Veikkaa sairastutko koronaan?
Kommentit (55)
Varmaan, oon saanut joka vuosi muutkin flunssat.
Veikkaan sairastuvani. 2/3 perheestä joutuu käymään töissä kodin ulkopuolella. Asumme Pk-seudulla.
Sitä on mahdotonta ennustaa. Tulee jos on tullakseen. Teen kaiken voitavani etten saisi koronaa.
Luultavasti. Olen töissä sairaalassa ja matkustan sinne julkisilla. Eipä se muuten haittaa, paitsi pitää olla kotona sairastamisaika.
Uskon saavani Koronan ehkä ensi syksynä tai talvena kun tauti on jo laantumaan päin. Näin kävi mun kohdalla myös sikainfluenssan kanssa
Veikkaan, että en. En juuri koskaan sairastu.
Luultavasti en, asun niin kertakaikkisen syrjässä
Vierailija kirjoitti:
Uskon saavani Koronan ehkä ensi syksynä tai talvena kun tauti on jo laantumaan päin. Näin kävi mun kohdalla myös sikainfluenssan kanssa
Tuli mieleen tuosta sikainfluenssasta, että silloin kun sitä oli, niin olin suoraan tekemisissä ihmisten kanssa joilla se oli. Itse en siihen sairastunut. Tosin taas olen useasti ollut kausi-influenssan kourissa. Joten vaikea sanoa saanko koronan.
Sairastun. Työmatka bussilla ja sairaalaan töihin niin ihme olisi jollen sairastuisi. Henkilökunta muissakin maissa sairastunut paljon.
Mahdollisesti, ja syynä todennäköisimmin se, että mies tuo sen töistään kotiin. Minä ja lapset olemme kotona ja noudatamme suosituksia, mutta kenties se on lähes turhaa, kun mies on töissä paikassa, jossa on paljon ihmiskontakteja ja on se vaan niin, että hän ei itse ole mielestäni riittävän tarkka hygieniasta ja hän käy edelleen toisinaan työpäivän jälkeen kauppakeskuksessa. Ehkä omalla toiminnallani lähinnä vain lykkään sairastumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta sikainfluenssasta, että silloin kun sitä oli, niin olin suoraan tekemisissä ihmisten kanssa joilla se oli. Itse en siihen sairastunut. Tosin taas olen useasti ollut kausi-influenssan kourissa. Joten vaikea sanoa saanko koronan.
Olen hyvissä eristyksissä, vain minä ja yksi toinen perheenjäsen ja käymme vain kaupassa. Toisaalta olen käynyt pankissa viime viikolla ja kaupungissani on todettu korona ihmisellä, jonka kerrotaan liikkuneen koronan kanssa myös pankissa.
Uskon että jossain vaiheessa kyllä saan tartunnan, koska asun kaupungissa.
Melko varmasti. Olen töissä sairaalassa, ja täällä tartuntariskiin suhtaudutaan kuin vitsiin. Kuljetan näytteitä ilman mitään suojavarusteita, hanskoja sentään saa halutessaan käyttää.
Sairastun. Asun pääkaupunkiseudulla. Mies ja minä käymme normsalisti töissä.
No veikataan nyt sitten että sairastun, mutta vasta joskus toukokuussa, ja tauti tulee lievänä. Kerron sitten syksymmällä että menikö veikkaus oikein...
ja mistäs tietäisin että sairastunko flunssaan vai koronaan :)