Etätyöläinen, millaisissa vaatteissa työskentelet?
Kommentit (198)
Eikö mitään ala-osaa hänellä päällä, ap?
Kotilökäri. Ihanaa ettei tarttee pynttäytä eikä pukeutua siististi suoriin housuihin, kauluspaitaan ja meikkautua!
Lökärit ja t-paita. Normi kotiasu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mitään ala-osaa hänellä päällä, ap?
"tykit" tarkoittaa tässä tapauksessa pitkiä kalsareita.
Pikkarit. Tarvittaessa lisäksi paita.
Aamutakki ja villasukat. Kävelen käytännössä aamulla sängystä suoraan koneen ääreen. Lounastauolla vaihdan verkkareihin ja pitkähihaiseen.
verytelyhousut, vanhat ja mukavat :)
Mä oon aina töissä kotona. Koska siis vietän niin paljon aikaa kotona, pukeudun kohtalaisen siisteihin (mutta mukaviin) vaatteisiin. Pukeuduin aikaisemmin pyjamanhousuihin ja vetelin päälleni mitä sattuu, mutta se alkoi pitemmän päälle tuntua ankealta. Nyt mulla on mustat valkopallolliset viskoosihousut, musta t-paita ja musta polviin asti ulottuva merinovillainen neuletakki. Jalassa värikkäät villasukat.
En valitettavasti lökäreitä omista. Minulla on leggarit, tunika, villatakki ja villasukat.
Riippuu vähän. Nyt aamutakissa, yleensä pyrin pukemaan siistit kotivaatteet ja meikkaamaan kevyesti. Tulee vähän ryhdikkäämpi olo.
Edustavasti tietenkin. Edustan lähinnä rappioalkoholistia. Collegehousut, haalistunut nuhjuinen ikivanha T-paita, villasukat, tukka herätysmallisena. etäpalaverien alussa pitää muistaa varmistaa että kamera on suljettu.
Collegemekko. Ja mä meikkaan kyllä joka aamu, vaikka etänä teen enkä kauppaan läheskään joka päivä lähde.
Minä tykkään pukea heti vaatteet. No kotona en tiukkoja mutta päivävaatteet kuitenkin. Sen verran löysään, ettei rintaliivejä kotona mutta ilman niitäkään en mene edes terassille.
Vierailija kirjoitti:
Collegemekko. Ja mä meikkaan kyllä joka aamu, vaikka etänä teen enkä kauppaan läheskään joka päivä lähde.
Älä suotta meikkaa.
Mukavassa mekossa. Puen joka päivä kyllä aamusta päuvävaatteet, auttaa mua pääsemään paremmin työmoodiin. Vaikka välillä aamun aloittaminen venyykin, kuten nytkin vielä lorvin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta meikkaa.
Kyllä vaan meikkaan, siitä tulee itselle parempi olo. Siitäkin pidän kiinni, että käyn suihkussa joka päivä, vaikka ei olis mikään pakko sekään.
Puvuntakki, valkoinen paita ja kravatti, jalassa bokserit.
Pitää tehdä paljon videopuheluita.
Huppari, collegehousut ja villasukat.