Monet miehet ovat liian hitaita löytämään parisuhdetta
Lähes kaikki tuntemani sinkkumiehet ovat yksinkertaisesti liian hitaita muodostamaan parisuhteita. Kun he pohtivat uskaltaako naista lähestyä tai seurustellessa odottavat vakaata parisuhdetta ennenkuin lapsia voi hankkia, niin joku nopeampi vie heidän naisensa. Ei naisilla ole ikuisesti aikaa odotella miehen vakiintumista.
Sitten itketään, kun naista ei löydy. Kilpailu on kovaa ja hitaat eivät selviydy. Jos ei ole valmis laittamaan itseään likoon, niin ei myöskään saavuta mitään.
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa mieltä oon ap:n kanssa.
Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.Ei voi ymmärtää
Niin mitä ei voi ymmärtää? Sitä etteivät kaikki miehet ja naiset ole kaltaistasi elämänkoululaista ihmiskarjaa jota vaan "ohjataan" lisääntymään kuten jotain broilereita?
Kyse ei ole siitä etteivätkö he haluaisi parisuhdetta ja perhettä. He vain jahkailevat sen valinnan päätöksen ja sitoutumisen kanssa.
Ei ole tullut sitä oikeaa vastaan, hölmö. Ei kenenkään pidä tyytyä johonkin keskinkertaiseen lisbettiin.
Älähän nyt, jokainen nainen on automaattisesti 10+
Ei siis ole keskinkertaisia naisia
Vaikka aloitus onkin vähän provosoiva niin olen silti ainakin osittain samaa mieltä. Jos ajattelen omaa sinkkuaikaani jolloin oikein mitään naiskuvioita en saanut luotua niin kyllä sitä leimasi nimenomaan juuri tuo hitaus ja saamattomuus. Pohdiskelin ja mietin että oliskohan tuo tai olisikohan tuo? Eikä niistä sitten koskaan mitään tullut.
Mutta sitten kerran rohkaistuin toimimaan ja olin heti alusta lähtien aktiivinen. Soitin heti ensimmäistä tapaamistamme seuraavana päivänä kiinnostavalle naiselle ja pyysin treffeille. Ja kun treffit tuntuivat menevän hyvin, vein asiaa heti tarmokkaasti eteenpäin. Eikä aikaakaan kun olimme suhteessa joka sitten johti myös avioliittoon. Jälkeenpäin vain mietin että näinkö helppoa se lopulta olikin? Olisimpa tiennyt sen jo aikaisemmin sen sijaan että pähkäilin ja emmin monta vuotta. No onneksi tämä löytämäni nainen oli ihan oikeasti se elämäni nainen joten sikäli ei tarvitse kauheasti harmitella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.Ei voi ymmärtää
Miksi nuo hyvät naiset eivät sitten ole napanneet niitä hyviä miehiä?
Koska miehet vaan jahkailevat ja miettivät mitä haluavat.
Tapailuja ollut ja kumpikin kaksi suhdetta syntynyt kun itse naisena olen laittanut asioita eteenpäin.
VIRHE!
Jos mies ei tiedä mitä haluaa niin mies ei tiedä mitä haluaa myöskään suhteessa. Ei jaksa perässä veettävää.
Naamioi sen kiltteydeksi. Ja katin kontit!
Saamattomuutta, laiskutta ja omahyväistä virheen mahdollisuuden välttelyä. "Mitä ne ihmisetkin sanoo kun väärään muijaan haksahtaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailuja ollut ja kumpikin kaksi suhdetta syntynyt kun itse naisena olen laittanut asioita eteenpäin.
VIRHE!
Jos mies ei tiedä mitä haluaa niin mies ei tiedä mitä haluaa myöskään suhteessa. Ei jaksa perässä veettävää.
Saamattomuutta, laiskutta ja omahyväistä virheen mahdollisuuden välttelyä. "Mitä ne ihmisetkin sanoo kun väärään muijaan haksahtaa"
Miksi luulet että miehillä asia on toisin?
Prinsessa odottaa noutajaansa, päätös koskee ainoastaan sitä, salliiko nainen antaa miehen yrittää hurmata hänet.
Monet sinkkumiehet ovat syystäkin sinkkuja, parhaat on jo valittu. Finninen naama, alkoholi- ja peliriippuvuus + pahaksi äitynyt nettiprnon suurkulutus.. Siinäpä vasta paketti. Lisäksi nämä yhyyy olen ikisinkku tapaukset eivät liiku kotinsa ulkopuolella, ei tytöt kotiovelle kävele!
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Etanat ei pääse kovin pitkälle ..
Miesten vertaaminen etanaan ei kuitenkaan ole miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet sinkkumiehet ovat syystäkin sinkkuja, parhaat on jo valittu. Finninen naama, alkoholi- ja peliriippuvuus + pahaksi äitynyt nettiprnon suurkulutus.. Siinäpä vasta paketti. Lisäksi nämä yhyyy olen ikisinkku tapaukset eivät liiku kotinsa ulkopuolella, ei tytöt kotiovelle kävele!
Onneksi ne parhaat naisetkin on valittu :)
Miettikääs sinkkunaiset sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä ei voi ymmärtää? Sitä etteivät kaikki miehet ja naiset ole kaltaistasi elämänkoululaista ihmiskarjaa jota vaan "ohjataan" lisääntymään kuten jotain broilereita?
Kyse ei ole siitä etteivätkö he haluaisi parisuhdetta ja perhettä. He vain jahkailevat sen valinnan päätöksen ja sitoutumisen kanssa.
Ei ole tullut sitä oikeaa vastaan, hölmö. Ei kenenkään pidä tyytyä johonkin keskinkertaiseen lisbettiin.
No sitten voisi varmaan suoraan ilmaista sen että ei kiinnosta jos kysytään että mitä toinen tuumaa?
Kun he vain jahkailevat ja puhuvat sekä käyttäytyvät ristiriitaisesti.
Tiedän hyviä samanikäisiä miehiä jotka myös kaipaavat parisuhdetta ja perhetta ja joista naiset pitävät, mutta jotka eivät jahkaile vaan ilmaisevat suoraan sen etteivät halua suhteeseen tämän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi korona tappaa enimmäkseen miehiä, niin kohta on vara valita, kun ikänsä röökiä polttaneet jännikset tippuu pois. Silloin meillä kilteillä miehillä riittää vientiä :)
Tuskin. Hommaavat ba ja abdullah miehiä muualta. Kiltit ei kiinnosta.
Katsotaan nyt, Korona ja Khat ei sovi yhteen
Vierailija kirjoitti:
Olen aidosti onnellinen että nuoria miehiä tulee tasaisesti muualta suomeen ja olisi suotavaa että 2015 kaltainen tilanne toistuis missä suomi sai paljon komeita poikia uusiksi asukkaiksi.
Kantismies on onnellinen kun saa olla kotona yksin mutta muualta tulleet on sosiaallisia ja esimerkiksi ostoskeskuksissa tulevat usein juttelemaan sekä kysymään että mitä kuuluu?
Media, mainostajat ja jopa televisiosarjat on ottaneet yhä enimmissä määrin vaalea nainen ja tumma mies pariskunnan ja se kuvastaa nykyaikaa ja toivottavasti tulevaisuutta.
Vaalean miehen aika on ohi.
No vaalean naisenkin aika on ohi. Samoinkuin hyvinvointi valtion. Toimittajan huomautus.
Tulee ihan mieleen mun raikulipoikatuttuni, jolle tuli yllätyksenä, että kun hän 38-vuotiaana alkoi ajatella vakiintumista ja perhettä, nuoret naiset eivät enää kiinnostuneet ja samanikäiset ja vanhemmat eivät enää kuvitelleet lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aidosti onnellinen että nuoria miehiä tulee tasaisesti muualta suomeen ja olisi suotavaa että 2015 kaltainen tilanne toistuis missä suomi sai paljon komeita poikia uusiksi asukkaiksi.
Kantismies on onnellinen kun saa olla kotona yksin mutta muualta tulleet on sosiaallisia ja esimerkiksi ostoskeskuksissa tulevat usein juttelemaan sekä kysymään että mitä kuuluu?
Media, mainostajat ja jopa televisiosarjat on ottaneet yhä enimmissä määrin vaalea nainen ja tumma mies pariskunnan ja se kuvastaa nykyaikaa ja toivottavasti tulevaisuutta.
No vaalean naisenkin aika on ohi. Samoinkuin hyvinvointi valtion. Toimittajan huomautus.
Älä nyt ole noin negatiivinen, hyvin noilla menee jotka muutti miesten perässä Marokkoon ja muualle. Milläs leirillä miitä nyt olikaan?
Eikö tuo ole itseään poissulkeva ajatus? Monet miehet ovat liian hitaita saadakseen parisuhteeseen, koska nopeammat miehet nappaa ne parisuhteet? Ovatko naiset laajemmin hyväksyneet olevansa osa haaremia, jolloin yksi mies haalii useamman naisen parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Tulee ihan mieleen mun raikulipoikatuttuni, jolle tuli yllätyksenä, että kun hän 38-vuotiaana alkoi ajatella vakiintumista ja perhettä, nuoret naiset eivät enää kiinnostuneet ja samanikäiset ja vanhemmat eivät enää kuvitelleet lapsia...
No naisilla se on helpompaa... kakarat voi tehdä jonku paskiaisen kanssa, sitten ukko pihalle, lapset jää kuitenkin itselle aina ja elareita keräämään.
Sitten ihmettelette kun miehet alkavat suhtautua epäilevästi naisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VIRHE!
Saamattomuutta, laiskutta ja omahyväistä virheen mahdollisuuden välttelyä. "Mitä ne ihmisetkin sanoo kun väärään muijaan haksahtaa"Miksi luulet että miehillä asia on toisin?
Prinsessa odottaa noutajaansa, päätös koskee ainoastaan sitä, salliiko nainen antaa miehen yrittää hurmata hänet.
Miksi käyttää energiaa vastentahtoiseen?
Ei siinä ole mitään järkeä.
Jos vastakaikua ei tule niin ei sitä väkisinkään tule.
Se pieni suuri ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole mistään päätöksestä ja sen seurauksena taianomaisesti syntyvästä perheestä. Ei se suhde kehity, jos ei siinä ole aktiivisesti mukana.
Tutkimuksessa puolella suomalaisista miehistä oli välttelevä kiintymystyyliltään. Samaa tyyliä kutsutaan myös itseriittoiseksi tyyliksi. Voin kertoa, että tällainen suhde on hyvin raskas. Eksäni odottivat jotain mystistä minun rakentamaani suhdetta ilman omaa osallistumista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole itseään poissulkeva ajatus? Monet miehet ovat liian hitaita saadakseen parisuhteeseen, koska nopeammat miehet nappaa ne parisuhteet? Ovatko naiset laajemmin hyväksyneet olevansa osa haaremia, jolloin yksi mies haalii useamman naisen parisuhteeseen?
älä nyt kyseenalaista naisten logiikkaa tässä asiassa.
Pointti ketjussa on vain se, että piti päästä haukkumaan miehiä, ei noilla reppanoilla ole muuta elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ole noin negatiivinen, hyvin noilla menee jotka muutti miesten perässä Marokkoon ja muualle. Milläs leirillä miitä nyt olikaan?
Ainakin lämmintä ja jännittävää.
Tämä oli hyvä. Itse löysin ihanan 20 v. naisen jonka korjasin heti pois itselleni.