Huomio tinderissä, laihoja naisia on vähän tarjolla
Ja en tarkoita, että siellä on vain pullukoita, paljon on normaalipainoisia tai fitnesspimuja, mutta laihoja naisia aika vähän. Onko ne kaikki jo viety?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä LAIHOILLA ole anoreksioilta yms. aikaa ja kiinnostusta pyöriä jossain Tinderissä.
Tällä peukut ylös - 40 ja alas 20. Hitto että ootte tekopyhiä, varmasti ei olisi tullut samat jos olisi sanottu "Ei niillä LIHAVILLA ole syömiseltä aikaa ja kiinnostusta". Huomaa taas kellä on oikeus kehopositiivisuuksiin.
Saatanan sitä haluta ja toivoa ihan mitä huvittaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri laiha? Eikö muut asiat olisi tärkeämpiä?
On todellakin tärkeitä, mutta itseäni sytyttää jostain syystä hoikat naiset (muodoton jopa). Toki ei nyt se ainoastaan riitä, mutta tinderistä kyse niin lähtökohtaisesti yksi asia olisi jo tutustumisen alkaessa ns. kohdillaan. Enkä tällä mollaa muita tai olisi estynyt tykästymään muunlaisiin. Ihmettelen vain miten niin vähän on hoikkia naisia Tinderissä. -ap
eli Ap:lle laiha ei ole normaalipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä LAIHOILLA ole anoreksioilta yms. aikaa ja kiinnostusta pyöriä jossain Tinderissä.
Tällä peukut ylös - 40 ja alas 20. Hitto että ootte tekopyhiä, varmasti ei olisi tullut samat jos olisi sanottu "Ei niillä LIHAVILLA ole syömiseltä aikaa ja kiinnostusta". Huomaa taas kellä on oikeus kehopositiivisuuksiin.
Joo. Jos hoikka saati laiha on iltalehdessä bikinit päällä niin johan haukutaan mitä kamalammilla nimillä. Ei hoikilla ole mitään oikeuksia.
Kiloja pitää olla vähintään 20 ylimääräistä, mitä isompi niin sitä enemmän hehkutetaan kehopositiivisuutta ja rohkeutta.
Antaisitte hei muidenkin olla mitä on ja elätellä mitä toiveita haluavatkaan.
Aikuiset ihmiset. Lapsillekin opetetaan että toisia ei kiusata, häviääkö se empaattisuus kun läskit syrjäyttää sen? Siltä ainakin tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
eli Ap:lle laiha ei ole normaalipainoinen?
Näin se varmasti on, mutta en sairaalloisen laihaa ihannoi, vaan siroa ja hoikkaa vartalotyypiltään, sellaisia hentoja jos ymmärrät mitä tarkoitan. Näitäkin maailmassa on, parin kanssa tapaillutkin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse kai suht hoikka, kuulen päivittäin laihuudestani ja ihmiset koittaa pakkosyöttää mua. Omasta mielestäni olen ihan normaali, bmi n 19-20.ä, liikun paljon ja nautin terveellisestä ruuasta.
En silti ikinä ottaisi miestä mikä nimenomaan etsii laihaa miestä ja se olisi ainoa asia mikä mussa miestä viehättää. Naisen vartalo voi muuttua elämän ja sairauksien myötä niin paljon eikä siihen aina voi itse vaikuttaa. En haluaisi joutua stressaamaan siitä kelpaanko nyt vaikka raskausvatsan kanssa tai jos sytostaatti-hoidot turvottaisi muodottomaksi.
Oma mies on ylipainoinen ja tiedän että arvostaa kun pidän kehostani huolta mutta tiedän myös että kelpaisin ja olisin rakastettu ja haluttu myös jos kiloja tulisi reilustikin.
Edellinen mies hehkutti ja kehui laihuuttani ja piti mua näyttelyesineenä jonka seurauksena vanhat syömishäiriöt puski pintaan ja meni tosi pahaksi, semmoisessa suhteessa on kamala olla, ei ikinä enää.Onko se kiva sitten kun on laiha nainen joka on hermoheikko ja kompleksinen? Voisit vaan ostaa semmosen pumpattavan version jota voit dominoiva.
Kannattaa vähän lihottaa ja seurata miten kivasti se maailman paras miehesi ottaa tilanteen. Nää on näitä, mutta ei meidän seppo kuule ollenkaan välitä vaikka... Ja herra elellyt ikänsä hoikan naisen kanssa ja pitää asiaa itsestäänselvyytenä.
Teen töitä omaishoitajien parissa. Jos tulisit mukaan töihini, järkyttyisit kuinka suuria muodonmuutoksia ihmiset ovat valmiita rakkaissaan sietämään. Ei edes se kun ihminen muuttuu fyysisesti rujoksi vaan myös henkisesti (esim. muistisairaudet, neurologiset sairaudet) estä rakastamasta ja huolehtimasta toisesta. Toisaalta olisi hauska kuulla, miten selittäisit jollekin omaishoitajamiehelle (heitä on paljon!), miten sinä lähtisit lätkimään, jos rouvalle tulisi pari kiloa ylimääräistä. No, ihmiset hakevat ja arvostavat parisuhteistaan eri asioita.
Miksi juuri laiha? Eikö muut asiat olisi tärkeämpiä?