Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio tinderissä, laihoja naisia on vähän tarjolla

Vierailija
20.03.2020 |

Ja en tarkoita, että siellä on vain pullukoita, paljon on normaalipainoisia tai fitnesspimuja, mutta laihoja naisia aika vähän. Onko ne kaikki jo viety?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että lihavilla naisille ja lyhyille miehille on kehitetty tuollainen kohtaamispaikka. Mutta missä me lihavat miehet kohtaisimme naisia? Vinkkejä meille? Kellään?

Livenä.

Ei onnistu. Naiset juoksee karkuun kun näkevät tämän kropan. Viesteillä ja puheella pitäis ensin hurmata.

Voin kertoa sinulle pitkän nettideittailuhistorian omaavana, että ikinä ei ole mies onnistunut viesteillä ja puheella hurmaamaan niin, että olisi muuttunut niiden avulla haluttavaksi myös livenä. Vaikka olen kuvitellut olevani jo jopa rakastunut mieheen, niin se ei auttanut siinä kohtaa kun ensitapaamisella tajusin heti, etten tulisi tuota miestä koskaan intohimoisesti haluamaan tai hänen läheisyyttään ylipäänsä kaipaamaan. Kavereita minusta ja yhdestä sellaisesta miehestä tuli kyllä pitkäksi aikaa, mutta ei todellakaan pariskuntaa eikä seksikumppaneita.

Juuri tämä on syy, miksi minä haluan tavata toisen aina mahdollisimman pian. Vaikka kuinka juttu kulkisi hyvin viesteillä, se ei kerro tunnenko mitään vetoa livenä ja voiko välille syntyä mitään. Livenä kohdatessa tietää jo ensisekunnista, onko mahdollisuutta vai ei. Ja se ajatus ei tule myöhemmin muuttumaan.

Tämän takia turhaa jaaritella netissä väkisin kun voi lähestyä livenä sellaisia jotka kiinnostaa.

Toisaalta deittipalveluiden hyvä puoli on, että niissä molemmat ovat saaneet tehdä mielensä mukaan jonkinlaisen esikarsinnan, toisin kuin livenä, jossa toinen valitsee kohteensa yksipuolisesti. Mulla tähän asti kaikki livenä lähestyneet ovat olleet omiin mieltymyksiini nähden täydellisiä pohjanoteerauksia ja reaktio kaikkiin on ollut vahva ei.

Niin, mutta näille miehille joille se ulkomuoto on tärkeä niin olisi minusta parempi lähestyä livenä eikä pakolla olla tinderissä ja valittaa kun kuva ei vastaa todellisuutta jne. Jos huomaa ettei tinder itselle toimi niin muuttaisi lähestymistapaa sitten.

Vierailija
42/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda rajan toiselle puolen niin alkaa löytymään. Nämä ei sitten lähde ihan joka jätkän matkaan, tosin jos olet vailla vain kuvamateriaalia niin sitten asia on täysin eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä joillekin meistä on hankala livenä lähestyä kylmiltään naista/miestä. Onneksi on teitä rohkeitakin! Hoikkia naisia siis tinderiin, omat mieltymykset kun jostain syystä kohdistuu hoikkiin naisiin, ei tarvitse olla treenattukaan, jotain siinä vain kolahtaa. Toki pääasia on, että kemiat kohtaa ja luonne, näitä ei vain kuvan perusteella tiedä ja siksi mieltymykset vie voiton. -ap

Vierailija
44/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan laihoja eli BMI alle 18 on muutenkin väestöstä aika vähän? Aikuisista siis.

Ei tarvitse olla alipainoinen ollakseen laiha...

Aika lähellä pitää olla alipainoa että näyttää laihalta. BMI 21 ei näytä laihalta ainakaan minun pituudellani (164). Olin mielestäni laiha vasta 50-kiloisena, mutta siihen on matkaa.

Vierailija
45/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä joillekin meistä on hankala livenä lähestyä kylmiltään naista/miestä. Onneksi on teitä rohkeitakin! Hoikkia naisia siis tinderiin, omat mieltymykset kun jostain syystä kohdistuu hoikkiin naisiin, ei tarvitse olla treenattukaan, jotain siinä vain kolahtaa. Toki pääasia on, että kemiat kohtaa ja luonne, näitä ei vain kuvan perusteella tiedä ja siksi mieltymykset vie voiton. -ap

No thanks. Tindermiehiltä myös me, joilla bmi on normaalin alarajalla, saatamme kuulla olevamme liian isoja. Parempi pysyä poissa sieltä eikä aiheuttaa pettymyksiä, kun kroppa ei ole samanlainen kuin catwalk-mallilla.

Vierailija
46/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan laihoja eli BMI alle 18 on muutenkin väestöstä aika vähän? Aikuisista siis.

Ei tarvitse olla alipainoinen ollakseen laiha...

Aika lähellä pitää olla alipainoa että näyttää laihalta. BMI 21 ei näytä laihalta ainakaan minun pituudellani (164). Olin mielestäni laiha vasta 50-kiloisena, mutta siihen on matkaa.

Meitä on moneksi, eri vartalotyypit jne. Itse miehenä olen 171 ja 64 ja näytän pullukalta. Tiedän tiedän hobitti, mutta näillä mennään ja koetan vielä saada pari kiloa keskivartalosta pois.

Vierailija
47/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No thanks. Tindermiehiltä myös me, joilla bmi on normaalin alarajalla, saatamme kuulla olevamme liian isoja. Parempi pysyä poissa sieltä eikä aiheuttaa pettymyksiä, kun kroppa ei ole samanlainen kuin catwalk-mallilla.

olet ollut vääriin tindermiehiin yhteydessä, minä kyllä paijaisin mielelläni :) -ap

Vierailija
48/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joop. Kuspäinen exäni löysi tinderistä tällaisen hoikan naisen. Kuvien perusteella hoikka tosiaan on, mutta myös muodoton. Hoikkuus on kuulemma kuitenkin tärkeintä. Itse olen hoikka, mutta muodokas. Tämän tästä tulee viestejä kuinka ikävöi pyöreitä rintojani.

Vierailija
49/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole ihan kummallakin sukupuolella skarppaamiseen mahdollisuus (lähde thl.fi):

Miesten keskimääräinen painoindeksi oli 27,7

Miehistä vähintään ylipainoisia oli 71,9 % (painoindeksi 25 tai enemmän).

Miehistä lihavia oli 26,1 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

Naisten keskimääräinen painoindeksi oli 27,5

Naisista vähintään ylipainoisia oli 63,2 % (painoindeksi 25 tai enemmän).

Naisista lihavia oli 27,5 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

Lähes joka toinen aikuinen (46 %) oli vyötärölihava

Vierailija
50/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ,jonka kylkiluut ja lapaluut törröttävät ja jonka lonkkaluut erottuvat kuin luurangolla, ja jota laihaksi sanotaan, ei minun silmääni ole viehättävä.

Vierailija
51/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mieskään noilla kriteereillä.

Vierailija
52/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse laiha, mutta en laita Tinderiin kuvia vartalostani. Olen urheilullinen, mutta en tiedä, eikö urheilulliset miehet tykkää jos vartalokuvia ei ole. Ainakaan kukaan hyvävartaloinen mies ei minusta tykkää. Vain pullukka setämiehet.

Vierailija
53/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Alfa kenet olen tavannut, niin tykkää kyllä seksikkäistä =tissiä ja persettä naisista, ei mistään tikkuanoreksianaisista. En ymmärrä tämän miehen aloitusta, koska olen tavannut tasokkaita miehiä ja heillä on tämä sama maku naisten suhteen. Siis tarkoitan muodokkaita ja hoikka naisia. Ei lautoja joita anoreksianaiset yleensä on.

Vierailija
54/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet ollut vääriin tindermiehiin yhteydessä, minä kyllä paijaisin mielelläni :) -ap

Siis on siellä suurin osa oikein asiallisia, mutta sitten joukossa on niitä jotka pilaavat typerillä kommenteillaan fiiliksen koko mestaan. Aina voi olla vastassa sellainen, joten parempi kun ei ota riskiä. Se paikka ei tee itsetunnolle hyvää.

Vierailija
55/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse kai suht hoikka, kuulen päivittäin laihuudestani ja ihmiset koittaa pakkosyöttää mua. Omasta mielestäni olen ihan normaali, bmi n 19-20.ä, liikun paljon ja nautin terveellisestä ruuasta.

