Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua tuijotetaan taas kotona

Vierailija
21.03.2020 |

Miksi toinen vanhemmistani on alkanut kyttäämään mua tosi pitkään jotenkin ahdistaa semmonen tuijotus. Vaikka kun tulen vessasta niin hirveän kauan tuijottaa ja tuijottaa. Eilen sanoin että onko pakko kyylätä että vähän yksityisyyttä haluisin.

Ei mitään vastausta. Onkohan tää joku uus temppu saada mut muuttamaan omilleni vaikkei ole rahaa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluais jutella sun kaa, mutta ei tiedä miten...

sitä pelottaa, että se menettää sut ja sitä harmittaa kun se katsoo ja yrittää keksiä jotain sanottavaa ja sä sähiset hampaiden välistä että lopettais..

Näin ainakin mulla ja mun tyttärellä tää asia on.

Joskus jutellaan sitten hyvin ja halataan ja muuten ollaan sovittu, et annetaan toisillemme tilaa, koska molemmat me toisiamme ärsytetään välillä.

Hänkin haluaa (onneks) omilleen ja Saakin lähteä heti kun pystyy, silloin varmaan meidän välit taas paranee..

😆M

Vierailija
2/2 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tuosta kiinni ettei tietäis miten puhua kun tietää varsin hyvin mun sairastavan paniikkihäiriötä ja alkoi piinaamaan autosss mua ku pakotti kuuntelemaan valheita. Oli haukkunut mut sillon täysin lyttyyn käyttämäni lääkkeet jotka on pakollisia mun mielenterveydelle tuli puheeseen kuinka oon kivempi kun otan ne.

Ja arvosteli myös ilkeesti miks mulla ei ikinä oo rahaa ja maksan omat laskut kokonaan yksin. Sitä ei vaan jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän