Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyttää olla äkkipikaisen vaimon järjen ääni ja nyrkkeilysäkki

Vierailija
25.03.2020 |

Vaimolla on rasittava tapa ylireagoida kaikkiin vastoinkäymisiin ja negatiivisiin juttuihin. Joudun liian usein rauhoittelemaan tätä ettei sanoisi jotain mitä katuisi myöhemmin jollekin kaverilleen koska tulkitsi jonkun tämän sanoman väärällä tavalla.

Toinen kiva juttu on että jos jokin menee pieleen joka jotenkin _hyvin kaukaa haetusti_ voi olla jollain tapaa osittain syyni niin hän raivoaa siitä minulle pää punaisena koko päivän. Jälkeenpäin kyllä ymmärtää pyytää anteeksi ja myöntää ettei se oikeastaan ollut minun vikani, mutta tämä on hyvin raskasta minulle. Olen luonteeltani hyvin tasapainoinen ja inhoan tällaista ylireagointia.

Oma suhtautumiseni hänen raivoamiseen on suuttumus ja mökötys. En tiedä miten muuten tuohon pitäisi suhtautua, ideoita? Inhoan sitä tunnetta että minulle raivotaan jostain mikä ei ole syyni, ja lisäksi tiedän että ajan x kuluttua pyytää anteeksi. Onko kellään samanlaista puolisoa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan ainut hyväksytty resepti joka ongelmaan on ero.

Vierailija
22/25 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hävisi joten tämä oli provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten samanlainen, mutta sana: "Anteeksi" ei kuulunut sanavarastoon.

Ei ole enää.

Vierailija
24/25 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tunnesekoja maailmassa. Itselleni tuollainen mölinä näyttäytyy lähinnä kehitysvammaisuutena.

-> Kaikki kunnioitus esiteinin tasolle jäänyttä kohtaan katoaa täysin.

Vierailija
25/25 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeiden tai ehkäisyn sivuvaikutus?

Epävakaa persoonallisuus häiriö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi