Perhe Kardashian: Haluavat näyttää mustilta afroamerikkalaisilta
Olen tehnyt sen johtopäätöksen, että perhe Kardashian naiset haluaisivat olla syntyperältään mustia. Ovat laitattaneet huulensa sellaisiksi kuin mustilla yleensä. Takalisto on pumpattu sellaisiksi kuin mustilla luonnostaan. Perheestä ainoat luonnolliset tyttäret ovat se supermallisisko ja vanhin siskoista. He näyttävät minusta ihan kauniilta. Muut näyttävät keinotekoisilta. Olen myös ihmetellyt heidän omituista fiksaatiota siihen että kaikilla suurinpiirtein musta mies. Mustia miehiä tietysti kiinnostaa iso perse, mutta tuskin nyt sentään vaippapeppu ketään miestäkään oikeasti kiinnostaa. Kimin mies Kanye on ainakin ihan sekoboltsi, mutta niin on kyllä Tyga ja Khloen koripallopettäjämiehet.......omituista sakkia koko klaani
Kommentit (53)
Onkohan niillä joku sääntö että on pakko valita musta puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Toi nuorin, eli Kylie Jenneriä käy sääliksi. Alle 20 vuotiaana teetti ittensä uusiksi. Sitten väittää ettei ole muuta kuin huulet tehnyt.
Sen sisko on parhaiten tienava malli suhteiden takia, se ei edes näytä mallilta vaa pikkutytöltä.En tiedä enää mitään sanoa...nojoo jotkut käy ruokajonossa..
Ei mun käy sääliksi, teki jotain parannuksia minkä avulla loi itselleen miljoonabisneksen, varmaan rikkain noista kaikista jo Kylie
Kendall Jennerin ura mallina loppuis, jos laittais täytettä rintoihin ja takapuoleen. Hän on Kardashian -Jennerin klaanista ainoa normaalin näköinen. Eikä ole myöskään tehnyt lapsia värillisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tappelevat keskenään joka jaksossa vaikka rahaa ja materiaa on niin ei olla onnellisia. Näiden isä ei ollut musta vaan jostain itäblokin maasta kotoisin, nyt jo edesmennyt, mutta äidillä on kans nykyään musta mies. Erikoista porukkaa ja noi Kimin ja Kloen pyllyt on niin siirtotavaraa täynnä, huomaa jo kun katsoo vanhoja kuvia niin kapeet lanteet ja pieni pylly. Kendall ainut ilman silareita yms. feikkikamaa.
Ne niitten riidat aiheuttaa myötähäpeää kun ovat niiin väkisin väännettyjä, käsikirjotettuja ja hunosti näyteltyjä🙈 Ensin ollaan tapeltu kuvauksissa ja samana päivänä paparazzi kuvissa ollaankin liikenteessä yhdessä hyvässä hengessä. Täysin käsikirjottettu sarja että saadaan edes jotain draamaa.
Kim on niin itse- ja ulkonäkökeskeinen, että myönnän odottavani milloin aika ja luonto ihan oikein tekee tehtävänsä ja rupsahtaa, joutuu nöyrtymään.
Tulee olemaan kova paikka, mutta tekee hänelle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Toi nuorin, eli Kylie Jenneriä käy sääliksi. Alle 20 vuotiaana teetti ittensä uusiksi. Sitten väittää ettei ole muuta kuin huulet tehnyt.
Sen sisko on parhaiten tienava malli suhteiden takia, se ei edes näytä mallilta vaa pikkutytöltä.En tiedä enää mitään sanoa...nojoo jotkut käy ruokajonossa..
Voi v*ttu että täällä SÄÄLITÄÄN jotain pimua joka kävi veitsen alla ja on tätä nykyä lähes miljardööri. Huhhuh!
Ja eikös Bridgitte Bardotestakin tuullut ikoni sen takia että näytti pikkutytöltä.
No nyt on kyllä aika kummallinen syytös. Ymmärtäisin, jos tehtäisiin Michael Jakcsoneita ja värjättäisiin ihoa, mutta pelkkä perseen suuruus nyt mistään mustuudesta sano mitään. Näyttävät mielestäni enemmän joltain intialaisilta.
Jos haluaisivat olla mustia varmaan ottaisivat oikein tiukkakiharaiset permanentit myös?
Mutta se että Krisilläkin musta mies..
Yrittää matkia tyttäriään? Säälittävä.
En ihailija mutta realisti.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu että täällä SÄÄLITÄÄN jotain pimua joka kävi veitsen alla ja on tätä nykyä lähes miljardööri. Huhhuh!
Ja eikös Bridgitte Bardotestakin tuullut ikoni sen takia että näytti pikkutytöltä.
Vähän ihmetyttää/huvittaa minuakin. Kylie vastasi tuohon plastiikkakirurgia kritiikkiin kerran, että "noh, köyhillä ei ole edes mahdollisuutta". Veikkaan että aika moni muukin olisi tekemässä yhtä sun toista parannuksia itsellensä, jos olisi miljoonittain rahaa. Onko se sitten surullista vai ei.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä aika kummallinen syytös. Ymmärtäisin, jos tehtäisiin Michael Jakcsoneita ja värjättäisiin ihoa, mutta pelkkä perseen suuruus nyt mistään mustuudesta sano mitään. Näyttävät mielestäni enemmän joltain intialaisilta.
Anna mä arvaan, olet mies.
=Sokea piste tän kaltaisille itsestäänselville asioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan, olet mies.
=Sokea piste tän kaltaisille itsestäänselville asioille.
No enpäs ole mies ja olipa typerä olettamus tuokin.
Mielenterveysongelmaisia täynnä koko sakki. Kanye nyt ensimmäisenä.
Ihmeellisiä (karseita) nimiä nuo sisarukset antavat lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
En ihailija mutta realisti.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmetyttää/huvittaa minuakin. Kylie vastasi tuohon plastiikkakirurgia kritiikkiin kerran, että "noh, köyhillä ei ole edes mahdollisuutta". Veikkaan että aika moni muukin olisi tekemässä yhtä sun toista parannuksia itsellensä, jos olisi miljoonittain rahaa. Onko se sitten surullista vai ei.
Itse menin 15-vuotiaana iltatöihin ja säästin niin että 18-vuotis syntymäpäiväni makasin silikoni leikkauksessa. Kärsin tissittömyydestäni koko teini-ikäni koska olin muuten nätti tyttö ja tykkäsin käyttää kauniita vaatteita. Ujona ihmisenä sain siitä itsevarmuutta. Nyt olen tavallinen 38-vuotias nainen ja voin käsi sydämellä sanoa että leikkaus kannatti vaikka se tekisikin minusta jonkun av-mammam mielestä "säälittävän".
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä (karseita) nimiä nuo sisarukset antavat lapsilleen.
Ihan järkkyjä stripparinimiä! Seuraava on varmaan Candy tai Diamond. Kourtneyn lapsilla vissiin vähän tavallisemmat Penelope, Mason ja kolmatta en muista.
Tuo perhehän on white thrashia. Ja kun pohditte white thrash -miehen ominaisuuksia niin on sellainen paradoksi, että karikatyyrinen musta mies on white thrash -miehen kliimaksi. Tämä on se selitys. Ei ole sattumaa siis, että ko. klaaniin naidut miehet eivät ole esimerkiksi kiinalaisia. Kiinalainen tai korealainen mies on white thrash -miehen antiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Kim on niin itse- ja ulkonäkökeskeinen, että myönnän odottavani milloin aika ja luonto ihan oikein tekee tehtävänsä ja rupsahtaa, joutuu nöyrtymään.
Tulee olemaan kova paikka, mutta tekee hänelle hyvää.
Parasta oli jakso kun lehtiin tuli Kimin selluliittimuhkupyllykuvat, meni ihan shokkiin ja paniikkiin ja itki: ei tuo ole mun takapuoli!
Kim oli aika seksikäs ennen kuin hankki sen vaippaperseen.
Tää selittyy kyllä ihan vaan jenkkien populaarikulttuurilla ja sillä mikä on cool. Musta kulttuuri on cool. Vanhimman tyttären lasten isä tosin on valkoinen. Niin ja Kardashianithan ovat itsekin etnistä alkuperää, armenialaisia, eivät ole white americans varsinaisesti