Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren näköinen nainen

Vierailija
22.03.2020 |

Mitä mieltä olette siitä, jos nainen on ikäistään reippaasti tai edes vähän nuoremman näköinen? Täytän itse kohta 26v ja saan jatkuvasti kuulla näyttäväni hyvin nuorelta... Ilman minkäänlaista ehostusta tilanne kärjistyy entisestään: joskus on pohdittu, että pääsenkö kohta yläasteelta...

Onko tällainen piirre mielestänne luotaantyöntävä? Lähinnä haluaisin kuulla +30v miesten näkemyksiä asiasta :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset miehet tykkää nuoren näköisistä naisista.

Vierailija
2/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29 ja mua luullaan 17-22-vuotiaaksi. Poikaystävä 31 ja totesi, että näytän oikeasti tosi nuorelta ja työkaverit luulivat mua 18-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri nainen 36v ja kaupoissa kysytään edelleen papereita😂😂😂.

Vierailija
4/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä tunteita puolesta eikä vastaan.

Useinhan sanotaan, että beibifeissit vanhenevat paremmin, mutta tiedä häntä.

M36

Vierailija
5/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja työkaveri luuli aluksi mua 18-22 vuotiaaksi. Tuli sellainen olo, että nuori= epäpätevä. En siis ottanut kohteliaisuutena

Vierailija
6/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa tykätään 10v näköisistä. Sen takia ne sitä animeakin tiiraa.

Vierailija
7/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaantyöntävyydestä en tiedä, mutta ttselläni on samanlainen tilanne ja ärsyttää se, että muiden ylipäätään pitää kommentoida ulkonäköäni. Voisivat pitää omana tietonaan - en usko, että kukaan aikuinen pitää kehuna sitä, että näyttää yläasteikäiseltä.

Vierailija
8/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma on työelämässä uskottavuus.

Vierailija
9/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valetta, koska minuakaan ei kukaan nainen tosissaan ole voinut sanoa 10v nuoremman näköiseksi mieheksi. Munan perässä vaan olleet.

Vierailija
10/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Parempi niin päin, kuin 3kymppinen, joka näyttää 5kymppiseltä? Näitä on ihan liikaa nykyään.

Vierailija
11/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ihmiset myös kehuvat nuoren näköiseksi ja arvaavat ikää tarkoituksella alaspäin, että toinen olisi imarreltu. Näin ainakin itse teen mielelläni toista piristääkseeni :)

En ottaisi niin vakavasti. Jokainen on sen ikäinen kuin on, häntä pystyyn ja hyvää mieltä kaikille!

Vierailija
12/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 31 ja edelleen luullaan 15-vuotiaaksi. Näytän siis lapselta, jolla on tissit.

Vierailija
13/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa tykätään 10v näköisistä. Sen takia ne sitä animeakin tiiraa.

Ja länsirannikolla.

Vierailija
14/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan usko että mulla voi olla nyt jo aikuinen lapsi vaan alkavat selvästi laskea minkä ikäisenä olen hänet saanut (olin 23 eli en teini enää)

Vierailija
15/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mutta toinen puoli on se ettei kukaan osaa ottaa vakavasti nuoren näköistä. Siis että jos on 27 ja näyttää 17-vuotiaalta niin vääjäämättä kaikki tytöttelee jne. Jos nuoruus korostuu vielä puheäänestä (ja sen sisällöstä), olemuksesta.

En sano ettei se olisi huono juttu, saatte olle imarreltuja nuoresta ulkonäöstä. Yleensä se on vielä kyllä ihan viehättävääkin.

Vierailija
16/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos et ihan pikkutytöltä näytä. Aika korjaa tuon ongelman joka tapauksessa.

Vierailija
17/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maailmaluokan ongelma käsillä. Minullakin on liikaa rahaa ja iso varustus, joten syvimmät sympatiani ovat puolellasi.

Vierailija
18/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40 v. Jatkuvasti luullaan paljon nuoremmaksi. Kysytään mm. että olinko tosi nuori saadessani enimmäisen lapseni (oli 27 v.) ja miten silloin pärjäsin vauvan kanssa. Töissä minua luultiin aluksi nuoreksi ja kohdeltiin siksi ikävästi. Kun paljastui että olin 35 v. ja minulla oli lapsiakin niin sanottiin ettei ikinä uskoisi. Kun taas täytin 40 v. niin pari työkaveria ei uskonut kun siitä kerroin. Käytän nuorekkaita, urheilullisia vaatteita ja minulla on hyvä iho ym. mutta en nyt omasta mielestäni näytä kovin nuorelta siltikään vaan suunnilleen 40 v. oikeasti.  Ärsyttää kun joka paikassa luullaan ihan tytöksi. Ja siis en edes puhu mitenkään teinimäisesti tai käytä kieltä joka olisi jollain lailla nuoren aikuisen tyylistä. Rasittavaa.

Vierailija
19/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty paperit vielä tänä vuonna, olen 39. Tosiaan joskus on kokemusta kyseenalaistettu työssä, mutta siitä pääsee yli kun todistaa pätevyytensä.

Miesmarkkinoilla yllättäen se ei ole ollut etu, varsinkin kun 30-vuotiaana etsin järkevää seuraa 30-35-vuotiaista niin usein pitivät minua liian nuorena. Nyt taas itseä jurppii kun monet noin 40-vuotiaat miehet ovat ihan rupsahtaneita. En vain näe itseäni jonkun papparaiselta vaikuttavan kanssa, ehkä sitten kun olen 60.

Vierailija
20/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ongelma on työelämässä uskottavuus.

Tämänkö takia en pääse töihin 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä