Muita, joilla VR sarjalippuja ostettu tarjouksesta ja jää käyttämättä coronan takia?
Tietoa VR:n käytännöistä, onko luvattu hyvitystå/pidennystä?
Kommentit (23)
VRn sivuilla vaan ilmoitus Asiakaspalvelu ruuhkautunut
Tehdän joku ryhmävalitus kaikki joita asia koskettaa. Itse käynyt väliä HKi-Mikkeli vknloppuisin auttelemassa vanhempia.
Nyt naapuri hoitaa kauppa-asioita ja itse en täältä epidemiapesästå halua matkustaa
Miksi ne jää käyttämättä? Ei mitään kieltoa matkustamisesta ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Etätyöpakko? Julkisissa Ja julkisesti liikkumista toivotaan rajoitettavan? Junavuoroja karsittu?
Ihanko oikeasti et ymmärrä? :D
Mä olen laittanut vr:lle ja timo harakalle asiasta palautetta, laittakaa muutkin niin asia voi ehkä edetä johonkin suuntaan!
Terv. 50 matkaa sarjalipulla käyttämättä, työpaikalle ei saa mennä
Mulla on. Oletan, että kun tilanne tästä etenee, käyttämättömistä saa hyvityksen.
VR:n asiakaspalvelu on tosiaan ihan tukossa, joten olen suosiolla odotellut pahimman ruuhkaan laantumista.
Onko kukaan vielä tiedustellut asiasta?
Jos tulee ulkonaliikkumiskielto, niin sitten lippujen käyttöajan pidennys on varmaankin selviö, mutta miten käytäntö ennen sitä. Työmatkustamiseen hankitut liput jää pitkälti käyttämättä, jos tää nykytila jatkuisi 31.5.2020 saakka..
Pitäisikö tätä lähteä viemään eteenpäin? Junavuoroja on vähennetty ja sarjalippujen voimassa oloa ei suostuttu enää pidentämään..
Kuka kieltää käyttämästä? Ei se VR pakota ketään kotiin jäämään. Sen kun ajelet vaikka iltaisin omaksi iloksesi. Tuollainen logiikka ei toimi missään liiketaloudessa, mitä nyt koitat vihjailla.
Ostin Powerista uuden telkkarin lätkän MM-kisoja varten ja siksi että voin katsella Sampo Marjomaan hauskoja kotivideoita. No hiton korona, kun MM-kisat peruttiin ja TV-yhtiö meni vaihtamaan Marjomaan pois hauskoista kotivideoista. Nyt reklamoin Powerille, että telkkarini on jäänyt tämän vuoksi käyttämättä. Palauttakaa siis rahani, huono telkkari.
En saanut coronan vuoksi mitään, mutta heti kun mainitsin koronan tuli palautus täysimääräisenä korkojen ja anteeksipyynnön kera.
Kannattaa panostaa oikeinkirjoitukseen.
Taitaa olla sellainen force majeure -tilanne. Kukaan ei arvannut tällaista tapahtuvan, joten korvauksia tuskin saa. Esim. se, että työpaikalle ei saa mennä, ei ole VR:n vika.
Vaikea käyttää, kun junia ei kulje. Eli kyllä jotain pitäisi hyvittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kieltää käyttämästä? Ei se VR pakota ketään kotiin jäämään. Sen kun ajelet vaikka iltaisin omaksi iloksesi. Tuollainen logiikka ei toimi missään liiketaloudessa, mitä nyt koitat vihjailla.
Ostin Powerista uuden telkkarin lätkän MM-kisoja varten ja siksi että voin katsella Sampo Marjomaan hauskoja kotivideoita. No hiton korona, kun MM-kisat peruttiin ja TV-yhtiö meni vaihtamaan Marjomaan pois hauskoista kotivideoista. Nyt reklamoin Powerille, että telkkarini on jäänyt tämän vuoksi käyttämättä. Palauttakaa siis rahani, huono telkkari.
Miten ajelet, kun koronan takia vähennettyjä vuoroja ei ole palautettu?
Onko junaliikenne siis täysin poikki? Mikään ei kulje minnekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etätyöpakko? Julkisissa Ja julkisesti liikkumista toivotaan rajoitettavan? Junavuoroja karsittu?
Ihanko oikeasti et ymmärrä? :D
Kuka on toivonut noin? Ehkä joskus keväällä. Nyt myös liikennöidään ihan normaaliin tapaan. Tuo karsiminenkin koski kevättä. Etätyön ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Onko junaliikenne siis täysin poikki? Mikään ei kulje minnekään?
Sarjaliput ovat vain tietyille väleille..
Sarjalippu ei ole henkilökohtainen.
Kiinnostais myös