Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussit seis!

Harventakaa edes!
21.03.2020 |

HSL!! Lopettakaa välittömästi bussien liikennöinti PK-seudulla. Oletteko te ihan kuutamolla siellä? Teidän bussit veivaa PK-seudulla - miltei tyhjinä - miksi? Kohta tulee voimaan ulkonaliikkumiskielto. Onko teillä niin kuin lainkaan tajua omasta toiminnastanne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä meinaat että sht menee töihin

Ostaako valtio kaikille auton

Vierailija
2/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mä pääsen töihin, idari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL:llä tuhlaa veronmaksajien rahoja aivan surutta! Espoossa bussit jyrää 10 minuutin välein myös keskellä päivää, eikä niissä ole matkustajia! Mutta eipä tämä taida monia kiinnostaa. Nyt koronan aikana bussit veivaa yhtä tiheästi, eikä niissä ole kuskin lisäksi ketään!! Voi herra varjele..

Vierailija
4/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi ne voi puolittaa ajomäärä ja lomauttaa henkilökunnan

Vierailija
5/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä kun kulkevat melko tyhjinä, niin me kriittisten alojen työntekijät päästään turvallisesti töihin. Ei tässä oikein ehdi autoakaan hankkimaan, kun pitäisi aloittaa ajokortin suorittamisesta... Jos vuoroja harvennetaan niin väki tiivistyy ja tartuntariski kasvaa. Pitäisi välttää sellaisia rajoitustoimia, jotka käytännössä lisäävät ihmisten läheisyyttä toisiinsa.

Vierailija
6/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä kun kulkevat melko tyhjinä, niin me kriittisten alojen työntekijät päästään turvallisesti töihin. Ei tässä oikein ehdi autoakaan hankkimaan, kun pitäisi aloittaa ajokortin suorittamisesta... Jos vuoroja harvennetaan niin väki tiivistyy ja tartuntariski kasvaa. Pitäisi välttää sellaisia rajoitustoimia, jotka käytännössä lisäävät ihmisten läheisyyttä toisiinsa.

Ap tuskin on kovin kriittinen tekijä kun noin kirjoittelee. :) Onneksi vielä julkiset kulkee, eihän tästä kriittisestä työstä tulisi yhtään mitään... Onneksi on töitä!

Vierailija
7/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli bussissa tänäänkin muutama ihminen, hyvä vaan ettei ole tungosta.

Vierailija
8/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset kulkuvälineet (eli bussit!)  ovat monelle nyt työssäkäyville perusehto töissäkäyntiin!

Vierailija
9/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussit seis, ei haittaa. Mulla on auto ja se nyt se kaikista turvallisin keino liikkua, jos tarvii. Ja autoiluahan se Marin on ollut ajamassa alas.

Vierailija
10/10 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussit seis, ei haittaa. Mulla on auto ja se nyt se kaikista turvallisin keino liikkua, jos tarvii. Ja autoiluahan se Marin on ollut ajamassa alas.

Joo varmaan Marin itse ottaa ratikan työasioilla kulkiessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi