Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset viihdy kotonaan?

Vierailija
22.03.2020 |

Kauhee valitus, kun kehoitettu kotoilemaan. Mä ainakin nautin täysin siemauksin. Aikaa lukea kirjoja ❤

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin ihmettelen. Kotona on parasta!

Vierailija
2/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää lukea kirjoja. Olen toiminnan miehiä. Jollekin kotihiirelle, jolla ei elämää tämä tietenkin sopii.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen. Ihmiset panostavat kotinsa sisustukseen ja viihtyisyyteen, mutta alkavat hyppiä seinille jo parin kotonaolopäivän jälkeen. 

Vierailija
4/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paljon, ehkä jopa enemmän yhteyttä ystäviini, kuin ennen Koronaa. Ap

Vierailija
5/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina nauttinut kotona olemisesta. Lomatkin vietän mieluiten ainakin suurimmaksi osaksi kotona. En myöskään kaipaa ihmisiä, joten kotiin eristäytyminen vaikka täysin ei olisi ongelma. Toistaiseksi ainakin käyn kuitenkin vielä töissä.

Vierailija
6/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattteko kun joskus aikanaaan kovassa suosiossa oli koottavat lenskarit.

Vierailija
7/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdytään oikein hyvin, kiitos kysymästä.

Ollaan aina viihdytty, tämä koronajuttu ei ole ainakaan meille mikään poikkeustilanne, vaan normaalia elämää kotioloissa.

Vierailija
8/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn, vähän liiankin hyvin. Tämä on viihtyisä pesä, jossa minulla on kaikki mitä tarvitsen. Duunit voin tehdä etänä, no problem! Ne tosin haittaa tätä palstailua jonkin verran, mutta muuten kaikki on ok.

Vierailija
9/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn mutta huomaan että tosi moni valittaa jo, mitään ei voi tehdä, mihinkään ei voi mennä... ja sitten kun tilanne on normaali valitetaan kun on aina kiire ja masennutaan ja burn out yms yms... Ihmiset eivät enää osaa vaan olla ja iloita pienistä asioista.

Vierailija
10/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan, kun alkuhuuma on ohi. Terassikauden ja tauti huippu osuu samoihin aikoihin. Katsotaan sitten miten hermo pitää, kun on PAKKO.

Vierailija
11/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin ihmettelen. Kotona on parasta!

Ja yksin! Näin saisi jatkua ikuisesti.

Vierailija
12/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän perheelle ei ole tämä tuonut mitään uutta. Normaalistikin viihdytään parhaiten kotosalla. Päivät töissä ja koulussa riittää ihan hyvin kodin ulkopuoliseksi elämäksi.Nytkin minä ja mies ollaan töissä, nuoret opiskelee kotona. Ihan tulla töistä, kun on ruoka valmiina!

Toki normioloissa käydään joskus jossain esim. konsertissa, mutta eipä tuo missään tunnu olla vaikka puoli vuotta poissa kaikista huvituksista. Kotona ja lähiympäristössä on vaikka mitä tekemistä. Itse luen, teen käsitöitä, askartelen, jumppaan, olen opetellut nia-tanssia, joogaan, leivon, maalaan tauluja. Kohta täällä pohjoisessakin päsee taas pyöräilemään (intohimoni), patikoimaan ja pihatöihin. Aikalailla normaalia elämää. 

Vierailija
13/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kestetä olla oman perheen/lapsien kanssa! Ei pärjätä, kuulemma. En voi ymmärtää...itse hankin lapset, koska halusin perheen, jonka kanssa olla. Miksi ne, jotka eivät pärjää, niitä lapsia hankkivat? Yhden ymmärrän, kun eihän sitä tiedä etukäteen, mitä käytäntö on, mutta että monta? Ei ymmärrä.

Vierailija
14/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi, jonka elämä ei ole muuttunut millään tavalla, mitä nyt etäpäiviä on tullut tehtyä vähän enemmän ja kaupasta tuon enemmän kerralla, että saan harvennettua käyntejä. Olen ihan ihmeissäni siitä, että tosiaan on ihmisiä, jotka ovat jatkuvasti muualla kuin kotona, jos kerran pieni kotona olo hajottaa. Miksi ihmeessä? Kotihan on ihmisen paras paikka ❤️

Vierailija
15/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kärsivät nyt ne, joilla ei ole varaa väljään asuntoon. Suomessahan asutaan muutenkin kaupungeissa ahtaissa ja rumasti suunnitelluissa asunnoissa, joiden pohjakaava ei salli mitään muuta kuin nukkumisen ja syömisen. Jos ei ole kotona mitään kunnon mahdollisuutta harrastaa ja olla, on pakko hakeutua ulos joka päivä. Etuoikeutettu keskiluokka ei tätä tietenkään ymmärrä.

Vierailija
16/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina nauttinut kotona olemisesta. Lomatkin vietän mieluiten ainakin suurimmaksi osaksi kotona. En myöskään kaipaa ihmisiä, joten kotiin eristäytyminen vaikka täysin ei olisi ongelma. Toistaiseksi ainakin käyn kuitenkin vielä töissä.

Tuo kiinnostaa, siis lomien vietto kotona. Onko tavallistakin kerrostalossa asuvalle?

Itse viihdyn hyvin kotona, mutta lomilla yleensä matkustelen (ainakin tähän saakka).

Vierailija
17/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää lukea kirjoja. Olen toiminnan miehiä. Jollekin kotihiirelle, jolla ei elämää tämä tietenkin sopii.

Zinc

Tuon sanoo jätkä joka tuntuu olevan aina palstalla. Sellainen asia kuin uskottavuus jutuissa.

Mä viihdyn kotona ja viihdyn erittäin hyvin yksin. Toisin kuin zinc osaan lukea kirjoja ja tykkään lukea niitä. Naisistakin tykkään. Niille on kieltämättä ollut ongelma että viihdyn yksin ja kahdestaan. Ei mulle isompi joukko ole mikään ongelma. En vain jaksa kiinostua.

Sekin on naisille pieni ongelma etten hypi kenenkään pillin mukaan. Olen sanonut että jos ei huvita niin ei mua ole mikään pakko katsoa. Ovesta pääsee ulos jos haluaa lähteä. Tiedän että se on varmaan raastavaa kun ei pakota mihinkään eikä vaadi mitään. Kohtelen toista kuten haluan että mua. Kaikkea voi saada kun pyytää ja aina ei saa mitä haluaa.

Vierailija
18/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Oletko sinä mies? Olen luullut sinua naiseksi kun olet niin naismainen.

Vierailija
19/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kiinnostaa, siis lomien vietto kotona. Onko tavallistakin kerrostalossa asuvalle?

Itse viihdyn hyvin kotona, mutta lomilla yleensä matkustelen (ainakin tähän saakka).

Sitä en tiedä miten yleistä on, mutta minusta lomissa parasta on juuri se kun ei ole pakko lähteä mihinkään jos ei huvita. Yleensä käyn ehkä ravintolassa syömässä mitä en muuten juurikaan harrasta, ja joskus harvoin matkustan niinkin pitkälle kuin Tallinaan pariksi päiväksi. No olen pari kertaa elämäni aikana matkustanut pidemmällekin, mutta en läheskään joka vuosi.

Kerrostalossa kyllä asun, mutta lähes kaikki harrastukset ovat sellaisia mitä teen kotona (käsityöt, pianonsoitto, lukeminen, kokkaaminen, pelaaminen, jumppa...). Lenkillä tykkään käydä lähimetsässä.

Vierailija
20/43 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on mahtavaa! Kohta lähtee parit oluet auki ja Doom Eternal kokeiluun kunhan lataus valmistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän