G: Mikä tänään on ilahduttanut sinua?
Koetetaan edes yksi ketju saada aikaan tänään, jossa puhutaan hyvistä asioista. Palstalla kukkii aivan liikaa nyt haukkuminen, viha ja negatiivisuus, vaikka aivan valtion ylin johtokin vetoaa suomalaisiin positiivisuuden ja yhteishengen luomiseksi.
Minua ilahduttaa kaunis auringonpaiste ja ikkunalla kuikuileva kissani, joka tarkkailee kiihkeästi ulkona sirkuttavia pikkulintuja.
Aamupalalle paistamani foccacian rosmariininen tuoksu. Kävelylenkin odotus. Kummitytön hauska Whatsap-viesti.
Kommentit (412)
Pyörälenkki etätöiden päälle. Haisteltiin meren tuoksua ja katseltiin joutsenen lähelle lipumista, tuli kunnolla nälkä kun sai raitista ilmaa. Tehtiin ulkoilun jälkeen ihanan teinipoikani kanssa huippuhyvät pitsat!!!
Kävin puutarhakaupassa ja leikkasin etupihan pensaat ja siivosin niiden alustat, laitoin alle kuorikatetta ja pikkunarsisseja.
Kevät!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Askartelin linnunpöntön pihapuuhun ja näin aamulla sinitiaisen tutkailemassa reiän luona ja kävi sisällä tutustumassa ehkä tulevan perheensä yksiöön.
Hyvä kun otit puheeksi! Mullakin on yksi pönttö, joka pitäisi kiinnittää puuhun. Pitääkin tehdä se jo viikonloppuna, koska linnut etsivät pesäpaikkoja nyt.
Mun piti tehdä se jo viime vuonna, mutta pönttö jäi pihalle ja siitä tulikin ampiaispönttö...
🇺🇦🇮🇱
Ostin Fortumin osakkeita tänään ja iltaan menessä kurssi oli noussut + 5%.
Jotain positiivista kun muuten salkku on yli 30% miinuksella.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin ilma, ostin pullon samppanjaa ja valtavan kukan. Tulee 50v päivät halvaks kun ei tarvii vieraita kestitä :D
Onnittelut!845
Hallituksen ja pääministerin kannatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen ja superkiitollinen, että saan olla mieheni kanssa tässä terveyskeskuksen saattohoitohuoneessa. Huone on kaiken lisäksi valoisa, kaunis ja levollinen.
Virtuaalihalaus! Lohtua ja lämpöä!
Kiitos! Tuli hyvä olo. Yleensä täällä tulee vain ilkeitä kommentteja.
Ledkynttilä palaa, kukkia ympärillä, mies nukkuu levollisesti. Kiitos morfiinista!
Tänään on ilahduttanut aurinkoinen joskin aika viileä sää. Ja kevään ensimmäiset leskenlehdet.
Löysin kaapista joulusuklaata! Mikä aarre, kun kaipasin jotain herkkua!
Ottakaa nyt huumorilla tämä viestini. En kirjoita sitä provomielessä pilatakseni ketjua, vaan olen ihan oikeasti iloinen tästä: peräpukamalääkkeistä! Olen iloinen, että elän aikana, jolloin on olemassa helposti saatavia lääkkeitä peräpukamiin. Mulla on ihan lieväoireiset pukamat, mutta niiden vaikutus hyvinvointiini on kuitenkin sen kokoinen, että iloitsen vilpittömästi pukamalääkkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakka ilahdutti. Mun kissalla oli ollut jo päiviä vatsa kovalla, papanamaista kovaa ulostetta. Nyt ei ollut kakannut ollenkaan kahteen vuorokauteen. Kissa käyttäytyikin levottomasti. Olin huolissani mahdollisesta suolitukoksesta. Tänään aamulla heräsin mojovaan paskanhajuun ja ilahduin suuresti nähdessäni valtavan hyväkoostumuksellisen kakkapötkön hiekkalaatikossa!
Tiedän tunteen!! Ilostuin puolestasi!!
Minä myös. Lemmikkien suolentoiminnat on tärkeitä asioita. Meidän kissa söi ilmapallon ja sitä sitten odoteltiin, että koskas tulee ulos vai tuleeko ollenkaan. Sama kissa söi vauvan tutista imuosan ja taas odoteltiin tulosta.
Kaunis ilma, olin pitkään koiran kanssa ulkona, metsässä. Nyt vähän siivoilen ja kohta lähden iltavuoroon töihin Jorviin. Olen sh. Tällä hetkellä kaikki hyvin.
Tänään on perjantai ja pääsee taas laitumille. Noin 4 tuntia vielä ja sitten kirmaamaan sunnuntai iltaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Lemmikkien suolentoiminnat on tärkeitä asioita. Meidän kissa söi ilmapallon ja sitä sitten odoteltiin, että koskas tulee ulos vai tuleeko ollenkaan. Sama kissa söi vauvan tutista imuosan ja taas odoteltiin tulosta.
No, kuinka kävi?
🇺🇦🇮🇱
Meillä on ollut ihanan rauhallinen aamu. Jokainen on saanut herätä rauhassa. Olen iloinen, että meidän lapsesta on tullut niin iso, että pärjää aamuisin hetken yksin ja me aikuiset voimme herätä omaan tahtiin. Minulla on alkamassa myös iso elämänmuutos, johon kuuluu toinen, hyvin tärkeä ihminen. Olen niin onnellinen, että olen saanut tavata tämän ihmisen.
Ja rauhallisen aamun takia sain päivän niin ihanasti käyntiin, että saimme kodinkin järjestykseen. Päiväunien jälkeen on hyvä imuroida ja nauttia puhtaasta kodista.
Pihalla alkaa näkyä ensimmäisiä kevään merkkejä, lumikelloja ja skilloja. Ja tänään oli tosi valoisaa jo kuuden jälkeen aamulla.
En ole tänäänkään nähnyt yhtäkään pas kaista kånkenia! Ihana päivä!
Joka puolella on hiljaisempaa kuin eilen.
Siivosin keittiötä, pesin pyykkiä.
Söin pizzaa.
Katselin tukkaani, joka on aika luonnontilainen.
Tilaamani vajaan 50€ arvoisen puseron saapuminen