HUS työntekijän pitää ostaa auto että pääsee koronatestiin!
Kolme päivää olen tätä vääntänyt. Vanhemmat on kuolleet, sisko asuu 700km päässä eikä hänelläkään ole autoa, poika asuu 300 km päässä, hänellä ei ole autoa, kavereilla ei ole autoa. Auto pitäis jostain lainata. Ainoa testipaikka on drive in.
Taksilla tai julkisilla ei voi mennä.
Lopputulos on se, etten käy testissä.
Rikkaat ingektiolääkärit on tän keksineet, ne joilla on kolme autoa tallissa.
No, mulla ei ole enää vaihtoehtoja. Testi jää väliin.
Kommentit (72)
Fillari, jos semmonen on. Varmasti hauskaa kipeänä mennä polkemaan montakymmentä kilometria. Mun mielestä on kyllä typerä ajatus ylipäätään laittaa kuumeinen ihminen ajamaan autoa tai mitään muutakaan kulkuneuvoa. Onneksi nyt on vähemmän liikennettä. Mutta kyllä se on riski. No kunhan vetää autolla voltteja, niin Töölön trauma-asemalta on lyhyt matka testipaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on täynnä autovuokraamoja..
On se oikeesti perkele jos kuumeessa pitää lähteä bussilla etsimään autovuokraamoa
Ihan netistä sellaisen löytää ja taksilla voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä pääset töihin? Kulje julkisilla tai tilaa kelataksi.
Tietysti ajattelin mennä bussilla. Mutta kun korona vahvistuu niin siitä tulee hirveä huuto kun jäljitetään samassa bussissa olleita. Iltalehti huutaa miten hus duunari saastutti koronalla. En ole sairaanhoitaja.
Mut joo, helppo olla kätevä ja itseään fiksumpi. Menenkin avaruusaluksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se oikeesti perkele jos kuumeessa pitää lähteä bussilla etsimään autovuokraamoa
Ihan netistä sellaisen löytää ja taksilla voi mennä.
Taksi oli kiellettyjen listalla ja siinä altistaa sen taksikuskin ja muut asiakkaat. Ehdotatko seuraavaksi, että ensin taksilla kauppaan ostamaan suojavarusteet :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa jos ei ole ajokorttia? Ja millä taiot itsesi sinne autovuokraamoon?
No sitten voi syyttää ihan itseään, jos ei ole ajokorttia hommannut. Pitäisi kuulua ihan yleissivistyksen. Niitä autojen noutopaikkoja on pääkaupunkiseutu pullollaan ja taksilla pääsee viereen.
Vois siis laittaa maskin ja hanskat, sitten mennä bussilla tai jonkun kyydissä testiin. Mutta kun ei ole maskia eikä hanskoja, koska hussissa kiertää väärä huhu että jotkut pölliny näitä. Farssin piirteitä alkaa saada kaikki. Onnee matkaan hussilaiset :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa jos ei ole ajokorttia? Ja millä taiot itsesi sinne autovuokraamoon?
No sitten voi syyttää ihan itseään, jos ei ole ajokorttia hommannut. Pitäisi kuulua ihan yleissivistyksen. Niitä autojen noutopaikkoja on pääkaupunkiseutu pullollaan ja taksilla pääsee viereen.
Tällaisia kommentteja lukiessa ei voi välttyä ajattelemasta että jotkut ihmiset on ihan vaarallisen yksinkertaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainio avaus ja mainio ketju
Kertoo omalta osaltaan hoitajien älykyydestä :D
Vai vielä lisää palkaa? HAH HAH HAH
Suosittelen sinua miettimään syvästi ja perin pohjin omaa älykkyyttäsi.
Muuten hyvä, vaan eipä tuolla taida olla millä miettiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia kommentteja lukiessa ei voi välttyä ajattelemasta että jotkut ihmiset on ihan vaarallisen yksinkertaisia...
Ja egoistisia. Varmaan samaa porukkaa, joka rohmuaa kaupat tyhjiksi. Muiden ei ole väliä, eikä mitään velvollisuuksia muita kohtaan ole. On vain minäminäminä ja minun oikeuteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah... sinähän se varsinainen ruudinkeksijä olet! Vai taksilla autovuokraamoon ja siitä vuokra-autolla testiin!? Ensinnäkin taksia ei voi käyttää jos epäilee koronaa, ja jos voisi niin miksi ei menisi taksilla testiin vaan autovuokraamoon?
Kävele siihen lähelle testauspaikkaa, pukeudu suojavarusteisiin ja pyydä ystävä ajamaan (suojattu) auto siihen. Hyppää kyytiin ja aja pari metriä jotta ottaavat testin.
Vierailija kirjoitti:
Kävele siihen lähelle testauspaikkaa, pukeudu suojavarusteisiin ja pyydä ystävä ajamaan (suojattu) auto siihen. Hyppää kyytiin ja aja pari metriä jotta ottaavat testin.
Mistä näitä järjen jättiläisiä sikiää. Jos asuu testauspaikan vieressä, eihän testipaikalle menemiseen mitään autoa. Itse asun 30 kilometrin päässä lähimmästä testauspisteestä. En omista autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä järjen jättiläisiä sikiää. Jos asuu testauspaikan vieressä, eihän testipaikalle menemiseen mitään autoa. Itse asun 30 kilometrin päässä lähimmästä testauspisteestä. En omista autoa.
No eihän ongelma ole sitten edes tuo drive-in, ethän sinä pääsisi edes lääkärin vastaanotolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ongelma ole sitten edes tuo drive-in, ethän sinä pääsisi edes lääkärin vastaanotolle.
Ovatko silmäsi nyt vihdoin avautuneet siihen, että on monenlaisissa tilanteissa olevia ihmisiä?
Pääseekö sinne testiin muka edes autolla jos oireilee flunssaa? Töissä apteekissa, eli meidän pitäisi kuulua testattaviin samoilla periaatteilla, kuin hoitajien.
Ap on melko kiukkuinen tapaus, haukkuu joka toisen vastaajan vaikka vinkkejähän tässä vaan tarjotaan :D
Hei, etkö tunne ketään jolla on auto? Itse kävin omalla autolla ja monissa autoissa oli 2 hlö, esim vanhempia pariskuntia. Jos olet tosiaan hussissa töissä niin täällä huutelu tuskin auttaa. Miten, pääsisitkö helpommin laakson tai malmin corona-asemalle?
Vierailija kirjoitti:
Hei, etkö tunne ketään jolla on auto? Itse kävin omalla autolla ja monissa autoissa oli 2 hlö, esim vanhempia pariskuntia. Jos olet tosiaan hussissa töissä niin täällä huutelu tuskin auttaa. Miten, pääsisitkö helpommin laakson tai malmin corona-asemalle?
En ole Ap. Mietipä vähän itse, jos aivokapasitteetti riittää. Et omista autoa. Otat yhteyttä ystävääsi ja kerrot, että sinulla on koronaan viittaavia oireita, kuljettaisitko minut autollasi testipisteeseen. Lähtisitkö?
Drive in tarkoittaa että testataan autosta.
Julkisia ei saa käyttää
Taksia ei saa käyttää
Kelataksia ei saa käyttää
Vain oma auto ettei levitä koronaa
Testiin pääsee vain tod näk koronakantaja.