Eis kukaan muu tosiaankaan inhoa Marimekon ja Paola Suhosen tuotantoa?
Kommentit (8)
mutta ne Suhosen rätit ei kelpais mulle edes navettamekoiksi.
Niin, minulla EI ole sitä tasaraitapaitaa, jota te niin kammoatte.
etta suomalaisten naisten ei missaan nimessa pitaisi pukeutua paolan tyylisiin vaatteisiin. Ovat kuulemma kaikkein epaedullisimpia useimpien suomalaisnaisten vartalolle.
Ja olen siis itse ihan samaa mielta saimin kanssa.
Vaatteet ei oo mun kropalle sopivia.
Mäkun luulin että tapeteissa retro on out ja barokki in...
Mua niin jotenkin ärsyttää (sori vaan!) kun esim. lentokentillä tunnistaa suomalaisen naisen tästä:
- lyhyet kynityt hiukset (=poikatukka)
- silmälasit
- Marimekon iso olkalaukku
- jotain Aarikan puisia palleroita korvissa/kaulassa
Siis oikeesti!!!!!!!!!! En vaan tykkää.
P. Suhosesta.... Musta on ihanaa, että ollaan yrittäjähenkisiä ja blaa, blaa. Mutta mun mielestä Paola on pilannut maineensa mun silmissä muita vaatemerkkejä julkisesti arvostelemalla jne.. Ei fiksua.
Eli en tykkää Marimekosta, enkä Suhosesta!
Niitä sitten revitään jonkun vuoden päästä sormet verillä irti. Tuoreessa musitissa repimisbuumi 80-luvulta kun muoti vaihtui vaaleita seiniä suosivaksi. Tällä hetkellä monessa kämpässä revitään joko 80-luvun vaaleakuvioisia tai 90-luvun lopun keltaisia ja sinisiä boordeilla varustettuja tapetteja irti ja pistetään väriä, retroa (ja barokkia) tilalle.
Meillä oli ennen 80-lukua isoja punaisia kukkia lastenhuoneen seinillä ja ruskeita vielä isompia muualla ja jotain hampputapettia höysteenä. Siinä vielä Marimekon Raita- ja Vuokko- (?) verhot päällä hulmuamassa :-D Se remontti kestikin kauan.
Ihan kiva että saadaan jotain väriäkin tähän valkoisen valloittamaan suomeen. Tapetti on kuitenkin helppo ja suht. edullinen (jos laittaa vaikka vaan yhdelle seinälle) tapa antaa ilmettä ja väriä kämpälle. Harvemmin niitä kuitenkaan heti pitää repiä pois, aika useen kerroksen voi päällekkäin lyödä.
Enemmän työtä tuottaa esim. lasikuitutapetti...
Alussa tykkäsin siitäkin, mutta alko ottaa aivoon kun se tunkee itteesä joka ikiseen juttuun mukaan! Liika on liikaa ja nyt oksettaa koko ämmä!