Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Ex-on the beach -kisaajat on lihavia?

laardiliinu
25.03.2020 |

On tytöt aika tuhdissa kunnossa :D
Ällöttävää katsoa.
Miehet taas on tikissä.
Onko tämä sitä tasa-arvoa?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyss hyss. Nykyään se nainen 75kg on normaali .

Ennen oli yks tuommonen luokalla ja se oli todella iso.

Kyllähän nuilla selluliitit hyllyy käsivarsia myöten ku kävelevät ja näkee ettei oo urheiltu jääkaappia pidemmälle ikinä elämässä.

Onneksi ei ole tarvinnut pahemmin treffailla ketään parikymppisenä eikä juuri nytkään. Tuollaista kommenttia vitsilläkin heittävä mies jäisi kyllä nopeasti vaille omaa seuraani ja nuoremmissa miehissä noita on paljon.

Onneksi ikä ja elämänkokemus yleensä opettavat ihmisiä olemaan vähemmän pinnallisia.

No mikä tuossa meni ihon alle? Tottahan tuo on.

Vierailija
22/144 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22,5 on optimi. Tämä on kaikkien helppo laskea. 

Paitsi nyt alkaa marmatus, että

- minulla on isot luut

- minulla on isot lihakset

- minulla on isot rauhaset

- minulla on sitä

- minulla on tätä

... Mutta en siis ole läski, vaikka näytän läskilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski.

IIK!

Vierailija
24/144 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt lihavia tyttöjä ole, mutta eivät erityisen laihojakaan. Aika normaaleilta näyttävät.

Tuontyyppiseen ohjelmaan pitää värvätä tasokkaampia miehiä kuin naisia, että saadaan ne harrastamaan seksiä keskenään. Jos naiset olisivat hoikkia ja tikissä, he eivät pitäisi noita miehiä itsensä tasoisina.

Vierailija
25/144 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon paremmassa tikissä kun noi ja oon 44 v 🤭. Käyn salilla, nyrkkeilyssä ja joogassa. Lapsiakin on..

Vierailija
26/144 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo selvästi lihavia,kun katsoo vanhoja kuvia 90 luvulta, silloin läskimmät oli tuota luokkaa ku kisaajat nyt.

Ihmiset vaa sokeutuu läskille kun koko kasvaa lähes kaikilla

Vierailija
27/144 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuilla selluliitit hyllyy käsivarsia myöten ku kävelevät ja näkee ettei oo urheiltu jääkaappia pidemmälle ikinä elämässä.

Voi kun tyhmät viimein ymmärtäisivät että selluliitti ei ole yhtäkuin läski. Itse aina normaalipainon alarajalla ollut, silti sitä minulta löytyy. 

sulla tais unohtua urheilu sitte.

En olo ikipäivänä nähnyt selluliittiä urheilevalla hoikalla naisella.  Ja olen nähnyt heitä todella paljon harrastusten takia.

Vierailija
28/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lihavia ovat.

näkeehän sen selvästi. yök

Vierailija
29/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kalsarit vedetään perseiden väliin. YÖK

Vierailija
30/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siellä hoikkia/timmejäkin. Mm. Johanna, Oona, Mathilda, ja Jasmin oli. Sit tää uus Annika ja näkyy ensviikolla ennakkojaksoissa tulevan taas aikamoinen fitpommi. Ja Julia on hot vaikka peba onkin big.

Vierailija
31/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski läski laila lai

Vierailija
32/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi tukevia?

Katso katukuvaa, niin näet, että se on oikein hyvin edustettuna.

Vierailija
33/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tyhmät viimein ymmärtäisivät että selluliitti ei ole yhtäkuin läski. Itse aina normaalipainon alarajalla ollut, silti sitä minulta löytyy. 

En olo ikipäivänä nähnyt selluliittiä urheilevalla hoikalla naisella.  Ja olen nähnyt heitä todella paljon harrastusten takia.

Laihoillakin ihmisillä on selluliittiä. Entisenä joukkueurheilun naisammattilaisena voin sanoa, että myös monella urheilevalla hoikalla naisella on selluliittiä, myös nuorilla ja Victoria's Secretin malleilla. Selluliitti on täysin luonnollista, jopa miehillä on sitä, mutta se ei näy yhtä helposti, sillä miehillä on paksumpi iho,

Vierailija
34/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muitakaan saatu ohjelmaan.

Yleensä noissa tosi-tv-sarjoissa vähintään puolella miehistä ja naisista on jotain tatuointeja.

Vierailija
35/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä oon paremmassa tikissä kun noi ja oon 44 v 🤭. Käyn salilla, nyrkkeilyssä ja joogassa. Lapsiakin on..

Sama täällä ja olen 45 ja neljä lasta! Tuon ikäisenä on sääli, ettei pysy kuosissa, koska tietää mitä tapahtuu lasten saamisen jälkeen...

Vierailija
36/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt minäkään.

Vierailija
37/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kalsarit vedetään perseiden väliin. YÖK

Aivan kamalan näköistä! En ole sarjasta nähnyt kuin mainokset, mutta ei paljon houkuta katsomaankaan.

Vierailija
38/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tosi hottia, kun tasapaksun rehevän pötikkävartalon omaava, lyhytselkäinen emäntä kiskoo vielä päälle päätteeksi persvaon kautta korviin kiskotut bikinihousut. Ei hyvää päivää................

Halvan näköisiä tytteleitä. Liikaa meikkiä, ripsiä, tatuointeja, kynsiä ja kaikkea keinotekoista ja maharöllykät hytkyvät jopa selällään maatessa. On oltu ruoka-aikoina (tai kalja-/sipsiaikoina) kotosalla.

Vierailija
39/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee kyllä itselle paha mieli. Eihän nuo mitään laihoja ole, mutta ei minusta mitenkään HUOMATTAVAN lihavia. Vähän normaalia tuhdimpia, mutta ei mitään läskejä. Itse olen laihanpuoleinen, eikä läskiä sinänsä ole, mutta ”löysää” vähän on vyötäröllä, vaikka urheilen jossakin muodossa päivittäin. Vihaan itseäni sen takia joka päivä, mutta en pääse siitä eroon.

Minusta ihminen saa olla laiha tai lihava, eikä heitä pitäisi sen takia mollata. Kyllähän he itsekin tietävät ylipainon terveyshaitat. Turhaa nakertaa tahallaan itsetuntoa pois toisilta.

Vierailija
40/144 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kysytty mitä harrastat tai onko lapsia ? Miksi 44 v seuraa tällaista sarjaa missä lapsensa ikäiset ryyppäävät ja kutevat ?