Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskiontelotulehdus väsyttää?

Vierailija
21.03.2020 |

Minulla on pitkittynyt poskiontelotulehdus, nyt 3. Ab-kuuri peräkkäin. Hillitön väsymys vaivaa. Onko todellista että on näin väsynyt päivällä nukuin 2h päiväunet ja koko päivän olen viettänyt sängyssä.. Onko muita kohtalotovereita? Neuvoja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Antibiootit auttaisi mutta jostain syystä nykydiktriinin mukaan täytyy sinnitellä viimeiseen asti ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa usein väsyttää. Nuku estoitta, mutta koeta myös syödä ja juoda kunnolla, ja katso että saat riittävät vitamiinit.

Vierailija
4/6 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Antibiootit auttaisi mutta jostain syystä nykydiktriinin mukaan täytyy sinnitellä viimeiseen asti ilman.

nykydoktriinin eli vallitsevan hoitosuosituksen mukaan kaikki muut konstit ensin kun pelätään syntyvän antibioottiresistenssiä (vaikka henkilö ei olisi saanut kuuria moneen vuoteen)

Sama juttu kuin ilmastoasioissa; jossain päin maailmaa saa vapaasti sekä saastuttaa että antibiootteja, me  hoidetaan asia sitten täällä kuntoon kun ei käytetä perustellustikaan.

Vierailija
5/6 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdustila väsyttää aina. Itse saan kerralla kuurin, joka puree tulehdukseen välittömästi.

Vierailija
6/6 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelotulehdus väsyttää, koska se on pitkäaikainen tulehdustila.

Kokeile ruokavaliota, jossa ei ole maitotuotteita ja sokeria, se toimii monella. Auttaaa monesti siinäkin tapauksessa, että on kyseessä rakeentellisesti liian ahtaat tiehyet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi