Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkä lautarintainen nainen voi olla seksikäs?

Vierailija
21.03.2020 |

Kertokaa???

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M i e s kirjoitti:

Oikein hyvin voi. Ihan paras kroppa.

Taidat olla piilo....ho...mo. Ainakaan maskuliininen mies ei pidä lautarintaisista naisista, vaan muodokkaista. Kokemusta on.

Vierailija
22/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas ite oo koskaa ymmärtäny että mitä erikoista on pitkissä jaloissa??? :D itekki pystyn harppaa pitkii askelii enkä tosiaan pidä sitä seksikkäänä asiana xDDD

emt, must kaikki on mitä on, ja ite tosi tyytyväinen et oon pienikokoinen, se on osa mun seksikkyyttä ja ehdottomasti se tärkein asia miks tunnen itteni naiseks. :) jos olisin pitkä, ajattelisin varmaa et no ainaki näyn kauas ;D mut onneks en oo ! :) tyytyväinen näin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M i e s kirjoitti:

Taidat olla piilo....ho...mo. Ainakaan maskuliininen mies ei pidä lautarintaisista naisista, vaan muodokkaista. Kokemusta on.

Hah, klovni.

Maskuliinisuutta korostavat ne niitä kaappieläjiä usein ovatkin. Homokulttuurissakin voimakas maskuliinisuus on kovaa huutoa. Ei ne karhusedät ja nahkakoppalakit vitsejä ole.

Vierailija
24/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taas ite oo koskaa ymmärtäny että mitä erikoista on pitkissä jaloissa??? :D itekki pystyn harppaa pitkii askelii enkä tosiaan pidä sitä seksikkäänä asiana xDDD

emt, must kaikki on mitä on, ja ite tosi tyytyväinen et oon pienikokoinen, se on osa mun seksikkyyttä ja ehdottomasti se tärkein asia miks tunnen itteni naiseks. :) jos olisin pitkä, ajattelisin varmaa et no ainaki näyn kauas ;D mut onneks en oo ! :) tyytyväinen näin <3

Mä oon pitkä mies ja kävelen nopeesti. En vaan kestä ihmisiä, jotka sipsuttelee tai lyllertää eteenpäin. Koko ajan saa olla odottamassa.

Vierailija
25/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M i e s kirjoitti:

Persujen puoluetoimisto tiedottaa?

Vierailija
26/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla seksikäs.

Jos ei sitä tajua,niin ehkä on parempi olla kotikaranteenissa koronan jälkeenkin.

Vierailija
27/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. Keira Knightley ja Kate Hudson

Hudson ei ole lautarintainen vaan sopivan kokoiset silikonit hänellä 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi