Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten korona vaikuttaa uraasi?

Vierailija
22.03.2020 |

Itsellä aika paljon. Olen siis ammatiltani murtovaras ja kyllähän se harmittaa, että bisnekset on seisahtuneet kun kaikki on kotona. Pitänee kohta siirtyä ihan tavan ryöstöihin, mutta ei tuolla kadullakaan oikein ketään ole. Autoista ja kaupoista voi sentään vielä näpistää tavaraa, mutta kyllä tämä koville ottaa.

Mites teillä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää harmita yhtä paljon, kun joka puolelta tulee pakkia "kiitos mutta ei kiitos", vaikka on koulutusta ja kokemusta. Muillakin alkaa olla hankalaa, joten oma olo on vähän helpottunut. Uran suhteen siis, ei tietenkään muuten.

Vierailija
2/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hakkeri ja kyllä kelpaa. Ihmiset vierailee kaiken maailman sivustoilla jotka jättää koneen auki tietoturvahyökkäyksille. Ei sitä kotona paljon muuta tekemistä ole kuin tumputtaa näemmä, niin tulee klikkailtua kaikenlaisia epäilyttäviä mainoksia. Otan kaiken ilon irti kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumartuessa ura kurkkaa vähän kalsarien sisältä kuten aina ennenkin. Ei näkyviä muuyoksia siis.

Vierailija
4/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Telian myyjä. Olen siirtynyt kauppakeskuksista väijymään ihmisten ikkunan taakse.

Vierailija
5/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Jehovan todistajana elämä kyllä hymyilee. Voi ihan rauhassa rinkutella ovikelloja kun kukaan ei voi uskottavasti esittää etteikö muka olisi kotona. Lentolehtisten menekki on aivan uudella tasolla ja monet ovat niin tylsistyneitä kotona, että yhtäkkiä Jahveen ilosanoma alkaakin kiinnostaa.

Vierailija
6/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen talonvaltaaja. Heikostihan täällä menee, kun heti kun pääsee johonkin majoittumaan niin tulee omistaja hätyyttämään että pääsee itse karanteeniin.

Vierailija
7/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta näyttää lisätienestiä ei oikein voi tehdä nyt kun nuuskaa ei pääse ostamaan ruotsin puolelta.

Vierailija
8/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Telian myyjä. Olen siirtynyt kauppakeskuksista väijymään ihmisten ikkunan taakse.

Hesarimyyjä täällä. Itse huutelen postiluukusta tarjouksia.

Vierailija
9/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalan opiskelija. Ensin ura hidastuu, koska valmistumistani viivästetään minusta riippumattomasta syystä. Kunhan pääsen valmistumaan, niin varmasti on työpaikka heti tarjolla. Ihan kuten olisi ollut ilmankin koronaa.

Vierailija
10/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hoitoalan opiskelija täällä saa tehä yllättäen keikkaa tämän tuosta. Opiskelut saattavat venyä, mutta saan ehkä hieman työkokemusta.

Vierailija
11/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatrolli täällä. Yleisöni on moninkertaistunut ja olen niittänyt ennätysmäärän alapeukkuja.

Vierailija
12/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen lama, että en varmasti ehdi saada töitä enää mistään. Olen yli viisikymppinen pitkäaikaistyötön.

Vierailija
13/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itsensäpaljastelijana ei paljoa vaihtoehtoja kyllä ole. Olen harkinnut esimerkiksi parvekkeelleni siirtymistä, että naapurit sitten ainakin näkisivät.

Vierailija
14/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katusoittaja. Olen siirtynyt soittamaan nokkapilliäni rappukäytäviin ja roskakatoksiin, muualla ei liiemmin ihmisiä näy. Joskus antavat vessapaperiarkin vaivanpalkaksi.

Vierailija
15/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erään pienehkön paikkakunnan kylähullu. Ennen bravuurini oli kietoutua vessapaperiin keskellä katua ja sitten säikytellä vastaantulijoita epämääräisellä örinällä, mutta nyt tämä ei enää onnistu. Olen yrittänyt korvata vessapaperia esim. Nessu-nenäliinoilla, mutta en saa samanlaista muumioefektiä aikaan. Pitänee keksiä uusi vakioshow.

Vierailija
16/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt ei taatusti lopu, t.sh.

Vierailija
17/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä ketjussa tapahtuu :D

Vierailija
18/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut vaihtelua elämään, kun ihmiset eivät enää liiku niin ennalta-arvattaviin aikoihin. Toisaalta vieraiden käynnit vähentyneet. T: naapurikyylä

Vierailija
19/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huippuluokan roskisdyykkari, ja parin kuukauden päästä koittaa kulta-ajat kun ne joukolla hamstratut kuivatarvikkeet alkavatkin mennä vanhaksi. Vesi kielellä odottelen sitä, toistaiseksi tosin huonosti menee kun ei viitsi enää puoliksi syötyjä ruokia pistää poskeensa.

Vierailija
20/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut vaihtelua elämään, kun ihmiset eivät enää liiku niin ennalta-arvattaviin aikoihin. Toisaalta vieraiden käynnit vähentyneet. T: naapurikyylä

Täällä toinen. Olen päättänyt päivittää työkalupakkiani nyt ja ostin stetoskoopin että varmasti kuulen kaikki naapurissa käytävät keskustelut. Yleensä hormeista ja liesituulettimesta kuulee nyt suurin piirtein mistä puhutaan, mutta jotkut ovat ilmeisesti havahtuneet siihen, että kaikki ovat nykyään kotona ja koittavat puhua hiljempaa. Siihen sitten tepsii laittaa stetoskooppi seinään (tai rappukäytävässä oveen) kiinni.

Onhan se ärsyttävää kun pitää käyttää rahaa välineistöön mutta tässä tilanteessa sijoitus tulee kyllä maksamaan itsensä takaisin moninkertaisesti.