Miten korona vaikuttaa uraasi?
Itsellä aika paljon. Olen siis ammatiltani murtovaras ja kyllähän se harmittaa, että bisnekset on seisahtuneet kun kaikki on kotona. Pitänee kohta siirtyä ihan tavan ryöstöihin, mutta ei tuolla kadullakaan oikein ketään ole. Autoista ja kaupoista voi sentään vielä näpistää tavaraa, mutta kyllä tämä koville ottaa.
Mites teillä?
Kommentit (26)
Itse olen huutelija, huutelen ikkunasta naapurin kakaroille että olisivat hiljaa ja ohikulkijoille kaikenlaisia törkeyksiä. Harmikseni liiketoiminta on kyllä hiipunut, ei ole niin paljoa enää ihmisiä ulkona. Olen harkinnut, että josko siirtyisin sujauttelemaan postiluukuista aiheettomia heippalappuja sen sijaan, saisi edes jotenkin bisnekset pysymään elossa. Näinä aikoina kyllä joustavuus on valttia.
Työtön. Arki jatkuu kuten aiemmin.
Pullonkerääjänä on hankalat ajat. Ihmiset ryypiskelevät nyt lähinnä kodeissaan. Jos kadulle onkin jäänyt joku satunnainen tölkki, ei sitä oikein uskalla poimia kun jos siinä sitten onkin korona.
Olen flash mob -tanssija. Valitettavasti huonot ajat edessä, kun ulkona ei enää ole yleisöä, jolle tempauksia voisi järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Näin itsensäpaljastelijana ei paljoa vaihtoehtoja kyllä ole. Olen harkinnut esimerkiksi parvekkeelleni siirtymistä, että naapurit sitten ainakin näkisivät.
Kolleega hyvä, nyt on oivat ajat opetella veppikameran käyttö, intternetissä on ihan eri laajuuden yleisö joille voi rauhassa viuhahdella. Yksi haittapuoli on, että ovat kovin tottuneita siihen vehkeiden näkemiseen chattiruuduilla, on vaikea saada kunnon reaktiota aikaan. Mutta itse otan sen vain tilaisuutena parantaa ammattitaitoani, rautainen ammattilainen saa kyllä kimeän kirkaisun aikaan netissäkin.
Olen ammatiltani formulakuski ja kauden alku on viivästynyt. Käy aika pitkäksi kaiken tämän vapaa-ajan kanssa.