Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä mielellä nyt, kun huomenna jatkuu taas kotikoulu?

Vierailija
22.03.2020 |

?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujui ekatkin päivät, joten ei mitään harmia.. vuosiluokat 2 ja 7

Vierailija
2/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sujui ekatkin päivät, joten ei mitään harmia.. vuosiluokat 2 ja 7

Joudutko opettamaan kakkosluokkalaista kädestä pitäen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysiluokkalainen hoitaa itse opiskelunsa. Lapsen koulussa on tosi hyvin saatu etäkoulu järjestettyä

Vierailija
4/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatku. Meidän pojat menee huomenna kouluun. En kestä tätä tilannetta enään. Toinen on tokalla ja toinen kolmannella. En saa heitä tekeen mitään kotona, "koska ei me olla koulussa".

Vierailija
5/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa.

Vierailija
6/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mennyt ihan kivasti. Opettajilta on tullut selvät ohjeet tehtäviin ja 4-luokkalainen on suoriutunut niistä hienosti. Jos tehtävänannon taso pysyy samana kuin viime viikolla oli, niin uskon että etöopiskelussa hän oppii enemmän. :)

Vierailija
7/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entistä tyytyväisempi siitä, että lapset ovat isällään ja hän on lähivanhempi.

Vierailija
8/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että hyvin. Ekat päivät meni hyvin, joten odotan hyvää tulevalta. Nyt me tosin saatiin ihan lukkari jota noudattaa, vähän jänskättää, mut kyl se siitä. Pitää saada vaan rutiini tähän.

Vierailija
9/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatku. Meidän pojat menee huomenna kouluun. En kestä tätä tilannetta enään. Toinen on tokalla ja toinen kolmannella. En saa heitä tekeen mitään kotona, "koska ei me olla koulussa".

Siis mitä? Miten sä oot kasvattanut lapsesi, jos eivät tottele vanhempiaan tuon vertaa?

Vierailija
10/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää. Mun lapset ei saa mennä kouluun, koska ovat jo 4, 6 ja 9 luokilla. En voi olla pois töistä, jossa 8-16 ja työmatkat, niin 7-17. Sitten pitäs vielä tehdä ruoka ja vahtia vieressä että noi tekee edes jotain kouluhommia. Ennen viittä ei ole tapahtunut mitään. Oon ihan loppu ja itken itseni uneen. Ja opettajat on laittanu tosi ilkeitä viestejä että ilmoittavat kohta lastensuojeluun jos lapseni ei tee koulutehtäviä. Se nyt vielä puuttus, että lapset otettais huostaan.

Vierailija
11/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Miten sä oot kasvattanut lapsesi, jos eivät tottele vanhempiaan tuon vertaa?

Totta. Tää perhe vois ilmoittautua Supernanny-ohjelmaan.

Vierailija
12/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen entistä tyytyväisempi siitä, että lapset ovat isällään ja hän on lähivanhempi.

Miten teil on yleensä mennyt isä lähivanhempana? En ole aikaisemmin törmännyt semmoisiin joilla näin päin. Mielessäni kävi että laittaisin lapset isälleen etäkoulun ajaksi. Hän on paljon fiksumpi näissä, enkä osaa mitään opettaa

Vierailija
13/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat tyytyväisiä tilanteeseen, koska meillä kotona ei ole inkluusiota häiritsemässä opiskelua

Vierailija
14/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt te vanhemmat, jotka ette saa lapsianne tekemään töitä: aikuisuutta kehiin! Ymmärrättekö, että nyt menee pahasti pieleen lapsen kanssa. Nämä onnettomien vanhempien lapset menevät huomenna paimennettaviksi kouluun, levittävät tautia ja lisäksi opettaja joutuu repeytymään kahteen ihan erilaiseen työhön yhtä aikaa.

Vierailija
15/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysiluokkalainen hoitaa itse opiskelunsa. Lapsen koulussa on tosi hyvin saatu etäkoulu järjestettyä

Sama täällä, hyvin menee. Ja tykkää, kun lyhyt koulumatka ja mukavampi tuoli ja välitunnilla voi pötkötellä sängyssä.

Vierailija
16/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran joudutte valvomaan pienten tehtäviä?

Vierailija
17/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. Jopa niin hyvin, että olen ajatellut tehdä tästä pysyvän käytännön. Koulussa menee vain turhaan aikaa hukkaan, kun odotellaan, että niiden viiden inkluusio-oppilaan pelleilytuokio loppuu. Koulussa 6 tuntia vastaa kotiopetuksessa yhtä tuntia.

Vierailija
18/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tarvi paljon perään katsoa. Ovat niin tunnollisia.

Vierailija
19/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät kai he itse katso Wilmasta tehtäviänsä? Kai aikuinen tekee sen?

Vierailija
20/133 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät kai he itse katso Wilmasta tehtäviänsä? Kai aikuinen tekee sen?

Wilma on molempien puhelimessa ja osaavat käyttää sitä. Toinen tokalla ja toinen viidennellä.