Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero ja parisuhde

Hanna
22.03.2020 |

En löytänyt täältä keskustelualuetta, joka keskittyisi seksin lisäksi tarkemmin parisuhteeseen, joten laitan viestini nyt tähän
Tarvitsisin vähän vertaistukea pieneen ongelmaani, joka aktivoitui taas.

Olin 19-vuotias, kun tapasin ihanan miehen. Hän oli tuolloin 55-vuotias ja ikäerostamme huolimatta pidimme yhtä pari vuotta. Seksin merkeissä, tietenkin enimmäkseen, mutta oli siinä hirveän paljon muutakin. Ihastuin kamalasti siihen kypsään charmiin, itseluottamukseen ja todella arvostavaan suhtautumiseen minua kohtaan. Niin, ja tietysti ylivoimaisesti elämäni parhaaseen seksiin. Hän lumosi minut aivan totaalisesti! Olin lähes tahdoton hänen seurassaan ja nautin elämästäni aivan loputtomasti.
Ikäerosta tuli sitten kuitenkin ongelma ja erosimme. Päädyin yhteen lopulta ikäiseni miehen kanssa ja menimme myöhemmin naimisiin. Avioliitto loppui eroon noin kymmenen vuoden jälkeen, yhdessä ehdimme olla 13 vuotta.

Tuossa äskettäin kävelin eräänä lauantai-iltapäivänä kaupungilla ja tuo nuoruuteni rakkaus käveli vastaan. Emme siis olleet nähneet tai edes jutelleet moneen, moneen vuoteen. Hän pyysi minut lounaalle ja pitkä tarina lyhennettynä, kahden tunnin kuluttua jälleennäkemisestämme laukesin hänen syliinsä asuntoni olohuoneen sohvalla.
Huomasin, että upposin siihen samaan tilaan, missä olin hänen kanssaan silloin vuosia sitten. Odotan hänen vierailujaan ja hänen näkemistään aivan tuskaisena. Hän saa minusta irti jotain omituista, ylitsevuotavaa himoa ja halua, jonka kadotin avioliittovuosinani. Keskiössä on nyt, jos mahdollista, seksi vieläkin enemmän kuin silloin joskus. Ja se on yhä parasta, mitä olen koskaan saanut. Helposti.

Ongelmani on vanha tuttu. Minä olen nyt 35 ja hän on 71. Mietin, voinko sitoutua jakamaan elämäni hänen kanssaan. Todennäköisyys on, että yhteinen elämämme parhaassakin tapauksessa loppuu, kun minä olen vielä suhteellisen nuori. Lapsista on turha edes haaveilla tässä tapauksessa. Haluaisin kyllä olla hänen kanssaan. No kukapa ei haluaisi arvostavaa, jännittävää ja rakastavaa parisuhdetta, johon kuuluu paljon läheisyyttä ja ihanaa seksiä?

Onkohan kenelläkään täällä takana tai meneillään tilannetta, jossa samaa joutuisi pohtimaan? Kiinnostaisi kuulla teidänkin pohdintojanne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah :) Porilaisella runosuoni taas sykkii. Ei siinä mitään, ihan hyvin sä vedät.

Vierailija
2/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä tuo fyysinen puoli synkkaa, niin nautiskelisin tilanteesta niin kauan kuin sitä kestää.

En stressaisi millään parisuhdeajatuksilla, miksi teidän pitäisi sellaista päättää?

Hengaatte niin kauan kun hengaatte, ei siinä sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ihan tajunnut...

Vierailija
4/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ihan tajunnut...

Eli nussitte ja naitte niin kauan kuin vanhalla ukonkäppänällä vehkeet toimii. Sitten vaihdat nuorempaan.

Vierailija
5/7 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin ap. Pitäisköhän sun hoitaa isäsuhteesi kuntoon koska ei tuo tervettä ole.

Vierailija
6/7 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olit tahdoton hänen seurassaan." Kuulostaa vähän vaaralliselta suhteelta.

Mikä ikäerossa sitten on ongelmana? Muiden oletukset?, Pelko että joudut hänen omaishoitajakseen?, Vallan epätasapaino?, Ei yhteisiä harrastuksia tai jaettuja ajatuksia?

Vierailija
7/7 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän