Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä haittaa siitä on että antaa ala-aste- tai päiväkoti-ikäisen pelata rajattomasti?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nuo perustelut (sosiaalinen elämä ja hyvinvointi kärsii, noin pienen pitäisi ulkoilla kavereiden kanssa jne.), koska nyt karanteenin aikana mikään noista ei toteudu. :D Kaikkien on käytännössä istuttava kotona jatkuvasti, ulkoilukin ehkä kielletään pian.
Eli mitä tämä karanteeni tekeekään meidän terveydellemme?
Vertaatko poikkeustilannetta koko lapsuusaikaan? Pikkuisen eri asia. Toistaiseksi ulkoilua ei ole kielletty.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siitä kun mikään ei tunnu miltään, kun pelaamisesta saa niin hyvät kiksit.