen persun kanssa samaa mieltä, marjanpoimijoita ei tarttis tuoda ulkomailta orjatöihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sinä toivot, että Suomalaiset köyhät kärsivät luonnon suojelun vuoksi? Noh kyllähän tämä suwakki aate on ollut aina tiedossa...
Suomalainen köyhä on tyyppi, joka jaksaa vaatia luonnonsuojelua, vaikka itse ei ole nähnyt luontoa muualta kuin ikkunasta.
Suomen suurinta ihmiskauppaa pyörittää eduskunta, joka vuosi toisen jälkeen kärrää ja maksattaa tänne orjatyövoimaksi ja Kelan asiakkaiksi "huippuosaajia".
Miten näissä tarinoissa aina toistuu se, että tuodaan Suomeen afrikasta miehiä ja seuraa ongelma? Niin kuin ihan AINA!!!!1 Olisikohan vieraassa maan osassa jotain syytä myös...