Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla on vaikeaa kun miehet ei ota tätä vakavasti!

Vierailija
21.03.2020 |

Naiset hoitaa lapset ja katsovat että ruokaa riittää, ovat huolissaan tartunnasta. Monilla miehillä asenne on aivan päinvastainen. Eivät välitä. Itsestään eivätkä muista. Tämä lisää naisten stressiä entisestään.

Nyt miehet oikeasti, en sano että kaikki ovat tällaisia, mutta yksikin on liikaa. Ottakaa tilanne vakavasti, älkää tuoko tautia kotiin ja huolehtikaa lähimmäisistänne.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymys pohjimmiltaan siitä, etteivät miehet suostu ottamaan käskyjä vastaan naisilta!? Voi herranen aika vässykkämiehet!!!

Vierailija
2/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut yhdenkään miehen olevan koronasta huolissaan, mutta naiset panikoivat parhaansa mukaan. En minä eikä näköjään kukaan tuttunikaan ole muuttanut käytöstään eikä aiokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Jos on aina laiska niin ei sitä mikään korona muuta. Kannattaa alkaa katselemaan niitä oikeita miehiä, joita kiinnostaa perheen ja lasten hyvinvointi.

Vierailija
4/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettehän te naiset edes halua lapsia enää joten mitä sä jauhat paskaa lastenhoidosta?

Vierailija
6/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten laiska nainen, mutta koronan suhteen olen tarkka.

Vierailija
7/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ettehän te naiset edes halua lapsia enää joten mitä sä jauhat paskaa lastenhoidosta?

Eikä parisuhdettakaan, joten ihan turhaa vaahtoamista.

Vierailija
8/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä parisuhdettakaan, joten ihan turhaa vaahtoamista.

Kunhan pääsee haukkumaan miehiä

"Ei tietenkään kaikkia"! Mutta silti kaikkia.

Vierailija
9/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ole muuta tehnytkään pariin viikkoon kuin hysterioinut epidemiaa. Mihinkään konkreettiseen vauhkoaminen ei ole tietenkään johtanut vaan kaikki varautuminen on ollut minun harteillani. Alkaa pikkuhiljaa viluttaa.

Vierailija
10/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kysymys pohjimmiltaan siitä, etteivät miehet suostu ottamaan käskyjä vastaan naisilta!? Voi herranen aika vässykkämiehet!!!

Käskyjä? Ottavatko naiset mielellään käskyjä miehiltä?

Vierailija
11/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olette ne miehenne valinneet. Montaakos lasta ap hoitaa kotona ja mies vetää tietenkin lonkkaa?

Pelaako pleikkaria, juo kaljaa ja on vielä väkivaltainenkin? Niinhän? 

KOLME PÄIVÄÄ on kulunut, ja naiset ulisee kuinka rankkaa tämä on. Huutosta. 

Vierailija
12/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuonut kotiin hygieniatarvikkeita ja käynyt paljon kaupassa ettei mun tarvii. Vaikuttaa kireemmältä kuin minä ja suhtautuu suojelevasti kaikkiin. Käy töissä että hommat pyörii. Varmaan tällaisia on paljonkin, suurkiitokset heille!

Vierailija
13/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on maanneet palstalla koko viikon ja ruikuttaneet. On se rankkaa. 

Vierailija
14/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se testosteroni. Ei kiinnosta viirukset pätkän vertaa. Eristetään vain naiset.

Vierailija
15/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lapset? IHAN KAIKILLA NAISILLA ON SEN IKÄISIÄ LAPSIA ETTÄ NIITÄ PITÄÄ PASSATA?

NIINKÖ? 

Vierailija
16/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän raukkaparkauhrinaisten psyyke kestää pidemmällä välillä, kun jo kolme päivää tekee näin tiukkaa? 

Vierailija
17/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkuhupaisaahan tässä on se, että naiset varautuu, huolehtii ja noudattaa ohjeita ja miehet on niitä jotka kuolee. Pahimmillaan kuoleista 70% oli miehiä. Valitettavasti testosteroni ja tyhmyys tappaa.

Sars1 oli myös sellainen virus, että se tappoi melkein vain miehiä.

Se on kokeiltu eläimillä 2009 ja rotilla estrogeeni suojasi siltä, tämä sars2 on samanlainen ja sen takia naisilla on jonkin verran suojaa tähän.

Vierailija
18/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olette ne miehenne valinneet. Montaakos lasta ap hoitaa kotona ja mies vetää tietenkin lonkkaa?

Pelaako pleikkaria, juo kaljaa ja on vielä väkivaltainenkin? Niinhän? 

KOLME PÄIVÄÄ on kulunut, ja naiset ulisee kuinka rankkaa tämä on. Huutosta. 

Valitettavasti ex mies levittää mahdollisesti tautia kulkemalla ympäriinsä. Kotiin ei ole asiaa, sillä on oma koti. Jatkaa elämää niin kuin mitään ei tapahtuisi.

En tiedä kenen sille pitäisi jyrähtää kun ei kuuntele ketään, edes armeijassa hänelle ei löytynyt auktoriteettia.

Vierailija
19/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt on aina olleet hysteerikkoja ja uhriutujia.

Ei mitään uutta auringon alla

Vierailija
20/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä otti vakavasti. Hankki jopa agregaatin ja kättä pidempää, joilla puolustaa ruoka- ja vesivarastoja, jos yhteiskunta ajautuu kaaokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme