Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heti vieraita synnytyksen jälkeen vai arvostetteko enemmän omaa aikaa perheen kesken?

Vierailija
28.06.2006 |

Itse arvostaisin omaa aikaa perheen kesken ja vieraat voivat tulla sitten myöhemmin kun me haluamme.

Viimeksi vuosin paljon synnytyksen jälkeen, sain verta ja olo oli aika heikko. Mies hoiti ilmoittamiset ym. ja oli sitten suostunut siihen että osa tunki tänne heti kun sairaalasta päästiin. Nämä hätähousut olivat valitettavasti omaa sukuani... Itse olin tod. huonossa kunnossa ja en jaksanut ilmoittelua hoitaa, sen takia mies hoiti sen eikä sitten " kehdannut" niitä kieltää tulemasta. Hyvä että toivat eväät mukanaan mutta sitten eivät millään tehneet elettäkään lähteäkseen vaan piti sitten heittää ne ulos melkein.

Tällä kertaa olen sanonut miehelleni (toinen lapsi tulossa) että vieraita ei tartte tänne päästää heti vauvan syntymän jälkeen vaan me ilmoitamme sitten kun sopii tulla.

Ottavatko ihmiset miten helposti herneet nenään jos emme heti tahdo muita tänne pällistelemään vauvaa vaan tahdomme olla perheen kesken rauhassa? Kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla