Alkoholi ja etätyö
Nyt käsi sydämelle etätyöstäjät, kuinka paljon tulee otettua arki-iltaisin nyt kun ei tarvitse ajaa autoa aamulla? Etäyhteyksissä on videot kielletty ja äänenlaatu mitä on, eli punaiset silmät ja hengitys ei paljasta mitään.
Kommentit (57)
Punaiset silmät paljastavat myös itse taudin:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronavirus-jyllasi-hoivakodissa-ho…
Olen ollut nyt paljon tehokkaampi pienessä hiprakassa ja sievässä krapulassa. Sain kiinni paljon rästissä olevia töitä ja aloittanut isomman projektin.
Olisi kiva nähdä tilastoja, siitä kuinka paljon kauppojen alkoholin myynti on kasvanut etätöiden lisääntyessä.
Pro tip: ei kannata ottaa vain iltaisin jyrkkää känniä ja kärsiä sitten aamulla krapulasta ja koko päivän uupumuksesta. Parempi pitää pientä seitinohutta koko ajan heti aamusta alkaen. Aallonpohjat ovat ikäviä, tasainen jatkuva pieni humala pitää työkykyisenä. Iltaa kojti saa noustakin, kunhan meno on loivaa. ajoissa nukkumaan sitten!
Kyllä tonkka viiniä menee kun aamulla aikaisin aloittaa hommat.
Iltapäivän hommia korjaillaan sitten seuraavana aamuna.
kieltämättä on viskiä vedelty aika lailla
onneksi ei puhelinpalaverissa tarvinnut sanoa paljoa
Alkoholin käyttöä ja tupakointia kannattaa välttää, koska molemmat heikentävät immuniteettia.
Alkoilu on nyt vaan kalliimpaa, kun Virosta ei saa edullista täydennystä. Sanoi siis naapurin ”setä”...
Ei mun tarvi ajaa muutenkaan, kävelymatka töihin.
Saman verran kuin ennenkin. Laatikko viiniä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut nyt paljon tehokkaampi pienessä hiprakassa ja sievässä krapulassa. Sain kiinni paljon rästissä olevia töitä ja aloittanut isomman projektin.
Hieno homma! Toivottavasti et tee mitään siltojen lujuuslaskelmia tai sellaista...
Kyllähän sitä kuluu, mutta on sitä ennenkin kulunut
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi ajaa muutenkaan, kävelymatka töihin.
Krapulassa kävely muutenkin auttaa ennen työpäivää...
Pikku kännissä työnteko sujuu rennon lupsakasti. En näe tässä mitään pahaa tällaisessa tilanteessa. Juon varmuuden vuoksi kahvikupista punaviiniä. Jos vaikka unohtuisi lasi pöydälle videoneuvottelun ajaksi. Ei tule mitään väärinkäsityksiä siellä toisessa päässä.
Krapulaan tai sellaiseen kuntoon, että ei olisi seuraavana aamuna ajokunnossa, en muutenkaan tykkää juoda. Mutta kieltämättä lähes joka ilta on tullut pari annosta juotua. Kai sitä vähän tylsistyy, kun viettää aikaa vain kotona, ja tulee juotua normaalia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pikku kännissä työnteko sujuu rennon lupsakasti. En näe tässä mitään pahaa tällaisessa tilanteessa. Juon varmuuden vuoksi kahvikupista punaviiniä. Jos vaikka unohtuisi lasi pöydälle videoneuvottelun ajaksi. Ei tule mitään väärinkäsityksiä siellä toisessa päässä.
Tämän ajan riskienhallintaa... 😂
Mulla on pierukalsarit vaan jalassa, pöydät täynnä pulloja ja tölkkejä.
Aika lailla tullut myrkytettyä coronaa, pomokin kehunut ettei ikinä ole sujunut näin hyvin ja suunnittelee sulkevansa koko toimiston.
Pari saunakaljaa...