Miten pitkä lautarintainen nainen voi olla seksikäs?
Kommentit (27)
En taas ite oo koskaa ymmärtäny että mitä erikoista on pitkissä jaloissa??? :D itekki pystyn harppaa pitkii askelii enkä tosiaan pidä sitä seksikkäänä asiana xDDD
emt, must kaikki on mitä on, ja ite tosi tyytyväinen et oon pienikokoinen, se on osa mun seksikkyyttä ja ehdottomasti se tärkein asia miks tunnen itteni naiseks. :) jos olisin pitkä, ajattelisin varmaa et no ainaki näyn kauas ;D mut onneks en oo ! :) tyytyväinen näin <3
Vierailija kirjoitti:
M i e s kirjoitti:
Oikein hyvin voi. Ihan paras kroppa.
Taidat olla piilo....ho...mo. Ainakaan maskuliininen mies ei pidä lautarintaisista naisista, vaan muodokkaista. Kokemusta on.
Hah, klovni.
Maskuliinisuutta korostavat ne niitä kaappieläjiä usein ovatkin. Homokulttuurissakin voimakas maskuliinisuus on kovaa huutoa. Ei ne karhusedät ja nahkakoppalakit vitsejä ole.
Vierailija kirjoitti:
En taas ite oo koskaa ymmärtäny että mitä erikoista on pitkissä jaloissa??? :D itekki pystyn harppaa pitkii askelii enkä tosiaan pidä sitä seksikkäänä asiana xDDD
emt, must kaikki on mitä on, ja ite tosi tyytyväinen et oon pienikokoinen, se on osa mun seksikkyyttä ja ehdottomasti se tärkein asia miks tunnen itteni naiseks. :) jos olisin pitkä, ajattelisin varmaa et no ainaki näyn kauas ;D mut onneks en oo ! :) tyytyväinen näin <3
Mä oon pitkä mies ja kävelen nopeesti. En vaan kestä ihmisiä, jotka sipsuttelee tai lyllertää eteenpäin. Koko ajan saa olla odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
M i e s kirjoitti:
Oikein hyvin voi. Ihan paras kroppa.
Taidat olla piilo....ho...mo. Ainakaan maskuliininen mies ei pidä lautarintaisista naisista, vaan muodokkaista. Kokemusta on.
Persujen puoluetoimisto tiedottaa?
Kyllä voi olla seksikäs.
Jos ei sitä tajua,niin ehkä on parempi olla kotikaranteenissa koronan jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
No esim. Keira Knightley ja Kate Hudson
Hudson ei ole lautarintainen vaan sopivan kokoiset silikonit hänellä 👍