Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Hanski sairastui koronaan - miten nuo saavat noita testejä kun itsellä mikään määrä oireita ei riitä?

Vierailija
25.03.2020 |

Sinänsä kaikki tsemppi ja voimia Annallekin (kuten myös Eeva Ahtisaarelle jne), vaikuttaa sympaattiselta ihmiseltä.

Mutta mitä ihmeen julkkislisää tässä on kun minä en ainakaan pääse testeihin vaikka ihan karmeat oireet hengenahdistuksineen jo kaksi viikkoa. Kuulemma sitten vasta testataan jos joudun sairaalahoitoon.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/33f08ea2-88f9-4e13-ac90-bc7d53…

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään katkeruutta vaan vilpitöntä, puhdasta ihmettelyä. Kuten totesin, Anna on minusta erittäin symmpis ja niin myös Eeva. Itse kärvistelen yskässä ja hengenahdistuksessa niin ihmettelin vain miten noita testejä saa.

AP

No nyt ainakin meni perustrollimoodiin. Että aletaan perumaan.

Mutta kyllä minä olen valmis siihen, että voit ajatella, että sinulla on se korona. Jos se helpottaa suhtautumista elämään. Sairaalaanhan pääset, jos oireet pahenevat niin, ettet kotona pärjää. Oli korona tai joku muu.

Vierailija
82/86 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole selkeästi sanottu, että testit eikä kapasiteetti testata riitä? Sinne testiin voi mennä sit, kun vasta-ainetestu on tullut markkinoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään katkeruutta vaan vilpitöntä, puhdasta ihmettelyä. Kuten totesin, Anna on minusta erittäin symmpis ja niin myös Eeva. Itse kärvistelen yskässä ja hengenahdistuksessa niin ihmettelin vain miten noita testejä saa.

AP

Vaikuttaa, että olet hyvässä kunnossa, eikä hoidon takia tarvitse testata. Ja oli tauti mikä hybänsä, ei sitä sovi muille tartuttaa. Samat karanteenit kaikkiin. Ja hyvä merkki on päänsärky, pahoinvointi ja neurologiset oireet. Covid-19 on yleisinfektio, eikä mikään influessa.

Vierailija
84/86 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sitä sopii ihmetellä. Onko eri puolilla Suomea eri käytännötkin?

Kyllä yksityisellä saa teetettyä testin.

Disinformaatiota. Testauskapasiteetti on rajallinen, joten yksityisetkin ilmoittavat testaavansa vai kriteerit täyttävät. Eli tällä hetkellä vakavista oireista kärsivät ja oireilevaa terveydenhoitohenkilöstöä.

HS:

”THL:n kriteerien mukaan terveydenhuollon toimijoiden on otettava näytteitä ensisijaisesti potilailta, joilla on vakavia hengitystieinfektion oireita sekä terveyden- ja sosiaalihuollon henkilökunnalta.

Kuka tahansa ei siis voi tulla ostamaan koronavirustestiä yksityiseltä toimijaltakaan. ”Lääkäri tekee arvion ja käyttää siihen THL:n voimassa olevaa ohjetta.””

Vierailija
85/86 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla has been ja ollut kuuluisa joskus kivikaudella, niin johan saa palvelua.

Jos hengityskoneista olisi pulaa ja sairaalaan tuotaisiin minut, perusterve työikäinen, ja Paavo Väyrynen, mitä veikkaatte, kumpi siihen koneeseen laitettaisiin?

Vierailija
86/86 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja kuninkaallisten sairastumis% on kans aika kova. Toinen kuolee 40asteen kuumeeseen kotio ja toiset saa heti testit ja hoidot. Raha ja kuuluisuus? Ei pitäisi vaikuttaa, mutta..

No tietysti nämä kuninkaalliset testataan heti. Olen varma että Suomenkin valtionjohto ym isokenkäiset saavat testin halutessaan. Olen myös varma että näitä varten on valmisteltu joku oma osasto joko Meikusta tai yksityissairaalasta.

Nyt on Hartwallin viisikymppinen ry toimitusjohtaja testattu, ja on korona. Miksihän sai testin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan