Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio tinderissä, laihoja naisia on vähän tarjolla

Vierailija
20.03.2020 |

Ja en tarkoita, että siellä on vain pullukoita, paljon on normaalipainoisia tai fitnesspimuja, mutta laihoja naisia aika vähän. Onko ne kaikki jo viety?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on siellä. M40

Vierailija
2/68 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta, ap! Kuvakulmat juuri sillä tavalla, ettei nähdä paksuja alleja tai muita makkaroita. Lihavien formaatti, sanon minä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava deitata laihaa naista, ei tarvi olla etu ja takapäässä tyrkkyä. Kun olen itsekin aikasta kompaktipaketti.

Vierailija
4/68 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta, ap! Kuvakulmat juuri sillä tavalla, ettei nähdä paksuja alleja tai muita makkaroita. Lihavien formaatti, sanon minä..

Itseäni ei paksut tai ns. normaalivartaloiset häiritse niinkään, mutta itse pidän laihoista naisista ehkä jopa laudoista jos noin rumaa sanaa saa käyttää. Tämmöisen vartalon omaavia vain on tosi vähän tinderissä.

Vierailija
5/68 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kans mun ongelma, kun siellä on vaan näitä fitnessbeibejä, feministihirviöitä mistä ei tiedä mitä sukupuolta tai ajatusmaailmaa ne edustaa ja sitten lihavia. Joku normaalikin siinä välissä vilahtaa mutta noita ne on pääasiassa.

Vierailija
6/68 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten haluat laihan? Että saat jotain seksuaalista nautintoa siitä, että toisella on niin paha syömishäiriö, että elimet on kovassa rasitteessa syömättömyyden takia? Hyi h*lvetti.

Olen itsekin laiha ja ilman syömishäiriötä. Ja laihalla tarkoitan juurikin siro luista ja sellaiselta ihmiseltä joka on hoikka ilman syömishäiriötä, näitäkin kun tässä maailmassa on.

Vierailija
7/68 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat on vieneet ne.

Vierailija
8/68 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lihavia miehiä on niin paljon, että on mistä valita!

Vierailija
9/68 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfat on vieneet ne.

Alfa haluaa naisen. N a i s e n. Se tarkoittaa tissejä, lantiota ja peppua. Alfa haluaa lisääntymiskykyisen naisen. Ei nääntynyttä rottaa tai hevosnaamaa. Luuserinörtit haluaa laihan.

Vierailija
10/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tarkoitat laihalla. Itse olen hoikka ja ehdin olla Tinderissä viikon. Jo toisilla treffeillä tapasin nykyisen mieheni. Eli ehkä menekki on kova.

Vierailija
11/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kelpaa vain sellainen, jonka naama on kuin kilpapyörän satula.

Vierailija
12/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten haluat laihan? Että saat jotain seksuaalista nautintoa siitä, että toisella on niin paha syömishäiriö, että elimet on kovassa rasitteessa syömättömyyden takia? Hyi h*lvetti.

Syömishäiriö voi olla myös jos syö liikaa.

Vierailija
13/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfat on vieneet ne.

Alfa haluaa naisen. N a i s e n. Se tarkoittaa tissejä, lantiota ja peppua. Alfa haluaa lisääntymiskykyisen naisen. Ei nääntynyttä rottaa tai hevosnaamaa. Luuserinörtit haluaa laihan.

Olen laiha ja kyllä minulla on tissit (ei tarvitse olla kokoa DDD kun ei ole mahaakaan, ovat pienet ja nätit ja erottuvat), on pylly (ei Kardashian mutta pieni ja timmi) ja on lantio. Ja olen tehnyt kaksi lastakin, eli lisääntymiskykyinen (toki tämä taas karsii miesosastoa koska olen äiti, mutta kuitenkin). Nääntynyt en ole koskaan, rottaa en omista ja en tiedä miten hevosnaama liittyy asiaan, tai siis, ainakin Itsellä on melko siro naamakin, ei ainakaan mitenkään valtava niinkuin hevosilla.

Nörtit kelpaa hyvin, ovat usein älykkäitä ja korkeasti koulutettuja.

Vierailija
14/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan laihoja eli BMI alle 18 on muutenkin väestöstä aika vähän? Aikuisista siis.

Vierailija
15/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan laihoja eli BMI alle 18 on muutenkin väestöstä aika vähän? Aikuisista siis.

Ei tarvitse olla alipainoinen ollakseen laiha...

Vierailija
16/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfat on vieneet ne.

Hirveää tekstiä täällä. Ei ihme että sairastuin niin vaikeaan masennukseen nuorena kun joutui laihana kuulemaan kaikenlaista sontaa. En pysty ymmärtämään minkälainen ihminen puhuu muista rottina ja hevosnaamoina. Sairasta!

Vierailija
17/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusointu on sana joka tarkoittaa että kaikkea tulee olla sopivasti. Ei ole herkkua ottaa kiinni kylkiluista eikä myöskään ihrapallerosta. Liian iso takapuoli rasittaa jo miehen lantiotakin jos mennään körökörö kirkkoon.

Vierailija
18/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla alipainoinen ollakseen laiha...

Minusta laiha juuri tarkoittaa sitä, BMI 19 on sitten jo hoikka.

Vierailija
19/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfat on vieneet ne.

Hirveää tekstiä täällä. Ei ihme että sairastuin niin vaikeaan masennukseen nuorena kun joutui laihana kuulemaan kaikenlaista sontaa. En pysty ymmärtämään minkälainen ihminen puhuu muista rottina ja hevosnaamoina. Sairasta!

miksi et tyytynyt meihin nörtteihin kiltti-miehiin?

Vierailija
20/68 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kans mun ongelma, kun siellä on vaan näitä fitnessbeibejä, feministihirviöitä mistä ei tiedä mitä sukupuolta tai ajatusmaailmaa ne edustaa ja sitten lihavia. Joku normaalikin siinä välissä vilahtaa mutta noita ne on pääasiassa.

No lähestykää livenä sellaista josta pidätte? Miksi siellä tinderissä täytyy väkisin olla kun ei kaikki ole siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi