En pääse salille, lihasatrofia pahenee, liikuntakyky vaarassa
En tiedä mitä tehdä. Kaikki salit kiinni pahimmillaan pari kuukautta, ehkä pidempäänkin. Hoitava lääkäri kehotti jatkamaan käyntejä esim. käyden öisin tyhjällä kuntosalilla. Mutta ne kaikki ovat kiinni! Kotitreeni ei korvaa salia.
Kommentit (40)
Kyllä kotitreenillä paljon saa aikaiseksi kun vaan tekee. Lopeta vinkuminen ja ala punnertaa.
No kuole sitten. Tai treenaa himassa kuten muutkin.
luonto korjaa nyt avuttomat ja aivottomat pois
Ei kotitreeni riitä korvaamaan tapauksessani kuntosalia. Yritetty jo aiemmin. Tilanteeni on pitkään jatkuessaan erittäin hankala. Olen ollut toimintakyvyltäni normaali määrätietoisen harjoittelun ansiosta. Nyt on todellinen riski että lihaksia sidekudostuu liikaa. Kyseessä on palautumattomuus tila. -ap
Mitä siellä kuntosalilla muka voi tehdä silläaista mitä kotona ei?
Uusavuttomuuden huippu. Hanki kehopositiivinen av-mamma ja ala harrastamaan eukonkantoa.
Millaisia painoja tarviit? Osta kotiin kahvakuula tai pari.
Hanki voimakuminauhoja, halpoja ja monipuolisia treenejä niillä voi oikein hyvin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Et taida ollenkaan ymmärtää, mitä lihasten sidekudostuminen on. -
Hyvä ja monipuolinen liikunta on minulle elintärkeää, tai saatan joutua esim. pysyvästi pyörätuoliin. Kyykkäilen joka päivä kotona, mutta se ei pysäytä prosessia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja monipuolinen liikunta on minulle elintärkeää, tai saatan joutua esim. pysyvästi pyörätuoliin. Kyykkäilen joka päivä kotona, mutta se ei pysäytä prosessia.
ap
No tee sitä hyvää ja monipuolista liikuntaa, ei siihen mitään salia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo tee sitä hyvää ja monipuolista liikuntaa, ei siihen mitään salia tarvita.
Tämän foorumin lukijoiden tietämättömyys jaksaa ällistyttää :( -ap
Kaikki salit ovat kiinni? No miten minä sitten pääsin treenaamaan viime yönä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki salit ovat kiinni? No miten minä sitten pääsin treenaamaan viime yönä
Ehkä sun kotikaupungissa -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo tee sitä hyvää ja monipuolista liikuntaa, ei siihen mitään salia tarvita.
Tämän foorumin lukijoiden tietämättömyys jaksaa ällistyttää :( -ap
Ap:n uusavuttomuus jaksaa ällistyttää 😱
Millaisia harjoituksia teet salilla? Jos vaikka osattaisiin neuvoa vastaavia kotiharjoituksia.
Mene juutuupiin ja etsi sellaisen äijän kuin "scooby1961" videoita. On erikoistunut antamaan ohjeita siitä, kuinka kotioloissa minimibudjetilla pystyy treenaamaan
Muitakin sairaita on nyt kotosalla, joille on hyvin tärkeää liikkua. Nyt pitää vaan soveltaa ja katsoa vaikka ohjeita youtubesta. Lopeta tuo marttyyrimainen prinsessana olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kotona pystyy kyllä ihan monipuoliseen lihastreeniin jos vain haluaa. Netti on pullollaan kotiohjelmia, senkun valitset itsellesi sopivimmat. Pelkkä kyykkääminen ei ketään kunnossa pidä.
Mitä ap sitten haluaisi tehtävän? Yksityisyrittäjän pitämään häntä varten salia auki? Kuntaa ostamaan laitteet kotiin?
Hädässä korvaa.