En silti ikinä ottaisi miestä mikä nimenomaan etsii laihaa miestä ja se olisi ainoa asia mikä mussa miestä viehättää. Naisen vartalo voi muuttua elämän ja sairauksien myötä niin paljon eikä siihen aina voi itse vaikuttaa. En haluaisi joutua stressaamaan siitä kelpaanko nyt vaikka raskausvatsan kanssa tai jos sytostaatti-hoidot turvottaisi muodottomaksi.

Oma mies on ylipainoinen ja tiedän että arvostaa kun pidän kehostani huolta mutta tiedän myös että kelpaisin ja olisin rakastettu ja haluttu myös jos kiloja tulisi reilustikin.

Edellinen mies hehkutti ja kehui laihuuttani ja piti mua näyttelyesineenä jonka seurauksena vanhat syömishäiriöt puski pintaan ja meni tosi pahaksi, semmoisessa suhteessa on kamala olla, ei ikinä enää.

Onko se kiva sitten kun on laiha nainen joka on hermoheikko ja kompleksinen? Voisit vaan ostaa semmosen pumpattavan version jota voit dominoiva.

Vierailija
56/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfat on vieneet ne.

Alfa haluaa naisen. N a i s e n. Se tarkoittaa tissejä, lantiota ja peppua. Alfa haluaa lisääntymiskykyisen naisen. Ei nääntynyttä rottaa tai hevosnaamaa. Luuserinörtit haluaa laihan.

Miksi koet tarpeelliseksi haukkua ja dissata hoikkia? Joillekin se tulee ihan luonnostaan. Oon kuullut että jotkut jopa nauttivat liikunnasta ja terveydestä.

Ei ole tarvetta olla noin hyökkäävä, ei kukaan ole tulossa sitä suklaalevyä varastamaan sulta, mussuta vaan ihan rauhassa sohvaan liimautuneena ja levennä persettäsi.

Mutta anna muidenkin olla mitä on ja elää kuten haluaa.

Ainoastaan toinen nainen voi olla naiselle noin tyly ja vähättelevä.

Vierailija
57/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä laihoja naisia tosiaan on vain vähän?

Vierailija
58/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylipaino on nykyään normaalimpaa kuin normipaino saati hoikkuus. Etkö saa naista oikeassa elämässä?

Vierailija
59/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse kai suht hoikka, kuulen päivittäin laihuudestani ja ihmiset koittaa pakkosyöttää mua. Omasta mielestäni olen ihan normaali, bmi n 19-20.ä, liikun paljon ja nautin terveellisestä ruuasta.

En silti ikinä ottaisi miestä mikä nimenomaan etsii laihaa miestä ja se olisi ainoa asia mikä mussa miestä viehättää. Naisen vartalo voi muuttua elämän ja sairauksien myötä niin paljon eikä siihen aina voi itse vaikuttaa. En haluaisi joutua stressaamaan siitä kelpaanko nyt vaikka raskausvatsan kanssa tai jos sytostaatti-hoidot turvottaisi muodottomaksi.

Oma mies on ylipainoinen ja tiedän että arvostaa kun pidän kehostani huolta mutta tiedän myös että kelpaisin ja olisin rakastettu ja haluttu myös jos kiloja tulisi reilustikin.

Edellinen mies hehkutti ja kehui laihuuttani ja piti mua näyttelyesineenä jonka seurauksena vanhat syömishäiriöt puski pintaan ja meni tosi pahaksi, semmoisessa suhteessa on kamala olla, ei ikinä enää.

Onko se kiva sitten kun on laiha nainen joka on hermoheikko ja kompleksinen? Voisit vaan ostaa semmosen pumpattavan version jota voit dominoiva.

Kannattaa vähän lihottaa ja seurata miten kivasti se maailman paras miehesi ottaa tilanteen. Nää on näitä, mutta ei meidän seppo kuule ollenkaan välitä vaikka... Ja herra elellyt ikänsä hoikan naisen kanssa ja pitää asiaa itsestäänselvyytenä.

Vierailija
60/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ylipaino on nykyään normaalimpaa kuin normipaino saati hoikkuus. Etkö saa naista oikeassa elämässä?

Varmaan saisin, jos niitä muualtakin kuin baarista löytäisi. En tosiaan osaa tuntemattomille alkaa jotain sepostamaan, ajattelen sen jo tuntuvan vähintäänkin ahdistavalta. Nuorempana se toki oli helpompaa. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi