Mitä juhlia tulossa kesällä?
Kommentit (22)
Kahdet häät, ristiäiset, kolmet ylppärit.
Olen ensimmäistä kertaa niin helvetin onnellinen kun ei ole yhtään ainoaa kutsukorttia tullut ja toivottavasti ei tule, INHOAN SUKU JA MUITA JUHLIA. Yääääk !
Vierailija kirjoitti:
Olen ensimmäistä kertaa niin helvetin onnellinen kun ei ole yhtään ainoaa kutsukorttia tullut ja toivottavasti ei tule, INHOAN SUKU JA MUITA JUHLIA. Yääääk !
Sama täällä!
Yo-juhlat, häät, Ristijäiset, juhannusjuhlat, erojuhlat, suviseurat, sukujuhla. T. Anoppi
Ristiäiset ja syntymäpäivät. Yhdet synttärit oli jo, mutta niissä oli vähemmän juhlallisuuksia, suvun ryyppäjäiset paremminkin.
Vierailija kirjoitti:
Yo-juhlat, häät, Ristijäiset, juhannusjuhlat, erojuhlat, suviseurat, sukujuhla. T. Anoppi
Ei kai lestadiolaisten piirissä pahemmin erota, saati järjestetä erojuhlia. Vai menetkö suviseuroille "kuokkimaan"?
Kahdet yo-juhlat, yhdet rippijuhlat, kolmet häät, kahdet valmistujaiset, kahdet pyöreiden vuosien synttärit ja yhdet tuparit. Ja muutamat isomman porukan kesäjuhlat tyyliin taidenäyttelyn avajaiset.
Ei tietääkseni mitään. Harmillista, kun niin vähän näkee muutenkin sukulaisia ja ystäviä. Joku voisi järjestää jotkut kemut. Itellä ei tilaa eikä rahaa järkätä, mutta osallistuminen olisi kivaa.
Omat kuuskymppiset. En vietä, olen ulkomaassa.
Jehovan todistajien kansainvälinen suurkonferenssi pitkästä aikaa Helsingissä juhannuksena, piti olla 2020 mutta pandemian takia siirtyi.
Vierailija kirjoitti:
Omat kuuskymppiset. En vietä, olen ulkomaassa.
En viettänyt ollenkaan. Vedin vaan kännit. Kaverit tarjosi pari paukkua lähikuppilassa. Se siitä. Onnea muuten, oot hyvää vuosikertaa.
Muutamat rippijuhlat. Onneksi ei muuta.
Onneksi ei juuri mitään. Kahdet synttärit. 2022 ja 2023 olivat kaameita. Useita häitä, rippijuhlia ja merkkipaalusynttäreitä. Parin vuoden päästä on todennäköisesti taas suma, kun useampi valmistuu ja jotkut menevät varmaan naimisiin.
Kahdet häät ja kolmet yo-juhlat. Yksiinkään kemuihin en mene. Parempaakin tekemistä kesäviikonloppuisin.
YHDET HAUTAJAISET, serkku pääsi pois
Vierailija kirjoitti:
Kahdet häät, ristiäiset, kolmet ylppärit.
Ohhoh. Vähempikin riittää.
Oman lapsen yo-juhlat