USA yli 8000 tartuntaa :O
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa on kyllä 35 000 tartuntaa. Ap puhuu puppua.
No katsoppa itse tuoltta
Ikävän eksponentiaalisia käyriä. :(
Vierailija kirjoitti:
Trump tapansa mukaan ei tajunnut mitään koronasta, ennen kuin homma levisi käsiin.
Jokohan alkaisi järki tulla päähän amerikkalaisillekin seuraavissa vaaleissa..
Eipä meidänkään päättäjät tajunneet mitään koronasta ennen kuin homma levisi käsiin
Jotenkin vähän kiinnostaakin nähdä, että miten amerikkalaiset suostuvat hallinnon määräämään ulkonaliikkumiskieltoon. Siinä tulee sellaiset traumat, että kansakuntana eivät pääse siitä yli vuosikymmeniin. NRA saa 100 miljoonaa uutta jäsentä. Arvelen.
Corona on liberaalien ja muiden kommunistien mediahuijaus.
Vierailija kirjoitti:
Karman laki:
Republikaani senaattori Rand Paul sairastui, oli ainoa joka aanesti tukipakettia vastaan. Ehti viela kayda uimassa ja senaatin salilla puntteja nostamassa ennenkuin sai testin tulokset. On muuten koulutukseltaan laakari.
Mutta eihan se mitaan kun koko juttu on hoax.
Oletko jotenkin erityisen tyhmä? Muu maailma tietää että Trump sivalsi sanomisillaan toista poliitikkoa joka yritti hyötyä poliittisesti kertomalla potaskajuttuja coronasta. Trump itse on ollut coronasta huolissaan alusta asti. Nyt ei todellakaan ole politiikan aika. Itse olen todella tyytyväinen siihen miten asia on hoidettu. Enpä ole kuullut juuri soraääniä viime aikoina Trumpia kohtaan muuten kuin lehdistön ja poliitikkojen sanelemina. heitä ei coronat ja kansan hyvinvointi huoleta, tärkeintä on tölväistä Trumppia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vähän kiinnostaakin nähdä, että miten amerikkalaiset suostuvat hallinnon määräämään ulkonaliikkumiskieltoon. Siinä tulee sellaiset traumat, että kansakuntana eivät pääse siitä yli vuosikymmeniin. NRA saa 100 miljoonaa uutta jäsentä. Arvelen.
Infowars ainakin varoittelee globaalista diktatuurista, johon käytetään tätä suht harmitonta virusta tekosyynä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä osattiin jo odottaa ulkonaliikkumiskieltoa. Ihmiset ottavat sen tosissaan ja ovat varustautuneet kunnolla. Lapset otettiin koulusta pois jo ennen pakkoa. Varmaan niissä paikoissa joissa on enemmän punaniskoja ja media/julkkisihmisiä ollaan rehvakkaampia ja halutaan mellastaa. Koittakaa nyt muistaa että Yhdysvallat on melkoisen suuri kokonaisuus. Se mitä mä näen on että ihmiset huojentuivat kun karanteeni vihdoin määrättiin. Jotkut ajattelevat omaa ja perheen terveyttä ensisijaisesti.
Usassa varmaan kuolee nyt niitä kodittomia, siitä maan johto Tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin on suostuttu. Ruokakaupoissa vahan vakea ja tiet melkein autioita.
t.usalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karman laki:
Republikaani senaattori Rand Paul sairastui, oli ainoa joka aanesti tukipakettia vastaan. Ehti viela kayda uimassa ja senaatin salilla puntteja nostamassa ennenkuin sai testin tulokset. On muuten koulutukseltaan laakari.
Oletko jotenkin erityisen tyhmä? Muu maailma tietää että Trump sivalsi sanomisillaan toista poliitikkoa joka yritti hyötyä poliittisesti kertomalla potaskajuttuja coronasta. Trump itse on ollut coronasta huolissaan alusta asti. Nyt ei todellakaan ole politiikan aika. Itse olen todella tyytyväinen siihen miten asia on hoidettu. Enpä ole kuullut juuri soraääniä viime aikoina Trumpia kohtaan muuten kuin lehdistön ja poliitikkojen sanelemina. heitä ei coronat ja kansan hyvinvointi huoleta, tärkeintä on tölväistä Trumppia.
It:s just a flu, tviittasi Trump pari viikkoa sitten kun demokraatit vaati tiukempia toimia. Hän vähätteli varsin piittaamattomasti, kunnes omatkin nousivat vastarintaan hyssyttelyn vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Corona on liberaalien ja muiden kommunistien mediahuijaus.
Kunnes kataa sinut teholle. :D
Nyt Trumpilla alkaa kärsivällisyys loppua. Hän pelkää että lääke on pahempi kuin tauti eikä jaksa kovin pitkään koronan aiheuttamia rajoituksia, kertoo media.
New Yorkissa 20 000 tartuntaa. Trump hidasteli avun järjestämisessä. Ideana on se että Trumpin tukialueet saavat apua muut eivät.
Kukaanhan ei tiedä kuinka paljon tartuntoja Usassa on ihmisillä joilla ei ole rahaa käydä testeissä eikä todellakaan rahaa jäädä töistä pois.
Saatika jos virus lähtee leviämään kodittomien keskuudessa.
Jenkkeissä on 500 coronakuolemaa, Euroopassa yli 10,000. Onneksi Trump oli ajoissa liikkeellä matkustusrajoituksineen.
kuolleisuus Yhdysvalloissa tulee olemaan maailman korkein.
Miljoonat koronaan kuolleet kaatavat Trumpin.
Juuri sanottiin, että New York Cityssa 20000 tartuntaa. Oliko ne päivän uusia, en ole varma.
No, siellähän on 8 miljoonaa ihmistä.
Karman laki: