Nuoren näköinen nainen
Mitä mieltä olette siitä, jos nainen on ikäistään reippaasti tai edes vähän nuoremman näköinen? Täytän itse kohta 26v ja saan jatkuvasti kuulla näyttäväni hyvin nuorelta... Ilman minkäänlaista ehostusta tilanne kärjistyy entisestään: joskus on pohdittu, että pääsenkö kohta yläasteelta...
Onko tällainen piirre mielestänne luotaantyöntävä? Lähinnä haluaisin kuulla +30v miesten näkemyksiä asiasta :)
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Täällä taasen mies yli 40v ja luullaan parikymppiseksi, että varmasti miellyttäisit minun silmiäni.
Itseäni kanssa arvioidaan ikäistäni nuoremmaksi, olen hyvässä kondiksessa enkä setääntynyt. Pitäisin kovasti jostain esim. kolmekymppisestä naisesta, joka olisi ikäistään nuoremman näköinen. En jotenkin koe kovin suurta yhteyttä niihin naisiin, joista näkee jo naamasta että pari lasta on tullut tehtyä ja toimistotuolissa istuttua parikymmentä vuotta.
M/39
On kyllä uskomaton palsta kun kaikki ovat ikäistään nuoremman näköisiä. Ehkä palstailu nuorentaa sitten.
Olen 41-vuotias mies ja minulta kysytään edelleen paperit. Kyllähän se ihmetyttää, että näytänkö oikeasti edelleen 18v jonnelta, mutta kai se sitten on mahdollista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taasen mies yli 40v ja luullaan parikymppiseksi, että varmasti miellyttäisit minun silmiäni.
Itseäni kanssa arvioidaan ikäistäni nuoremmaksi, olen hyvässä kondiksessa enkä setääntynyt. Pitäisin kovasti jostain esim. kolmekymppisestä naisesta, joka olisi ikäistään nuoremman näköinen. En jotenkin koe kovin suurta yhteyttä niihin naisiin, joista näkee jo naamasta että pari lasta on tullut tehtyä ja toimistotuolissa istuttua parikymmentä vuotta.
M/39
Eikä arvioida. elät harhassa. sen takia olet ollut sinkkukin nyt jo yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 41-vuotias mies ja minulta kysytään edelleen paperit. Kyllähän se ihmetyttää, että näytänkö oikeasti edelleen 18v jonnelta, mutta kai se sitten on mahdollista. :D
Nykyään linja on se, että paperit kysytään kaikilta alle 30-vuotiaan näköisiltä. Ei siis tarvitse näyttää 18-vuotiaalta, 28 riittää :D
Täytän kohta 78 ja aina vaan kysytään paperit. Siis mä en kestä kun pidetään ihan tyttönä, omg. Ja sama jos yritän ostaa tupakkaa tai kaljaa, niin aina kysytään papereita. Ja mulla ei ole yhtään uskottavuutta täällä vanhainkodissakaan kun aina tytötellään. Ehkä johtuu siitä että mä pukeudun aina tosi nuorekkaasti ja sporttisesti. Mutta onhan tää tosi raskasta ja ärsyttävää. Lol, omg ja silleen.
MInua arveltiin ärrällä 14-vuotiaaksi.
N24
Empaattinen kirjoitti:
Nyt on maailmaluokan ongelma käsillä. Minullakin on liikaa rahaa ja iso varustus, joten syvimmät sympatiani ovat puolellasi.
Ei se pelkästään positiivista ole.
Kuten jo sanottukin, uskottavuus työelämässä voi kärsiä.
Lisäksi itse mietin, ettei minua kukaan omanikäinen kumppaniehdokas uskalla lähestyä kun eivät tajua, että olen lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä. Ja jos uskaltaa, eivät kai lähesty siksi että tykkäävät nimenomaan teineistä tai ainakin sen näköisistä?
Tässä iässä nuorelta näyttäminen ei välttämättä ole vain tosi jees asia, myöhemmin varmasti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset miehet tykkää nuoren näköisistä naisista.
Mutta meidän mielestämme ikäistään nuoremman näköinen on usein japanilaisesta ikäisensä näköinen. Toisin sanoen, tavallinen länsimaalainen kolmekymppinen näyttää heistä vanhemmalta kuin tavallinen japanilainen kolmekymppinen.
Olen 23 ja vaikutan ikäistäni paljon nuoremmalta. Enpä koe sen olevan hyvä asia..joskus esim kaupassa on ihmetelty kun maksan kortilla "ai voit jo kortilla maksaa" ja joskus asiointitilanteissa kohdellaan todella ala arvoisesti. Miehet ei tunnu pitävän oikein minään..vain alistavat miehet tuntuvat kiinnostuvan. Pedarit on joskus lähestyneet julkisissa. Teininä en saanut mitään huomiota. Tosin sillon naamassa oli akne eli nykyään olen hieman nätimpi. En näe tässä mitään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
Sellaisista sisältä ja ulkoa saatanan tylsistä naisista, joihin ei ole iskenyt feminismi?