Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla on vaikeaa kun miehet ei ota tätä vakavasti!

Vierailija
21.03.2020 |

Naiset hoitaa lapset ja katsovat että ruokaa riittää, ovat huolissaan tartunnasta. Monilla miehillä asenne on aivan päinvastainen. Eivät välitä. Itsestään eivätkä muista. Tämä lisää naisten stressiä entisestään.

Nyt miehet oikeasti, en sano että kaikki ovat tällaisia, mutta yksikin on liikaa. Ottakaa tilanne vakavasti, älkää tuoko tautia kotiin ja huolehtikaa lähimmäisistänne.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen että on tuolainen mies. minulta menee hermo kun  "oma äijä" 74 ei ymmärrä asian vakavuutta. hyppää vähintäänkin huoltoasemalla joka päivä. kaupassakin vaan jotain turhaketta hakemassa. sitten käyn henkilökohtaisena avustajana samallaisella miehellä. voi itkujen itku.

Vierailija
62/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies niistää ja yskii. On itse sitä mieltä ettei tietenkään ole korona. Jotain meidän perhe kuitenkin sairasti viime viikolla. Mies aikoo mennä kaikesta huolimatta harrastukseensa ja on pöyristynyt siitä että yritän estää. Kun ei siellä harrastuksessa kuitenkaan olla lähikontaktissa. Niinpä niin.

ai kauheeta, nokka tukossa siitepölyn takia ja aikoo harrastaa.

Vauvapalstan vauvamiehet täällä heittelee nasevia kommenttejaan. Painu miesten palstoille!

Tämä ei ole "me naiset"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa! muillakin on samanlaista kuin meillä! en ole yksin kokemuksieni kanssa.

Eli ei vielä ole lapsia ja tehdään etätöitä kotona.

Itse olen luopunut kodin ulkopuolisista harrastuksistani ja painostanut miestäkin luopumaan ja tuossa se nyt on pari päivää mulkoillut mua ja kiristellyt hampaitaan.

mun vanhemmat on perusterveitä mutta miehen isällä ja äidillä on vakavia perussairauksia ja ollaan niille huolehdittu elintarvikkeita. pitäis edes heidän vuokseen olla huolellisia.

Mies on katsellut mua pari päivää siihen malliin, että pitäisikö tuo neuroottinen hullu muija pistää vaihtoon. Täällä se pitää mua vankinaan. Kieltänyt kaikki harrastuksetkin.

Miehille sanoisin, että naisen luontoon kuuluu neuroottisuus. ei olisi kivikauden lapset selvinneet hengissä, ilman äidin alati valpasta neuroottisuutta. Naiset eivät voi sille mitään. Mies, vältä ilkeitä sanoja, ivailua ja vihaisia ilmeitä tänä aikana. Halaa naistasi ja osoita välittäväsi. Nyt jos koskaan, on se hetki.

Vierailija
64/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihanaa! muillakin on samanlaista kuin meillä! en ole yksin kokemuksieni kanssa.

Eli ei vielä ole lapsia ja tehdään etätöitä kotona.

Itse olen luopunut kodin ulkopuolisista harrastuksistani ja painostanut miestäkin luopumaan ja tuossa se nyt on pari päivää mulkoillut mua ja kiristellyt hampaitaan.

mun vanhemmat on perusterveitä mutta miehen isällä ja äidillä on vakavia perussairauksia ja ollaan niille huolehdittu elintarvikkeita. pitäis edes heidän vuokseen olla huolellisia.

Mies on katsellut mua pari päivää siihen malliin, että pitäisikö tuo neuroottinen hullu muija pistää vaihtoon. Täällä se pitää mua vankinaan. Kieltänyt kaikki harrastuksetkin.

Miehille sanoisin, että naisen luontoon kuuluu neuroottisuus. ei olisi kivikauden lapset selvinneet hengissä, ilman äidin alati valpasta neuroottisuutta. Naiset eivät voi sille mitään. Mies, vältä ilkeitä sanoja, ivailua ja vihaisia ilmeitä tänä aikana. Halaa naistasi ja osoita välittäväsi. Nyt jos koskaan, on se hetki.

Mitä sinä naisena teet? Esität miehille vaatimuksia ja käyttäydyt kuin lapsi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi