Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet miehet ovat liian hitaita löytämään parisuhdetta

Vierailija
25.03.2020 |

Lähes kaikki tuntemani sinkkumiehet ovat yksinkertaisesti liian hitaita muodostamaan parisuhteita. Kun he pohtivat uskaltaako naista lähestyä tai seurustellessa odottavat vakaata parisuhdetta ennenkuin lapsia voi hankkia, niin joku nopeampi vie heidän naisensa. Ei naisilla ole ikuisesti aikaa odotella miehen vakiintumista.

Sitten itketään, kun naista ei löydy. Kilpailu on kovaa ja hitaat eivät selviydy. Jos ei ole valmis laittamaan itseään likoon, niin ei myöskään saavuta mitään.

Kommentit (323)

Vierailija
61/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi korona tappaa enimmäkseen miehiä, niin kohta on vara valita, kun ikänsä röökiä polttaneet jännikset tippuu pois. Silloin meillä kilteillä miehillä riittää vientiä :)

Edelleenkään teitä ”kilttejä” ei huolita vaikka olisitte maailman viimeiset jäljellä olevat miehet. Naiset on ennemmin keskenään tai yksin kuin teidän kanssa.

Miksi siis näitä ketjuja missä ulisette miehistä nousee kuin sieniä sateella?

Miten liittyy kommenttiini mitenkään? Korjasin edellisen käsityksen, en ole ”ulissut” mistään tai aloittanut yhtäkään ketjua elämässäni mistään asiasta.

Mutta kirjoitelet ketjuun jossa keskitytään haukkumaan miehiä. Ja näitä ketjuja riittää.

Puhukaa naisista kun ei kerran miehet miellytä, mitä te niihin kulutatte energiaa?

Vastasin edelliselle varsin eksaktisti. Hänellä oli harhaluulo, jonka korjasin.

Naisistahan minä itse asiassa sitä paitsi kirjoitinkin, jos maltoit ihan lukea sen vastineeni...

Ketjun otsikossa puhutaan miehistä, ketjussa puhutaan miehistä.

Miksi ette kirjoita ketjua "monet naiset hyötyvät kun reippaat ja nopeat miehet vievät heidät ajoissa pois markkinoilta"

Ehei, pitää päästä kirjoittamaan ketjuun jossa halutaan puhua... aivan... kuinka paskoja ja säälittäviä miehet ovat.

Mutta se ei ole miesvihaa

Tämä oli hyvä. Itse löysin ihanan 20 v. naisen jonka korjasin heti pois itselleni.

Vierailija
62/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa mieltä oon ap:n kanssa.

Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.

Ei voi ymmärtää

Niin mitä ei voi ymmärtää? Sitä etteivät kaikki miehet  ja naiset ole kaltaistasi elämänkoululaista ihmiskarjaa jota vaan "ohjataan" lisääntymään kuten jotain broilereita?

Kyse ei ole siitä etteivätkö he haluaisi parisuhdetta ja perhettä. He vain jahkailevat sen valinnan päätöksen ja sitoutumisen kanssa.

Ei ole tullut sitä oikeaa vastaan, hölmö. Ei kenenkään pidä tyytyä johonkin keskinkertaiseen lisbettiin.

Älähän nyt, jokainen nainen on automaattisesti 10+

Ei siis ole keskinkertaisia naisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus onkin vähän provosoiva niin olen silti ainakin osittain samaa mieltä. Jos ajattelen omaa sinkkuaikaani jolloin oikein mitään naiskuvioita en saanut luotua niin kyllä sitä leimasi nimenomaan juuri tuo hitaus ja saamattomuus. Pohdiskelin ja mietin että oliskohan tuo tai olisikohan tuo? Eikä niistä sitten koskaan mitään tullut.

Mutta sitten kerran rohkaistuin toimimaan ja olin heti alusta lähtien aktiivinen. Soitin heti ensimmäistä tapaamistamme seuraavana päivänä kiinnostavalle naiselle ja pyysin treffeille. Ja kun treffit tuntuivat menevän hyvin, vein asiaa heti tarmokkaasti eteenpäin. Eikä aikaakaan kun olimme suhteessa joka sitten johti myös avioliittoon. Jälkeenpäin vain mietin että näinkö helppoa se lopulta olikin? Olisimpa tiennyt sen jo aikaisemmin sen sijaan että pähkäilin ja emmin monta vuotta. No onneksi tämä löytämäni nainen oli ihan oikeasti se elämäni nainen joten sikäli ei tarvitse kauheasti harmitella...

Vierailija
64/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamia todella hyviä miehiä jotka ovat kolmenkympin puolella eivätkä ole sitoutuneet kehenkään vuosikausiin vaikka tarjolla on ollut paljon hyviä naisia.

Ei voi ymmärtää

Miksi nuo hyvät naiset eivät sitten ole napanneet niitä hyviä miehiä?

Koska miehet vaan jahkailevat ja miettivät mitä haluavat.

Tapailuja ollut ja kumpikin kaksi suhdetta syntynyt kun itse naisena olen laittanut asioita eteenpäin.

VIRHE!

Jos mies ei tiedä mitä haluaa niin mies ei tiedä mitä haluaa myöskään suhteessa. Ei jaksa perässä veettävää.

Naamioi sen kiltteydeksi. Ja katin kontit!

Saamattomuutta, laiskutta ja omahyväistä virheen mahdollisuuden välttelyä. "Mitä ne ihmisetkin sanoo kun väärään muijaan haksahtaa"

Vierailija
65/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää

Tapailuja ollut ja kumpikin kaksi suhdetta syntynyt kun itse naisena olen laittanut asioita eteenpäin.

VIRHE!

Jos mies ei tiedä mitä haluaa niin mies ei tiedä mitä haluaa myöskään suhteessa. Ei jaksa perässä veettävää.

Saamattomuutta, laiskutta ja omahyväistä virheen mahdollisuuden välttelyä. "Mitä ne ihmisetkin sanoo kun väärään muijaan haksahtaa"

Miksi luulet että miehillä asia on toisin?

Prinsessa odottaa noutajaansa, päätös koskee ainoastaan sitä, salliiko nainen antaa miehen yrittää hurmata hänet.

Vierailija
66/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sinkkumiehet ovat syystäkin sinkkuja, parhaat on jo valittu. Finninen naama, alkoholi- ja peliriippuvuus + pahaksi äitynyt nettiprnon suurkulutus.. Siinäpä vasta paketti. Lisäksi nämä yhyyy olen ikisinkku tapaukset eivät liiku kotinsa ulkopuolella, ei tytöt kotiovelle kävele!

Vierailija
67/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Etanat ei pääse kovin pitkälle ..

Miesten vertaaminen etanaan ei kuitenkaan ole miesvihaa.

Vierailija
68/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sinkkumiehet ovat syystäkin sinkkuja, parhaat on jo valittu. Finninen naama, alkoholi- ja peliriippuvuus + pahaksi äitynyt nettiprnon suurkulutus.. Siinäpä vasta paketti. Lisäksi nämä yhyyy olen ikisinkku tapaukset eivät liiku kotinsa ulkopuolella, ei tytöt kotiovelle kävele!

Onneksi ne parhaat naisetkin on valittu :)

Miettikääs sinkkunaiset sitä

Vierailija
69/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää

Niin mitä ei voi ymmärtää? Sitä etteivät kaikki miehet  ja naiset ole kaltaistasi elämänkoululaista ihmiskarjaa jota vaan "ohjataan" lisääntymään kuten jotain broilereita?

Kyse ei ole siitä etteivätkö he haluaisi parisuhdetta ja perhettä. He vain jahkailevat sen valinnan päätöksen ja sitoutumisen kanssa.

Ei ole tullut sitä oikeaa vastaan, hölmö. Ei kenenkään pidä tyytyä johonkin keskinkertaiseen lisbettiin.

No sitten voisi varmaan suoraan ilmaista sen että ei kiinnosta jos kysytään että mitä toinen tuumaa?

Kun he vain jahkailevat ja puhuvat sekä käyttäytyvät ristiriitaisesti.

Tiedän hyviä samanikäisiä miehiä jotka myös kaipaavat parisuhdetta ja perhetta ja joista naiset pitävät, mutta jotka eivät jahkaile vaan ilmaisevat suoraan sen etteivät halua suhteeseen tämän naisen kanssa.

Vierailija
70/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi korona tappaa enimmäkseen miehiä, niin kohta on vara valita, kun ikänsä röökiä polttaneet jännikset tippuu pois. Silloin meillä kilteillä miehillä riittää vientiä :)

Tuskin. Hommaavat ba ja abdullah miehiä muualta. Kiltit ei kiinnosta.

Katsotaan nyt, Korona ja Khat ei sovi yhteen

Vierailija
71/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti onnellinen että nuoria miehiä tulee tasaisesti muualta suomeen ja olisi suotavaa että 2015 kaltainen tilanne toistuis missä suomi sai paljon komeita poikia uusiksi asukkaiksi.

Kantismies on onnellinen kun saa olla kotona yksin mutta muualta tulleet on sosiaallisia ja esimerkiksi ostoskeskuksissa tulevat usein juttelemaan sekä kysymään että mitä kuuluu?

Media, mainostajat ja jopa televisiosarjat on ottaneet yhä enimmissä määrin vaalea nainen ja tumma mies pariskunnan ja se kuvastaa nykyaikaa ja toivottavasti tulevaisuutta.

Vaalean miehen aika on ohi.

No vaalean naisenkin aika on ohi. Samoinkuin hyvinvointi valtion. Toimittajan huomautus.

Vierailija
72/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen mun raikulipoikatuttuni, jolle tuli yllätyksenä, että kun hän 38-vuotiaana alkoi ajatella vakiintumista ja perhettä, nuoret naiset eivät enää kiinnostuneet ja samanikäiset ja vanhemmat eivät enää kuvitelleet lapsia...

Vierailija
73/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti onnellinen että nuoria miehiä tulee tasaisesti muualta suomeen ja olisi suotavaa että 2015 kaltainen tilanne toistuis missä suomi sai paljon komeita poikia uusiksi asukkaiksi.

Kantismies on onnellinen kun saa olla kotona yksin mutta muualta tulleet on sosiaallisia ja esimerkiksi ostoskeskuksissa tulevat usein juttelemaan sekä kysymään että mitä kuuluu?

Media, mainostajat ja jopa televisiosarjat on ottaneet yhä enimmissä määrin vaalea nainen ja tumma mies pariskunnan ja se kuvastaa nykyaikaa ja toivottavasti tulevaisuutta.

No vaalean naisenkin aika on ohi. Samoinkuin hyvinvointi valtion. Toimittajan huomautus.

Älä nyt ole noin negatiivinen, hyvin noilla menee jotka muutti miesten perässä Marokkoon ja muualle. Milläs leirillä miitä nyt olikaan?

Vierailija
74/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole itseään poissulkeva ajatus? Monet miehet ovat liian hitaita saadakseen parisuhteeseen, koska nopeammat miehet nappaa ne parisuhteet? Ovatko naiset laajemmin hyväksyneet olevansa osa haaremia, jolloin yksi mies haalii useamman naisen parisuhteeseen?

Vierailija
75/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi naista, ei kiinnosta.

Vierailija
76/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ihan mieleen mun raikulipoikatuttuni, jolle tuli yllätyksenä, että kun hän 38-vuotiaana alkoi ajatella vakiintumista ja perhettä, nuoret naiset eivät enää kiinnostuneet ja samanikäiset ja vanhemmat eivät enää kuvitelleet lapsia...

No naisilla se on helpompaa... kakarat voi tehdä jonku paskiaisen kanssa, sitten ukko pihalle, lapset jää kuitenkin itselle aina ja elareita keräämään.

Sitten ihmettelette kun miehet alkavat suhtautua epäilevästi naisiin

Vierailija
77/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää

VIRHE!

Miksi luulet että miehillä asia on toisin?

Prinsessa odottaa noutajaansa, päätös koskee ainoastaan sitä, salliiko nainen antaa miehen yrittää hurmata hänet.

Miksi käyttää energiaa vastentahtoiseen?

Ei siinä ole mitään järkeä.

Jos vastakaikua ei tule niin ei sitä väkisinkään tule.

Se pieni suuri ero.

Vierailija
78/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää

Ei kyse ole mistään päätöksestä ja sen seurauksena taianomaisesti syntyvästä perheestä. Ei se suhde kehity, jos ei siinä ole aktiivisesti mukana.

Tutkimuksessa puolella suomalaisista miehistä oli välttelevä kiintymystyyliltään. Samaa tyyliä kutsutaan myös itseriittoiseksi tyyliksi. Voin kertoa, että tällainen suhde on hyvin raskas. Eksäni odottivat jotain mystistä minun rakentamaani suhdetta ilman omaa osallistumista.

Vierailija
79/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole itseään poissulkeva ajatus? Monet miehet ovat liian hitaita saadakseen parisuhteeseen, koska nopeammat miehet nappaa ne parisuhteet? Ovatko naiset laajemmin hyväksyneet olevansa osa haaremia, jolloin yksi mies haalii useamman naisen parisuhteeseen?

älä nyt kyseenalaista naisten logiikkaa tässä asiassa.

Pointti ketjussa on vain se, että piti päästä haukkumaan miehiä, ei noilla reppanoilla ole muuta elämässään.

Vierailija
80/323 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ole noin negatiivinen, hyvin noilla menee jotka muutti miesten perässä Marokkoon ja muualle. Milläs leirillä miitä nyt olikaan?

Ainakin lämmintä ja jännittävää.