Onko teillä muillakin lisääntynyt alkoholin käyttö, kun on pakko olla kotona eikä täällä ole mitään muutakaan tekemistä?
Kun vielä päivän teet etätyötä siihen alle, niin johan alkaa olut tai viini illalla maistua.
Kommentit (32)
Noup, ei ole maistunut. Asumme landella ja tänään on tehty kevään pihahommia, bygatty muutama linnunpönttö ja laitettu ne puihin. Lisäksi ehdin huoltaa perämoottorin. Ulkona oli komea keli olla ja nyt huomaa miten väsynyt on, siis hyvällä tavalla. Puhutaan raitisilmamyrkytyksestä :) Väsymys ihan erilaista kuin työpäivän jälkeen.
Ei oo lisääntynyt vaan vöhentynyt, lopetin kokonaan. Mutta minulla meneekin aina päinvastoin kaikki kuten normaaleilla ihmisillä.
Lapsivapaalla viikolla tulee otettua nyt kotona, kun ei pääsee ystävien kanssa lasille. Viikonlopun jälkeen krapula kestää 2-3 päivää.
Ei, vaan päin vastoin se vähäinenkin alkoholin kulutus on loppunut tyystin. En halua riskeerata turhaan kaupassa tai ravintolassa käymisellä, niinpä viinit ovat jääneet kokonaan (muuta en edes juo).
Vierailija kirjoitti:
Miksei alkoholin myyntiä kielletä poikkeusaikana?
niin ja tupakka ja karkki ja sipsi ja pizza, hampparit ja keksit, pulla ja jäätelö kans kielletä?Maksimoidaan tämä kurjuus, ni kaikilla on tosi mukava olla tän paskan keskellä.
Olen ollut ilman päihteitä reilun viisi vuotta. Nyt on ollut vaikeita päiviä olla selvinpäin. Saa nähdä miten käy. Mieliteko on melko kova. Tälläista oloa ei ole ollut sitten lopettamisen.
Ei ole lisääntynyt, enpä muutenkaan paljon käytä. Miten joku ei keksi kotonaan tekemistä, kun joutuu pulloon tarttumaan, se ihmetyttää? Mulla ei olekaan kuin projektia toisen perään, eikä loppua näy, aina keksii uutta.
Minulla on lisääntynyt virkkaaminen ja siivoaminen. Talo on putipuhdas ja kohta tursuaa noita yläreunan mainoksen turvalonkeroita ovista ja ikkunoista (jo neljäs valmistumassa nyt).
On lisääntynyt, tissuttelen harva se päivä. Työttömänä olen ollut jo vuoden ja olen viettänyt hiljaiseloa, mutten tätä ennen juonut kuin _korkeintaan_ parina päivänä viikossa (känniin asti en ole juonut, tähän asti). Nyt vaan tuntuu siltä, että mitä väliä, helpotan oloani, kun kerta voin. Yksin ja lähestulkoon eristyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ilman päihteitä reilun viisi vuotta. Nyt on ollut vaikeita päiviä olla selvinpäin. Saa nähdä miten käy. Mieliteko on melko kova. Tälläista oloa ei ole ollut sitten lopettamisen.
Tsemppiä, älä repsahda! Ihan oikeasti.
Päinvastoin, on vähentynyt huomattavasti. Käyn kahden viikon välein kaupassa ja alkoholia ostan saman määrän mitä ennen ostin joka toinen päivä.
Epävarmuus ja pelkokin aiheuttaa lisääntynyttä alkon käyttöä, pari-kolme iltaa vkossa viiniä menee. Parempi vähentää kun tästä selvitään. Lihomimem varmaa kun muuta tekemistä ei ole juuri kuin syöminen ja tissuttelu.